בריאות ולייף סטייל

שוברים את שוק מכשירי החשמל

בעוד חודשים ספורים אמורה להיכנס לתוקפה רפורמת "נטו הוזלות" שיזם שר האוצר – רפורמת הפחתת מיסים שתוזיל עבורנו עשרות מוצרי חשמל ואלקטרוניקה. חלק מחברות שיווק מוצרי החשמל קיבלו החלטה שלא להמתין לרפורמה ולשבור את מחירי השוק כבר בחורף הקרוב.

מוצר איכותי בהנחות משמעותיות - איך עושים את זה?

רן פיינה, מנכ"ל חברת הקונטיינר, מסביר:  "אין לנו אולמות תצוגה ומכאן שאין לנו עלויות גבוהות על שכירות, על עובדים רבים ואנשי מכירות פרונטליים. הצרכנים מתחילים להבין שבבואם לקנות ברשתות החשמל הגדולות הם משלמים גם על אולמות התצוגה ועל סרטי הפרסומת בטלוויזיה. אנחנו מראש חוסכים את העלויות האלה וממירים את החיסכון להנחה קבועה ללקוחות שלנו.

בכל קטגוריה יש לנו מגוון מוצרים בטווח מחירים רחב ואנחנו מחזיקים את כל המותגים המובילים, כך שאין פשרות על איכות. לצורך העניין, תוכלו למצוא תנור אפייה החל מ-900 ש"ח ועד תנור של MILLE ב- 4500 ש"ח. בכל מקרה  – המוצר יהיה זול יותר מאשר בחנויות האחרות. עד לפני חודשיים היינו מתחייבים בפני הלקוח על העלות הנמוכה ביותר בשוק, אבל זה יצר לנו בעיה כשקם מתחרה שהחליט למכור מוצר מסוים בשקל אחד בשביל גימיק פרסומי."

מהיר וחסכוני - אספקה עד 4 ימים

יתרון מובן מאליו בקנייה בטלפון או באינטרנט הוא החיסכון בזמן ורן פיינה מדגיש שבקונטיינר כל תהליך הרכישה,עד שהמוצר מגיע לבית הלקוח, הוא פשוט ומהיר: "רוב הלקוחות מגיעים תחילה לאתר שלנו, מאתרים בקלות את המוצר שהם רוצים ויכולים לרכוש אותו און ליין בקנייה מאובטחת. כמובן שניתן לקבל תמיכה טלפונית מנציגי השירות שלנו במהלך הקנייה באתר. חלק מהלקוחות יעדיפו מראש לראות את המוצר באתר ולבצע את הרכישה בטלפון. זמן האספקה שלנו הוא מהיר מאד. לרוב המוצרים אנו מתחייבים על אספקה של מקסימום 4 ימי עסקים."

אז אין לכם מבצעים עונתיים?

"בוודאי שיש. המבצעים שלנו על מוצרים מסוימים מוזילים עוד יותר את המחיר הקבוע. החודש למשל הקטגוריה הלוהטת, תרתי משמע, היא של מוצרי החימום:  רדיאטורים, תנורים ומפזרי חום ושמיכות חשמליות. מקררים, מכונות כביסה וטלוויזיות הן קטגוריות מובילות כל השנה."

ומה לגבי העובדה שיש קהל לקוחות שרוצה לראות את המוצר, שזה חלק מחוויית הקנייה שלו ?

"חלק מהלקוחות שלנו כבר ראו את המוצר בחנות ויודעים בדיוק מה הם רוצים ולכן יכולים ליהנות מהמחיר הנמוך בקונטיינר" אומר פיינה. "האתר שלנו מכיל את כל המידע הדרוש אודות כל מכשיר ומכשיר  – מפרט טכני, תמונה, מידות, צבע, דגם וכדומה וכאמור, נציגי השירות הטלפוני שלנו מאד מקצועיים ויענו לכל שאלה."

אז כנראה שלא צריך לחכות ל"מבצע המחשמל של החורף" ברשתות הגדולות, כשאפשר ליהנות מאלטרנטיבה זולה כל השנה.


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"