בריאות ולייף סטייל מוצר היום

מהפיכת המחירים הגיעה גם לשוק ברי המים

כבר עברו הרבה מים מאז המצאת הבר הביתי, שיושב על השיש ומוזג לנו כוס מים קרים או חמים בלחיצת כפתור. היום ביותר מ-70% מבתי האב בישראל כבר לא שותים מים מהברז, שוק המים המינרליים גם הוא בירידה ומשפחות רבות מחזיקות בביתם את אחד מברי המים המסוננים . תעשיית פתרונות המים בארץ מגלגלת למעלה מ-2 מיליארד ₪ בשנה, והחברות המובילות את השוק הזה מציעות מוצרים מאד דומים.

חברת הבוטיק מרשל"צ הרימה את הכפפה

זו הייתה שאלה של זמן עד שמהפכת המחירים תגיע גם לשוק ברי המים הביתיים. "הדס פתרונות סינון" – החברה הקטנה מראשל"צ, מצליחה לנגוס בנתח השוק של מתחרותיה הגדולות ומטפסת ל-21,000 לקוחות בישראל. המהפכה בשוק הסלולר התרחשה כגזרה ממשלתית, לאחר שחברות הסלולר הגדולות גזרו, לאורך שנים, רווחים שמנים על חשבון הציבור. עד שקם שר התקשורת ועשה לזה סוף. שוק ברי המים בישראל נשלט עד כה ע"י המותגים הגדולים והגיע הזמן שאנחנו, כצרכנים, נתחיל ליהנות מתחרות אמיתית גם בתחום הזה.

מוצר איכותי בחצי מחיר

"אנחנו לא מעסיקים מאות עובדים וגם לא שופכים מיליוני שקלים על פרסום" מסביר יהונתן שלו, סמנכ"ל התפעול של  "הדס",  את פערי המחיר. "אנו מתרכזים במתן במענה מדויק לצרכים של לקוחותינו – פונקציונאליות ונוחות שימוש, עיצוב חדשני וכמובן מבחינת איכות המים לעולם לא תהיינה פשרות. מערכות הסינון שלנו עומדות בתקנים הישראליים והבינלאומיים המחמירים ביותר."

"הצרכן הישראלי בעידן הדיגיטלי בודק היטב את התמורה שיקבל ועורך השוואות, במיוחד שמדובר בשתיית מים ובבריאות של בני המשפחה שלו. רבים כבר הבינו שגם בתחום ברי המים, אתה משלם הרבה יותר עבור השם והמותג ואפשר גם אחרת."

הקודם
הבא
                    בחרו את הצבע שלכם

נמדדים גם בשירות

בשל הצורך בהחלפת סננים, בתחום ברי המים ההתקשרות עם החברה היא ארוכת טווח ומרכיב השירות ושביעות הרצון ממנו חשובים מאד.

"גודלה של החברה מהווה יתרון משמעותי גם כשמדובר בשירות" מוסיף מר שלו עוד הסבר להצלחה. "מערך השירות שלנו פועל ביעילות ומאפשר טיפול בפניות בזמני תגובה קצרים. מערכת היחסים עם החברה רק מתחילה לאחר רכישת המוצר ושירות איכותי הוא בהחלט שם המשחק."

"את ה"מיני בר פרימיום" שלנו, שהוא בר מים מעוצב ומתקדם, אפשר לרכוש ב-49 ₪ לחודש, כולל הובלה, התקנה וסנן. בהחלט מחיר אטרקטיבי למשפחה כשמדובר במים ללא הגבלה וכן, אפשר להיות רגועים מבחינת איכות המוצר ולדעת שלא התפשרתם כלל."

מהפיכת מחירים כבר אמרנו, או יותר נכון סערה בכוס מים. תעשו לעצמכם את החשבון כמה תהיו מוכנים לשלם. 

למידע נוסף על מיני בר פרימיום של הדס השאירו פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2023: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"