בריאות ולייף סטייל מוצר היום

הישראלים הם הצרכנים המובילים של חופשות שייט – ויש להם סיבה טובה

הכחול של הים, הבריכות, פעילויות הספורט, ההופעות, הסרטים, הארוחות העשירות, המועדונים, והטיולים באתרי תיירות יפהפיים – חופשות השייט מתוכננות לפנק, לפנק, לפנק כל אחד בסגנון שמתאים לו

לפעמים, החלק הכי קשה בחופשה, הוא להחליט איזה סוג חופשה מתאים לנו: חופשה פעילה – או חופשת בטן-גב נינוחה? לבקר במוזיאונים, ואתרים מעניינים – או להתמקד במסע בעקבות החיים הטובים? חופשת שייט היא התשובה האידיאלית לכל מי שמתקשה להחליט ובעיקר למי שרוצה גם גם וגם: הזדמנות ליהנות מחופים מושלמים, לבקר באתרים אקזוטיים, בשווקים צבעוניים, לטעום אוכל מקומי אותנטי ועשיר, ליהנות ממופעים בין לאומיים וספורט ימי ולהתפנק במלון חמישה כוכבים שבמקרה גם שט. קשה שלא להבין את הישראלים שבוחרים בשייט כחופשה אידיאלית עבורם.

"קרוב ל- 85,000 ישראלים יצאו לחופשת שייט (קרוז) בשנת 2018 והמספר גדל ב-15% מדי שנה" אומר אודי שנבל, מנכ"ל חברת  CruiseiT, ומוסיף "לפי נתונים שמספקות לנו חברות השייט, הישראלים הם הצרכנים המובילים של חופשות השייט במספר חברות גדולות. אנשים נכנסים למוד שונה לחלוטין בחופשה כזאת. למעשה אמצעי התחבורה הוא גם היעד – הכיף מתחיל ברגע שאתה עולה לאנייה. יש לך מגוון אפשרויות בילוי איכותיות, ויש מי שמטפל עבורך בכל דבר. יש בזה משהו כמעט ממכר. ובאמת אחוז גדול של הישראלים שיצאו דרכנו לחופשת שיט שבים וחוזרים מידי שנה לחופשות שייט נוספות".

הנוחות של טיול מאורגן בשילוב הסטייל המפנק של קרוז

אין ספק שזאת אחת מהדרכים שבהן חופשת שייט (קרוז) מפנקת את המשתתפים בה – היא מסירה מעל כתפיהם את האחריות לבירוקרטיות הקטנות והמציקות של הטיול. פוטרת אותם מהצורך להזמין מלונות, לסחוב מזוודות, לדאוג לתחבורה מיעד ליעד. כשאמצעי התחבורה הוא בעצם ריזורט מפנק שבו כל האטרקציות והפינוקים לחופשה מושלמת לא נשאר לך מה לעשות חוץ מלהתרווח בכיסא הנוח ליד הבריכה ולהחליט אם להישאר ליהנות מהשמש ובריזת הים, או להצטרף לאחת מפעילויות התרבות המפתות שמציעה האנייה. נכון, מדובר בהתלבטות לא פשוטה, אבל מישהו חייב להכריע אותה.

הכל כלול – מחיר סופי, בלי אותיות קטנות

הנתון המפתיע ביותר לגבי טיולי הקרוז הוא המחיר: הפלגה של שבוע כולל טיסות לאירופה עולה בממוצע 1,600$ לאדם – אם מביאים בחשבון שהמחיר הזה כולל את כל הוצאות התחבורה, הארוחות ואטרקציות נוספות (מופעים בסטנדרט של וגאס, סרטים, קריוקי, שפע פעילויות לילדים וכו') מגיעים לזה שהתמורה עבור העלות גבוהה מאוד. "עובדה שבשנים האחרונות הישראלים הם הלקוחות המובילים במספר לא מבוטל של חברות שייט", אומר שנבל, "ואם יש משהו שאנחנו יודעים בוודאות זה שישראלים לא אוהבים להיות פראיירים. אין ספק שנושא התמחור נבחן ונותח באופן יסודי ודי ברור שאנחנו לא היינו הראשונים לזהות את יחס העלות-תועלת המנצח".

הילדים במועדון. אפשר לחזור לישון.

"זה אחד הפידבקים הקבועים שאנחנו מקבלים מהורים" מספר שנבל "כמעט תמיד באותן מילים: 'זאת היתה חופשה אמיתית' " הוא מחייך וממשיך "ברור שכל חופשה עם הילדים היא כיף, אבל בחופשה 'רגילה' יוצא שעובדים די קשה – למצוא את האטרקציות הנכונות שיתאימו לכולם, פתרונות תעסוקה לזמני נהיגה ממושכים. כמובן שנהנים, אבל אפשר לומר שהמימד של החופש ההורי נעדר מחופשה כזאת".

בקרוז המצב כמעט הפוך – ההורים 'נתקלים' בילדים מספר פעמים ביום, בדרך כלל סביב שלב הארוחות. כל שאר היום הילדים מתרוצצים חופשי בין המועדונים השונים, לבין הבריכה, פעילויות המים, הקריוקי, אולם הקולנוע והמתחמים השונים, וההורים בקושי רואים אותם. זה מצב של  win- win קלאסי.

החופשה שמתאימה לכל אחד.

בחופשה שמציעה כל כך הרבה אפשרויות, כל הרכב של משתתפים מוצא לעצמו את המקום המושלם עבורו. חופשה זוגית? קרוז רומנטי לקריביים, בילוי בחופים מושלמים, שקיעות מרהיבות על פני הים, וארוחות גורמה מפנקות. קבוצת חברים? קבלו את השילוב המושלם: ים, קזינו, ארוחות מצוינות ואלכוהול איכותי, בלי צורך למנות נהג תורן.

התאמה אישית מושלמת של סוג הקרוז – לצרכים שלך

תחום של חופשות השייט התפתח מאוד בעשור האחרון. היום יש מגוון גדול מאוד ודי מבלבל של חברות שמציעות חופשות שייט כמעט לכל מקום שאפשר לחשוב עליו בעולם: החל מאגן הים התיכון, דרך אירופה, נורבגיה שהפכה ליעד מאוד אטרקטיבי בשנים האחרונות, אלסקה, וכמובן – אמריקה, איי הבאהמס והאיים הקאריביים. ברור שקיימים הבדלים בין החברות השונות, בין סוגי החדרים ומיקומם לאורך האנייה. בדיוק כאן נכנסים לתמונה יועצי השייט המקצועיים של CruiseiT, שיודעים להתאים את סוג השייט והאנייה לצרכים ולרצונות שלך, ומתמחים בתפירת הטיול המלא (כולל טיסות ומלונות) לפי אופי הטיול שלך והרכב המשתתפים. CruiseiT עובדת עם כל חברות השייט הגדולות, לכן ההמלצה של יועצי השייט היא המלצה עניינית שמתבססת על הגדרת הצרכים שלכם, ועל ראייה רחבה של ההיצע המגוון של החברות והספינות הקיים בשוק.

רוצים לשמוע על הדילים הכי חמים?

לקבלת מידע נוסף השאירו פרטים ואחד ממומחי השייט של CruiseIT יחזור אליכם:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"