לימודים וקריירה

ערבית שפה קלה – כך למדתי לקרוא ולכתוב מהבית בחינם!

אם קשה לך לזכור את הפעם האחרונה שבה עשית משהו עבור עצמך, אם יש בך אהבה לשפות, או לידע באופן כללי, אם תמיד אמרו לך שאין טעם ללמוד שפות אחרי גיל 20 – זאת ההזדמנות שלך לנער את האבק וללמוד לקרוא ולכתוב בערבית תוך 10 שעות בחינם

בלי לשים לב, מגיע איזשהו שלב בחיים שבו אנחנו מפסיקים להשקיע בעצמנו. אנחנו עייפים, וטרודים, ואין לנו כוח לאמץ את המוח שלנו גם בזמן הפנוי. אז אנחנו מפסיקים ללמוד. קוראים הרבה פחות, וכל התוכניות שלנו לגבי העשרה – לימוד שפות, פיתוח קול או גלישת גלים, נדחות למועד עתידי לא ידוע.

ומדי פעם זה מנקר בנו, הצורך הזה לעשות משהו שהוא נטו בשבילנו. אז אנחנו נרשמים לאיזו סדנת בישול ומרגישים הרבה יותר חיוניים, ועדיין המוח שלנו מרגיש שהוא בתרדמת חורף ארוכה במיוחד.

אז אם בוער בך הצורך לחדש, להתחדש, וללמוד קצת – בלי מחויבות, לפי לוחות הזמנים שלך, מהבית ובקצב שנכון לך, אנחנו ממליצים לך להתחיל מקורס חינמי קצר ללימוד קרוא וכתוב בערבית, באמצעות לומדה מקוונת.

לקרוא ולכתוב בערבית בזמן קצר בחינם? איפה הקאץ'?

מכירים את הכלל "אין מתנות חינם"? אז הקורס הזה הוא היוצא מן הכלל. במילים אחרות: אין קאץ'. לא תתבקשו לספק מספר כרטיס אשראי לביטחון, ולא להמליץ על חבר שמעוניין בקורס. פשוט נכנסים לאתר ולאחר תהליך הרשמה בסיסי שאורך דקות ספורות אתם מתחילים בלימוד.

הקורס מבוסס על שיטת לימוד חדשנית ומועבר באמצעות לומדה מקוונת, אינטראקטיבית, ידידותית למשתמש. בלומדה ניתן לעשות שימוש באמצעות כל מכשיר (מחשב, אייפד, סמארטפון) בזמן ובמקום הנוחים לכם ביותר. אורך הקורס תלוי בקצב הלימוד האישי שלכם. עם זאת, בדיקה סטטיסטית שערכה חברת שפה1, מפתחת הלומדה, העלתה שהזמן הממוצע שאורך לסיים את כל הקורס הוא 10 שעות בלבד! שיטת הלימוד מתבססת על שנים ארוכות של ניסיון פדגוגי בהוראת השפה הערבית ופיתוח מתודות לימוד שונות, אשר התמזגו לבסוף ליצירת הלומדה.

ללמוד ערבית – ההחלטה העסקית הכי טובה שתקבל

"אני לא התחלתי עם איזה רצון ללמוד ערבית"  מספר אבי "יש לי חנות תיקים בקניון בבאר שבע. ונכון שמגיעים הרבה לקוחות מהמגזר הערבי, אבל לא היתה לי שום בעיה לתת להם שירות גם בלי לדעת ערבית. העניין הוא שאשתי עשתה קורס ערבית כזה באינטרנט, דרך העבודה שלה – היא אחות בבית חולים סורוקה, ומאז היא לא הפסיקה להגיד שאני חייב לעשות את הקורס הזה".
אשתו של אבי לחצה – ואבי החליט שעדיף לעשות את הקורס מאשר להמשיך להתווכח לגביו.

"זה לא משהו שקל לי לעשות" הוא צוחק "אבל אין לי ברירה אלא להודות שאשתי צדקה – זה אחרת לגמרי כשאתה יודע לדבר את השפה של הלקוחה. אתה מבין אם היא מתלבטת מסיבה מסוימת – גודל התיק, הצבע, או שהמחיר זה מה שמפריע לה. אתה יודע להציע לה בדיוק את מה שהיא צריכה וחוץ מזה, אנשים מרגישים הרבה יותר בנוח כשמישהו מבין את השפה שלהם. זה תמיד מפתיע אותם בהתחלה, אבל לגמרי שובר את הקרח, ואתה יכול לראות בשפת הגוף שלהם שהם מרגישים הרבה יותר בבית. בוא נגיד שזה בהחלט בא לידי ביטוי במכירות, ובתנועה בחנות. אני מודה שלא האמנתי שתהיה לדבר הקטן הזה כזאת השפעה גדולה על העסק שלי".

כך הפך גם אבי לשגריר נלהב של לימוד ערבית באמצעות הלומדה המקוונת של שפה1. "היום אני חושב שבנאדם שיש לו עסק, ולא לומד ערבית –  מפספס פוטנציאל עסקי גדול של אוכלוסיה שלמה" הוא אומר ומוסיף "ועל הדרך גם למדת שפה – מה רע?".

פשטות השיטה, נוחות השימוש ויעילות הלמידה, הביאו גורמים מוסדיים רבים, בהם חדשות ערוץ 2, ערוץ 10, מגן דוד אדום, אוניברסיטת בן גוריון ורבים אחרים, להשתמש בלומדה של שפה1 על מנת להקנות לעובדיהם את כישורי השפה הערבית.

למדה לקרוא ולכתוב בערבית בגיל 75 וניפצה את הסטיגמה

"תמיד היתה לי אוזן לשפות" מספרת חנה "אני יודעת גרמנית, רוסית, ועברית מהבית, ומאוחר יותר למדתי גם אנגלית וצרפתית. רציתי ללמוד גם ערבית אבל לא נקרתה בדרכי ההזדמנות המתאימה – הייתי עסוקה עם עבודה וילדים, ולא מצאתי זמן לכך.

כשכבר התפנה לי זמן, הייתי מבוגרת, וחששתי שבגילי לא אצליח ללמוד שפה חדשה, אז וויתרתי.

כשסיפרו לי על הקורס של שפה1 אמרתי לעצמי שזאת הזדמנות לראות אם הראש שלי יכול עוד לקלוט דברים חדשים, וכיוון שהלימוד הוא בחינם, בקצב שלי, ומהבית – לא ראיתי סיבה שלא לנסות" אומרת חנה ומוסיפה "הפתעתי אפילו את עצמי – אולי לקח לי קצת יותר זמן מאשר לצעירים, אבל אני יכולה לקרוא שלטים ולכתוב מילים בערבית, ואפילו המשכתי לקורס נוסף והיום אני מסוגלת גם להבין ולדבר ערבית. באופן בסיסי, אמנם, אבל זה בהחלט משהו" חנה מחייכת ומסכמת "וזה לגמרי אפשרי, גם בגילאים המבוגרים, ותחושת הסיפוק גדולה אפילו יותר בגלל הגיל".

קל וחומר

הלומדה האינרקטיבית  של שפה1 משלבת סרטוני וידאו המכילים סיטואציות מחיי היום יום ומאפשרים תרגול מהנה ודרך קלילה לקליטת השפה. את הקורס ניתן להתחיל ללמוד מכל מקום ובכל שלב ללא צורך בידע קודם בשפה הערבית. תוכנת הלימוד החדישה תאפשר לכם ללמוד לקרוא ולכתוב במהירות ובקלות, והכי חשוב בחינם 🙂

 בִּ(אל)נַّגַ'אח = בהצלחה! 


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"