בריאות ולייף סטייל

"שפתיים מושלמות": הטרנד החדש בעולם האסתטיקה של 2018 – האם הוא מתאים לכל אחת?

כתבתה של ליטל חן | נתניה | 2018

אם תשאלו כל גבר או אישה מה הופך בחורה לנשית, סקסית ומושכת, כנראה שתקבלו בפה מלא תשובה חד משמעית: השפתיים..

אז נכון שלא כל אחת נולדת עם שפתיים של אנג'לינה ג'ולי, אבל ב- 2018 תתפלאו לדעת כמה שיטות קיימות במכוני האסתטיקה השונים להשיג מראה חושני וצעיר של האיבר הכי מושך בפנים של כל אישה.

יצאתי לחקור על השיטות השונות, וגיליתי ש- 2 טכניקות שנחשבות לטובות ולמומלצות ביותר, ואחת נוספת שמשלבת את שתיהן.. אז בואו נעשה לכן סדר:

1. "המהירה"

השיטה: היא עונה לשם "עיבוי שפתיים" ונחשבת לשיטה המוכרת ביותר ליצירת שפתיים מלאות וחושניות.

איך זה עובד? מה שמדהים בשיטה זו הפשטות שלה ביחס לאפקט המדהים שהיא עושה:
הזרקה של חומר מילוי דרך מחט דקה, התאוששות מהירה, תופעות לוואי כמעט ולא מורגשות, ולבסוף – מראה שפתיים עסיסיות.. אמרתי שפשוט? 😊 

המילוי עצמו מתבצע עם חומצה היאלורונית, חומר ידידותי ומוכר לגוף ויודע לספוג אותו.
הסיכונים עם החומצה נמוכים מאוד ואף אפסיים. היא נחשבת לאחד מהיסודות של הרקמה הרכה שבגוף ונמצאת אצל כל אחד מאיתנו באופן טבעי.

יתרונות: ידידותית, פשוטה ומביאה תוצאות מרשימות.

חסרונות: קצת יקר, ופחות מתאים למי שלא מסמפטת מחטים

בנימה אישית: למרות שפעם הייתי נגד הזרקה של חומרים לגוף, כשהבנתי שמדובר בחומר שגם ככה נמצא אצל כל אחד מאיתנו באופן טבעי אז השתכנעתי שאכן מדובר בשיטה מעולה, כי אי אפשר להתווכח עם התוצאות שלה.

2. "פופולארית"

השיטה: איפור קבוע

איך זה עובד? צביעה של השפתיים בגוון המחמיא להן. מילוי השפתיים בצבע המתאים לפנים ולגוון העור מבליט את הנפח שלהן, ומעניק מראה חושני ונועז. האיפור הקבוע הוא סוג של "קעקוע זמני" שמחזיק לתקופה של כשנה.

יתרונות: גם ככה אנחנו מבלות כל בוקר מול המראה בבית (ובאוטו..) עם הליפסטיק.. אז למה לא לעשות איפור קבוע פעם אחת כמו שצריך ולחסוך לנו זמן יקר?

חסרונות: לא שזה כזה ביג דיל, אבל התהליך נחשב כארוך יחסית, לפחות בהשוואה לשיטה הראשונה. כל סשן של איפור לוקח כשעתיים ומגיעים לשניים כאלה. ת'כלס? קטן עלינו..
רוב הנשים מדווחות שהאיפור עצמו כואב, ולא קל להעביר ככה שעתיים שלמות. מה שיכול להעלים את הכאב הוא הרדמה מקומית, אך רק במידה ויש דוקטור בסביבה מאחר ולקוסמטיקאיות אין הרשאה לבצע זאת.

בנימה אישית: נראה לי מגניב להיראות כאילו התאפרתי לנשף גם שאני יורדת לקחת דואר עם פיג'מה. וברצינות.. אם נחשוב כמה זמן אנחנו מבזבזות במלחמות עם הליפסטיק בבוקר ובמהלך היום, נראה שאיפור קבוע באמת עושה חיים קלים.

ד"ר יקטרינה אובול
ורוניקה שטיין

3. אז... מה עדיף?

בסופו של דבר שתי השיטות יוצרות אפקט יפה, חושני וסקסי. כל אחת בדרך שלה.. כדי לענות על השאלה הגעתי למרכז לאסטיקה רפואית בנתניה "מדיקל אסתטיק האוס".

לאחר קבלת פנים חמה נפגשתי עם ד"ר יקטרינה אובול ואמנית האיפור ורוניקה שטיין, לשיחת בנות טיפוסית וקולחת. "שפתיים מושלמות". ככה  אנחנו קוראות לשילוב של 2 השיטות, אמרה לי ורוניקה בגאווה. בתור מרכז שמתמחה בכל אחת מהטכניקות, הרבה נשים הגיעו אלינו מבולבלות מאחר ולא ידעו מה הכי מתאים להן. כל אחת שמעה מחברה שלה משהו אחר. וכשהן רואות את התמונות של ה"לפני אחרי" שיש לנו בקליניקה, התגובה שלהן תמיד אותו הדבר: "גם אני רוצה שפתיים כאלה!"

לפני                                                                                     אחרי

ד"ר אובול הוסיפה שמילוי השפתיים עם חומצה היאלורונית לא מתאים לכל אחת.

"לפני הכל אני תמיד עושה ייעוץ אישי עם כל אחת מהבנות. חשוב לי לעבור על הרקע הרפואי, מצב השיניים והלסתות ולאבחן שהטיפול באמת מתאים." היא הוסיפה לי שעם נסיון של 15 שנים בתחום היא כבר ראתה הכל, והבטיחות בטיפולים זה הדבר הכי חשוב מבחינתה.

2 הבנות הותירו עליי רושם מקצועי ואמין, ולאחר הצצה באלבום התמונות שבקליניקה ראיתי שבנוסף לכל הן מוכשרות מאוד ומביאות תוצאות פשוט מדהימות.

אז בנימה אישית שלי? אם כבר הגעת להחלטה שאת רוצה שפתיים מושלמות, יכול מאוד להיות שדווקא שילוב של 2 השיטות הוא ההחלטה הכי טובה בשבילך.


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2023: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"