בריאות ולייף סטייל כללי

שיטת ORMAGIC להצערת העור: "הסוד הוא אבחון במערכות חכמות ושילוב של טכנולוגיות"

מאות נשים בנות 40+ מרחבי הארץ כבר טופלו ב"אור קוסמדיקס" בראש העין בשיטת האנטי אייג'ינג ORMAGIC, פרי פיתוח של אשת ההייטק אושרה רמתי. בעזרת מערכת אבחון ממוחשבת נבנים שילובים מדויקים של טכנולוגיות מהמתקדמות בעולם הקוסמטיקה ותכשירים בהתאמה אישית, ניתן להגיע לאחוזי הצלחה מהגבוהים ביותר בהצערת העור – ללא ניתוחים וללא הזרקות
אושרה רמתי, הבעלים של "אור קוסמדיקס" בטיפול בקליניקה

נשים שחצו את גיל 40 מכירות זאת היטב: הגוף מייצר פחות קולגן ואלסטין והמשמעות היא עור יבש יותר, חסר ברק עם ירידה באלסטיות ועליו מופיעים קמטוטים, קמטים וכתמי פיגמנטציה. עם התפתחות המדע והטכנולוגיה אמנם נפתחות אפשרויות רבות באמצעותן ניתן להצעיר, למצק ולמתוח את העור, אך חלקן מייצרות מראה "מוזרק" ולא טבעי. 

זה בדיוק מה שעמד מול עיניה של מפתחת שיטת ORMAGIC להצערת העור. השיטה עושה שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום, במטרה לגרום לעור לייצר באופן טבעי קולגן ואלסטין ולהחזיר לעור את הברק והזוהר שאבדו לו עם השנים, תוך שמירה על מראה צעיר וטבעי שנשמר לאורך שנים, ללא ניתוחים ובשונה מהזרקות שצריך לחדש כל מספר חודשים.

פגשנו את מפתחת השיטה, אשת ההייטק אושרה רמתי, שמאחוריה 24 שנות ניסיון בתחום הקוסמטיקה המתקדמת, לשיחה בארבע עיניים כדי להבין איך זה עובד בפועל ובמה שונה השיטה מטיפולים אחרים המוצעים כיום בתחום.

אבחון בטכנולוגיות מתקדמות מדייק את הטיפול

אז מה הסוד של השיטה? איך אפשר להחזיר את העור למראה רענן וצעיר ללא זריקות וניתוחים?

"הסוד נמצא קודם כל בהבנה שיש סיבות שונות להזדקנות העור ושמדובר בתהליך שונה אצל כל אישה. לכן צריך להתאים את הטכנולוגיות והתכשירים לכל אחת באופן מדויק".

"בשיטת ORMAGIC אנחנו מתחילות את התהליך באבחון מדויק. אני יושבת עם כל מטופלת ואוספת את כל האינפורמציה שיכולה לעזור לנו בהמשך למיקסום התוצאות. אני רוצה לדעת מה התזונה שלה, איזה תרופות היא לוקחת, מה המצב ההורמונלי שלה, כמה סטרס יש לה בחיים האישיים ובעבודה ועוד הרבה הרבה נתונים. ורק לאחר תישאול מעמיק אני עוברת לאיבחון בעזרת עזרים החכמים בקליניקה שנותנים לנו תמונת מצב מדויקת של העור".

פגישת האבחון בשיטת ORMagic ניתנת לזמן מוגבל ללא עלות
מעוניינת לתאם איתנו? השאירי פרטים >>>

077-8036063

מה זה אומר עזרים חכמים?

"אנחנו מתחילות עם המערכת המתקדמת בעולם לאיבחון עור שנקראת Smart Mirror. המטופלת מניחה את פניה על דופן המכשיר והמערכת החכמה בוחנת פרמטרים כמו רמת הלחות והאלסטיות של העור, עומק הקמטים והיקף פיגמנטציה. המערכת יודעת לספר האם מדובר בפיגמנטציה סולרית, שנוצרה מחשיפה לשמש, או הורמונלית, להשוות למצב תקין של עור באותה קבוצת גיל.

אושרה רמתי, הבעלים של "אור קוסמדיקס" בטיפול בקליניקה

"כדי לדייק את התוצאות עוד יותר אני משתמשת במצלמה חכמה המחוברת למחשב הסורקת גם היא את העור ומהווה מעין חוות דעת שנייה. אנחנו עושים סנכרון בין הנתונים שהגיעו מהמכשירים לבין מה שעיננו רואות ומקבלים אנליזה מאוד מדויקת".

לדבריה, בסיום האבחון מצלמים את המטופלת מחמש זוויות שונות בתאורה מקסימלית. "אני שולחת את התמונות של ה"לפני" ישירות לוואטסאפ של המטופלת כדי שיהיה ברור שלא נעשה עליהן פוטושופ. זה מאפשר ללקוחה להשוות את התוצאות שמתקבלות אחרי הטיפול. מבחינתי זה גם מייצר אמינות מול הלקוחה וזה גם כיף בסוף סדרת הטיפולים להבין את הפער המטורף בין ה"לפני" ל"אחרי". נשים שעברו את הטיפול נדהמות מהתוצאות".

גלי רדיו, בינה מלאכותית ופלזמה

מה קורה לאחר האבחון?

"לאחר האבחון אני בונה לכל מטופלת תוכנית טיפולים שנעשית בהתאמה מושלמת למצב העור. יש לנו בקליניקה את כל הטכנולוגיות המובילות בעולם להצערת העור: גלי רדיו, פרקשיונאל, פלזמה, בינה מלאכותית בלייזר, EMS ו-IPL, וזו רק רשימה חלקית, הסוד שלנו הוא השילוב החכם של הטכנולוגיות שנבנה בהתאמה אישית לכל מטופלת לאחר האבחון".

"הצוות שלנו שולט בכל הטכנולוגיות המתקדמות, המיומנות והידע מאפשרים לבנות לכל אחת תוכנית טיפולים אפקטיבית שמחדשת את הרקמות, מעלימה פיגמנטציה, ממצקת את העור, מעודדת ייצור של קולגן ואלסטין בעומק העור. מדובר בהשקעה לא קטנה אבל כשרואים את התוצאות מבינים שזה 'ווליו פור מאני'".

פגישת האבחון בשיטת ORMagic ניתנת לזמן מוגבל ללא עלות
מעוניינת לתאם איתנו? השאירי פרטים >>>

ההייטקיסטית שהחליטה לעצור את המרוץ

אושרה רמתי, שמאחוריה 24 שנות ניסיון בקוסמטיקה רפואית, החלה את דרכה בכלל בתחום ההייטק – שם היתה על מסלול הקידום המהיר. בגיל 28 בלבד היא החליטה לפרוש מהמרוץ בגלל לחץ ושחיקה שהשפיעו על בריאותה.

הכלים שרכשה בעולם ההייטק הובילו אותה להעמקה בתחום האנטי-אייג'ינג. "זה תחום מדהים שמאופיין בחדשנות. הוא משתנה כל הזמן וככל שהידע מתרחב החידושים מופלאים יותר, ממש כמו בהייטק".

כולן רוצות להיראות "וואו"

לסיום, אומרת רמתי. "הקריירה שלי בהייטק הובילה אותי לתחום האסתטיקה וכיום, לאחר 24 שנים בתחום, אני מביאה לידי ביטוי את היכולת שלי לחקור וליישם חידושים להצערת העור. לקוחות שנחשפות לשיטה שלי נדהמות מהשינוי שניתן לעבור. הן רואות חברה שלא ראו חצי שנה והיא פתאום נראית "וואו" – אז הן רוצות גם. 

"אני לא מוכרת אשליות – האבחון המדויק מאפשר לי להבין מה תהיה התוצאה המקסימלית. אני מאוד כנה – אם סיכויי ההצלחה נמוכים הלקוחה תדע זאת. לעומת זאת, אם סיכויי הצלחה גבוהים היא יכולה לסמוך עלי ולהתמסר לתהליך. עם מעט סבלנות היא תהפוך בזמן הקצר ביותר לגרסה הכי מוצלחת של עצמה – ללא ניתוחים וללא זריקות".

פגישת האבחון בשיטת ORMagic ניתנת לזמן מוגבל ללא עלות
מעוניינת לתאם איתנו? השאירי פרטים >>>

*דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות. מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"