בריאות ולייף סטייל

מהפכה בחדר השינה: המזרן שמתאים לכולם במחיר שמתאים לכולם

הסוף לחיפושים המפרכים בחנויות המזרנים: קונספט השינה שכבש את אמריקה מגיע לישראל ומציע לקנות אונליין את המזרן האולטימטיבי במחיר אטרקטיבי. ואם אתם לא מרוצים? יש לכם 120 לילות ליהנות או להתחרט

זוכרים איך קניתם את המזרן האחרון שלכם? התחלתם במחקר מקיף בין חברים, נגררתם מחנות לחנות, מתרשמים מעשרות דגמי מזרנים, בכל חנות נציג המכירות הכווין אתכם לכמה דגמים מתאימים (לדעתו כמובן, או בהתאם למלאי): “תנסו, תנסו, אל תתביישו”, הוא הפציר בכם, “תראו כמה זה נוח”.
ואתם בתגובה נשכבתם באי נעימות על המזרן לעיני כולם, “מנסים” אותם, שומעים אין ספור הסברים טכנולוגיים מסובכים ומונחים מקצועיים שלא אומרים לכם כלום, ויצאתם מבולבלים.

איך יכולתם באותן 30 שניות מביכות של שכיבה על המזרן, להכריע אם זה יהיה המזרן שלכם ב-10השנים הבאות לפחות? בסוף בחרתם לפי המחיר, המותג, המראה או כושר השכנוע של נציג המכירות. או בגלל שהבטיחו שאפשר להחזיר את המזרן תוך חודש בתנאי שלא תורידו את הניילונים ותשלמו על ההובלה פעמיים.

תחילתו של עידן חדש

עכשיו מתחוללת מהפכה דרמטית בתחום המזרנים: לא עוד התלבטות בין עשרות דגמים במחירים שונים, לא עוד התרוצצות בין רשתות ומחסנים. הבשורה היא דגם  פרימיום אחד שמיוצר בטכנולוגיה מתקדמת ונמצא, לאחר סקרים, אידיאלי ונוח למרבית האנשים, ובמחיר לואו קוסט שכולם יכולים לעמוד בו.
והרכישה? בלחיצת כפתור מהמחשב או הסלולרי שלכם. ממש כמו שאתם קונים היום כל דבר: מחופשה, דרך ביטוח ועד גאדג’טים.

מי שבישר את תחילתו של העידן החדש  בישראל היא חברת הרהיטים הוותיקה Simply Wood עם מותג המזרנים והשינה Better-Sleep

“בארצות הברית הקונספט של קניית מזרני פרימיום אונליין כבש את הענף, והפך לטרנד מוביל”, מספר דני  יאברי מנכ”ל Simply-Wood. “זה התחיל בחברת קאספר (CASPER), שהשיקה ב-2014 מזרן אחיד  ואיכותי שנמכר רק באינטרנט וכך העירה את השוק כולו והחדירה חדשנות ערך  לתחום המסורתי והמנומנם. תוך זמן קצר החברה הצעירה זכתה להצלחה אדירה, טלטלה את השוק האמריקאי והפכה לסטארט אפ לוהט. בעקבות זאת חברות רבות אימצו  עשרות את הקו המנחה, שהפך למקובל מאוד בארצות הברית וחדר לאחרונה גם לאירופה.

הבשורה: עכשיו גם בישראל

החדשות המשמחות הן שהקונספט מגיע כעת גם לישראל. המותג Better Sleep מבית רשת הריהוט הותיקה  Simply-Wood היא זו החתומה על בשורת המהפכה בישראל. החברה מציעה למכירה באינטרנט מזרן איכותי, מפנק  ונוח בדגם אחיד העמיד למשך שנים ארוכות. המזרן נמכר במחיר אטרקטיבי מאוד, כולל משלוח חינם, מגיע עם 12 שנות אחריות, והכי חשוב – אפשר להתנסות בו לאורך 120 לילות בבית (וגם להסיר את הניילון). אם מחליטים להחזיר את המזרן, כל מה שצריך לעשות זה ליצור קשר עם שירות הלקוחות – החברה אוספת את המזרן על חשבונה ומזכה אתכם במלוא התשלום. ככה פשוט.

איך מתמודדים עם התפיסה שמזרן זה מוצר שצריך להרגיש ולנסות לפני הקנייה?

“ממילא לא ניתן לשפוט את מידת הנוחות והתאמת המזרן במספר דקות של שכיבה עליו בחנות.
כל הנתונים הטכניים האיכותיים והתכונות של המזרן מפורטים באתר האינטרנט, ומי שמתעניין יכול לקרוא הכל בנחת בבית, בלי שנציג מכירות מלחיץ אותו לקבל החלטה. והכי חשוב: אנחנו מציעים התנסות אמתית: 120 לילות של שינה בבית, כך שהנוחות האישית בביתך לאורך זמן היא זאת שתקבע”.

דגם אחד מתאים לכולם? מבחן השכיבה הכריע

אחרי שהורגלנו למגוון עצום של דגמי מזרנים והמון מושגים מבלבלים כמו “דרגת קשיחות” “אזורי נוחות”, “מרכז בריאותי” ועוד כהנה וכהנה הגדרות וגימיקים, מפתיע לשמוע שדגם אחד איכותי יכול להתאים ולספק נוחות אידיאלית לכולם.
דגם מזרן הפרימיום של Better Sleep פותח על בסיס מחקרים שנמשכו שנתיים, וכללו בניית דגמים שונים של מזרנים שרמת הנוחות שלהם נבדקה בסקרי נוחות אנושיים. התוצאות הובילו למזרן שהוכח כמתאים ונח ביותר לטעם הישראלי.

“מסתבר שיש דבר כזה טעם קולקטיבי ובפירוש ניתן למצוא הבדלים מובהקים בהרגלי הנוחות בין האמריקאים, האירופאים והסינים” מסביר  דני יאברי. “על אף הנסיון העשיר שלנו ולצורך בדיקת מאפיין הטעם הקולקטיבי הישראלי ערכנו סקר נוחות שהשווה בין חמישה דגמי מזרנים: אמריקאי מפנק ורך; אירופאי; ישראלי; סיני נוקשה; ודגם אב טיפוס של מזרן Better Sleep. במסגרת הסקר ביצענו את ‘מבחן החנות’ בין עשרות ישראלים שהזדמנו אקראית לחנות המפעל שלנו לאורך תקופה של שישה חודשים. כל מתנסה התבקש לשכב על כל אחד מהמזרנים במשך מס’ דקות ולהגדיר את רמת הנוחות שלו. לאחר שעיבדנו את התוצאות, נמצא  שדגם האבטיפוס (שאת המפרט שלו הגדרנו מראש) הוביל באופן סטטיסטי מובהק במבחן הנוחות האישית”.

מנפצים מיתוס: מזרן איכותי לא חייב להיות יקר

המחיר האטרקטיבי של המזרן הוא הוא ללא ספק אחת הבשורות שמביאה מהפכת המזרנים.
מה מאפשר לכם למכור את המזרן במחיר כל כך אטרקטיבי, בזמן שהמחירים המקובלים בענף המזרנים הישראלי גבוהים הרבה יותר?
“אם עד עכשיו לקוחות חשבו שמזרן איכותי חייב להיות יקר, הצלחנו להוכיח שיש דרכים להוריד את המחיר, גם כשמדובר במזרן פרימיום, והסיפור פשוט מאוד” מסביר  דני יאברי.

“מכירה באמצעות הדיגיטל חוסכת עלויות כבדות של אחזקת חנויות, שכר דירה, אנשי מכירות, פרסום, מיסים וכדומה. בנוסף, ייצור המזרן בסין במפעל  מתקדם עם אוטומציה מלאה על פי מפרט איכותי שלנו וללא גימיקים מיותרים, מוזיל משמעותית את עלות ייצור המזרן מול החלופה של יצור דגם זהה בארץ. ממש כמו ייצור של טלפונים ניידים, טלוויזיות, מקררים ובגדים. גורם חשוב נוסף שמוזיל את העלויות הוא אופן האריזה החדשני. פלאי הטכנולוגיה מאפשרים לנו לדחוס מזרן הבנוי מקפיצים מבודדים ולגלגלו באריזת לחץ קומפקטית לכרבע מנפחו במצב פתוח. תצורת אריזה זו מאפשרת שינוע ואחסנה זולים בהרבה מהמקובל. המזרן מגיע באריזת הלחץ לכל מקום נדרש עד לחדר השינה שלכם וחוסך עלויות לכולם”.

לאחרונה הושק אתר האינטרנט של BETTER SLEEP, המאפשר לכם גם להצטרף למהפכת השינה בישראל.

כתבות נוספות