בריאות ולייף סטייל כללי

טיפול חדשני בפיקוח רפואי מציג מעל ל-80% הצלחה בהעלמת צלקות אקנה

מאות לקוחות כבר יודעים לספר על השיטה הבלעדית של מכון 'אור קוסמדיקס' בראש העין להעלמת צלקות וחטטים בפנים. מהנערה שלא הסכימה להצטלם והיום מככבת ברשתות החברתיות עם  78,000 עוקבים ועד הגבר בן ה-30 שהתבייש לצאת לדייטים בגלל פוסט אקנה – וכיום נהנה מביטחון עצמי גבוה וזוגיות בריאה. מפתחת השיטה, אשת ההייטק אושרה רמתי: "מבחינתי זה הרבה מעבר לטיפול קוסמטי – זו עבודת קודש וזו שליחות. אפשר להפסיק להסתתר ולכסות את הפנים במייק-אפ ב-5-8 מפגשים ולצאת לעתיד חדש"
קליניקת " אור קוסמדיקס"

"צלקות פוסט אקנה שאינן מטופלות בשנים הראשונות, מעמיקות עם השנים", כך אומרת אושרה רמתי, בעלת הקליניקה המצליחה "אור קוסמדיקס" בראש העין, המתמחה בפתרונות מתקדמים בתחום האסתטיקה הרפואית ומי שפיתחה שיטה בלעדית לטיפול בצלקות ובחטטים.

"הצלקות משפיעות מאוד על הדימוי העצמי. יש נשים שמספרות לי כי הן לא מוכנות לצאת מהבית בלי שכבות של מייק-אפ וממעטות להצטלם, ולפעמים דווקא הניסיון לטשטש צלקות מדגיש את הטקסטורה של העור. יש בני נוער שמנסים להסתיר את הפנים בעזרת שיער ארוך. זו בעיה אסתטית, אבל מסתתר מאחוריה כאב גדול. 

"הבשורות הטובות הן שהיום אין יותר סיבה להסתיר את הפנים ולסבול", היא אומרת. "אנחנו מצליחים להגיע לרמת דיוק גבוהה מאוד בטיפול בצלקות מבלי להזיק לגוף. אם בעבר תכשירים היו גורמים לתופעות לוואי קשות, כיום ישנן טכנולוגיות מתקדמות ותכשירים פעילים שמאפשרים לנו לטפל בצלקות אקנה – ולהגיע לתוצאות מדהימות. אגב, אנחנו היחידים שמתחייבים על תוצאות בכתב".

לדברי רמתי, "גם אם לא מדובר במחיקה של 100%, אלא 80% – אלו תוצאות משנות חיים. אנחנו רואים פה מאות לקוחות כאלה, שבתוך 5-8 טיפולים יוצאים עם עור בריא וזוהר ולא מבינים למה הם חיכו עד עכשיו".

איבחון בעזרת מצלמות חכמות ופיקוח רפואי

הטיפול ב"אור קוסמדיקס" הוא ייחודי ומעמיק בהרבה מהמקובל בתחום. "הצעד הראשון הוא אבחון מקיף שאנו עושים באמצעות מצלמות חכמות. במקביל, אנו עורכים תשאול ואוספים את כל הנתונים הרלוונטיים. חשוב לי לדעת מה התזונה של הלקוחות שלי, האם הם טבעוניים או צמחוניים, מה רמת הסטרס שהם חיים בה, האם נוטלים תרופות וכו'.

"הירידה לפרטים עוזרת לנו לבנות תוכנית טיפול אישית עם פרוטוקול ייחודי לכל מטופל ומטופלת. סדרת הטיפולים כוללת בד"כ 5 עד 8 פגישות ובמהלכן אני משתמשת בשילוב חכם של טכנולוגיות מתקדמות. הטיפולים מבוצעים בפיקוח רפואי חלק מהטיפולים עשויים לדרוש הרגעה או אלחוש קל. עם זאת, רוב הטיפולים אינם כואבים, כאשר חלק קטן כרוך באי נוחות מינימלית. כמובן, הכל מפוקח מבחינה רפואית", היא מוסיפה.

לתיאום פגישת התאמה לטיפול החדשני בפצעי אקנה, ללא עלות - השאירו פרטים>>

ההייטקיסטית שגילתה את עולם הקוסמטיקה

אושרה רמתי, שמאחוריה 24 שנות ניסיון בקוסמטיקה רפואית, החלה את דרכה בכלל בתחום ההייטק – שם היתה על מסלול הקידום המהיר. בגיל 28 בלבד היא החליטה לפרוש מהמרוץ בגלל לחץ ושחיקה שהשפיעו על בריאותה – והחלה להתעניין ולחקור את עולם הקוסמטיקה והאסתטיקה הרפואית.

לאחר לימודים מפרכים והתעמקות בתחום, ובעזרת הכלים שרכשה בעבודתה בהייטק, פתחה רמתי קליניקה משלה ובה היא מקפידה להביא לידי ביטוי את כל הטכנולוגיות החדישות בתחום האסתטיקה, במטרה למקסם את התוצאות.

הקליניקה משתרעת על 250 מ"ר, ובה לא פחות מ-10 חדרי טיפולים – כאשר הצוות המקצועי המיומן מקפיד להשתלם בחידושים ולהתעדכן בכל המחקרים החדשים בתחום.

אושרה רמתי, הבעלים של קליניקת אור קוסמדיקס

"היום היא נהנית להסתכל במראה"

 לדברי רמתי בשנים הרבות בהן היא עוסקת בקוסמטיקה, היא נחשפה לסיפורים מדהימים מצד לקוחות שתופעת הפוסט אקנה השפיעה על חייהם. "הייתה פה נערה שלא הייתה מוכנה להצטלם באירועים חברתיים ומשפחתיים והיום היא מככבת ברשתות החברתיות עם פנים חלקות ויפות ו-78,000 עוקבות.

"היה פה גבר בן 30 שטופל לא נכון בגיל ההתבגרות ונוצרו לו חטטים עמוקים בפנים. הוא התבייש לצאת לדייטים והדימוי העצמי הנמוך הפריע לו במציאת בת זוג. בתוך 3 טיפולים הוא כבר ראה שהשינוי דרמטי ויצא לדייט, וכשהוא הגיע לטיפול השמיני הוא כבר היה בהתחלה של זוגיות.

"לא מזמן הגיעה אלינו אישה בת 50 פלוס שהאקנה התפרצה אצלה באמצע החיים על רקע הורמונלי. במשך שנים היא הזניחה את זה כי לא היה לה כסף, אבל אז היא התגרשה – והחליטה לשים את עצמה במקום הראשון. היא עדיין באמצע התהליך, אבל כבר רואים ששפת הגוף שלה שונה. היא אומרת לי 'היום אני אוהבת להסתכל במראה, אפילו יותר מבגיל 20'".

סוללים דרך לעתיד חדש

לסיכום, אומרת אושרה רמתי: "כשאומרים "פלאי הטכנולוגיה" מתכוונים בדיוק לזה כי טיפול בצלקות כיום הוא אפשרי, והפער בין ה"לפני" ל"אחרי" הוא בלתי נתפס.

"השיטה שלנו מבוססת מחקרים קליניים והטיפול הוא המתקדם ביותר בתחום, אבל מבחינתי מדובר הרבה מעבר לטיפול קוסמטי. זו עבודת קודש וזו שליחות. אני רואה קשר ישיר בביטחון העצמי של המטופלים שלנו לפני הטיפולים ובסיום הטיפולים. אלו אנשים אחרים לגמרי. זה לפעמים יותר מטיפול פסיכולוגי – זה טיפול שסולל את הדרך לעתיד חדש".

לתיאום פגישת התאמה לטיפול החדשני בפצעי אקנה, ללא עלות - השאירו פרטים>>


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"