בריאות ולייף סטייל כדאי לדעת

הסופר פוד שאתם (עוד) לא מכירים: "מי שטעם קקאו טבעי כבר לא יוותר על הערכים התזונתיים והארומה השוקולדית"

מותג הקקאו הנא "קקאו גאנה" שהגיע לאחרונה לישראל מציע קקאו 100% טבעי, העשיר במינרלים, ויטמין סי, ברזל, מגנזיום, חלבון וסיבים תזונתיים. "קקאו אמיתי ממדינות חוף השנהב וגאנה לא עובר עיבוד בטמפרטורה גבוהה, ולכן שומר על ערכים תזונתיים גבוהים וטעם עשיר ומורכב. לא פלא שזה הלהיט החדש של חובבי האפייה והבישול"

על מה אתם חושבים כשאומרים לכם "קקאו"? אם הדבר הראשון שעולה לכם לראש הוא משקה החביב בעיקר על ילדים, יש לנו חדשות בשבילכם. למעשה, כמעט כולנו צורכים קקאו בדרך זו או אחרת, ובראש ובראשונה – בשוקולד. בעוגות, עוגיות, חטיפים וממתקים, הקקאו מככב – ומעניק להם טעם מורכב ועשיר, עם מתיקות מאוזנת. 

אך למרות הקישור של הקקאו לדברי מתיקה – זהו חומר גלם המכיל יתרונות תזונתיים רבים. "רוב מוצרי הקקאו שנמכרים בישראל, עוברים תהליכי עיבוד שפוגעים בערכים שלהם", אומרים המומחים של חברת קקאו גאנה, המייבאת את מותג הקקאו היוקרתי בשם זה לישראל. 

"תהליך הייבוש של הפולים עליהם מבוסס המותג, מתבצע באופן טבעי, תוך ניצול מזג האוויר הטרופי של גאנה. זאת, לעומת תהליך העיבוד הרגיל, בו נקלים הפולים בטמפרטורה גבוהה – שהורסת את רוב הערכים התזונתיים הטמונים בהם".

מותג קקאו גאנה נולד במטרה להנגיש לכולם קקאו נא, שאינו מעובד – ולכן, שומר על ערכיו התזונתיים ועל הטעמים העשירים של צמח הקקאו. המותג מבוסס על צמחי קקאו ממדינות חוף השנהב וגאנה, שבזכות קרבתן לקו המשווה, מתגאות בפולי קקאו עם רמת חומציות גבוהה יותר מאשר מדינות אחרות באפריקה.

"רמת החומציות של הפולים – 7.5 – גם בריאה לגוף האדם, וגם מספקת טעם וריח מעולם אחר", אומרים בקקאו גאנה, "ומי שכבר ניסה וטעם את הדבר האמיתי לא יוותר על הערכים התזונתיים והארומה השוקולדית". 

לא רק ללקוחות בתי הטבע

עד לאחרונה, קקאו נא ואיכותי היה נחלתם של מעטים בלבד – אלה הנוהגים לרכוש מוצרי מזון בחנויות טבע ובריאות, הידועות במחיריהן הגבוהים. ואין פלא בכך – שכן הקקאו הנא הוא מזון בריאות של ממש: כמות נוגדי החמצון בו היא פי שלושה מאשר בתה ירוק (וכמעט פי שניים מאשר ביין אדום). 

רשימת התועלות המיוחסות לקקאו נא, שלא עבר עיבוד, ארוכה במיוחד. הוא עשיר בחומרים שאנו זקוקים להם באופן קבוע – כמו ויטמין סי, מינרלים, מגנזיום, ברזל, אשלגן, זרחן, חומצות שומן חיוניות, ועשיר בחלבון וסיבים תזונתיים. בנוסף, מכילים פולי הקקאו נוגדי חמצון רבים ומהווים מקור עשיר לגופרית.

ואולם את מוצרי קקאו גאנה ניתן להשיג כיום ברשתות המוכרות והגדולות בישראל, כמו טיב טעם, רמי לוי, יוחננוף, סופר יהודה, ויקטורי ועוד, במחיר שווה לכל נפש: 9.90 שקלים ל-150 גרם, או 21.90 שקלים ל-500 גרם. 

"זה הלהיט הבא בתחום האפייה"

"כיום, לקקאו יש אינספור שימושים, מהכנת משקאות, עוגות ועוגיות, עבור במרקים ומאכלים נוספים, ואפילו במוצרי קוסמטיקה", אומרים בקקאו גאנה. 

"באירופה, הקקאו האיכותי הוא כבר מוצר פופולרי מאוד, אבל הישראלים מתחילים לגלות אותו רק עכשיו. מדובר בחומר גלם ברמה הגבוהה ביותר, כשאת ההבדל לעומת הקקאו המעובד מרגישים היטב בטעם האיכותי, שבולט בטיבו לעומת האבקות האחרות שנמכרות כיום בישראל. כשמצרפים לכך את היתרונות התזונתיים, והמחיר הנוח – אפשר להבין למה אנחנו מאמינים שזה הלהיט הבא בתחום האפייה והבישול".


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"