בריאות ולייף סטייל

שיער מושלם וזוהר ב 10 דקות

אני אף פעם לא יודעת איך השיער שלי יראה בבוקר. ישנם כל כך הרבה פרמטרים: מתי חפפתי פעם אחרונה, מה הם אחוזי הלחות בחוץ, האם הלכתי לישון אם שיער רטוב, האם אני אספיק ליבש אותו, למרוח אותו בכל מיני תכשירים, לעבור עליו עם המחליק, ועוד ועוד…

לרוב אין לי באמת זמן (או כוח) לעסק הזה. אני עייפה ממנו. התוצאות גם בדרך כלל לא וואו. יש ימים שאני מרגישה שהשיער שלי נראה מרשים, בריא ומטופח (ואז כל היום שלי מוצלח 😊) אבל בד"כ הוא רק בסדר, ממש לא בסדר, או פשוט אסון טבע. מדי פעם אני משתעשעת ברעיון של פתרון קסם, אבל אחרי שנים של ניסיונות למדתי לגלות שזה לא משהו שבאמת קיים בשוק.
עד ש…

פגשתי את ENVY

בינינו, אני מקבלת הרבה מוצרים חינם מהרבה חברות מסחריות שהיו שמחות שאני אכתוב עליהן ביקורת חיובית. אם משהו לא מוצא חן בעיני אני לא טורחת, אבל היה משהו בטקסט של envy שתפס לי את העין:

Envy הוא טיפול אשר מזין את השיערה בשילוב מושלם של חלבוני משי וחומצות אמינו קראטין. הטיפול מתמקד באזורי השיער הפגומים, מעשיר את השיערה בלחות, מותיר את השיער בריא ומבריק ומשפר באופן מיידי את מרקם השיערה ויכולת העיצוב של כל סוגי השיער.

נכון, יש כאן הרבה מילים מפוצצות – אבל ההבטחה לשיקום, העשרה ומראה של שיער בריא קנתה אותי. הייתי חייבת לנסות בעצמי. המחשבה שאני יכולה להיפתר מכל המניפולציות והפעולות שהייתי מעוללת לשיער שלי בשביל תוצאות בינוניות (ופחות מזה) ממש ממש משחררת. אבל כהרגלי אני סקפטית עד מבחן התוצאה.

נו – ו?

אז ככה: התהליך עצמו לוקח עשר דקות ומורכב משלושה שלבים פשוטים:

  1. מריחה של המוצר על שיער יבש וייבוש המוצר בעזרת פן.
  2. חפיפה עם השמפו שניתן בערכה.
  3. מריחת מרכך על השיער.

התוצאה: משיער קשה, לא נעים וחסר חיוניות שבאופן כללי הלוק שלו קצת מחושמל, השיער שלי נהיה נעים, רך וללא קשרים. מה שהכי קסם לי ב-ENVY שלעומת החלקות וחומרים מסוימים אחרים שהשתמשתי בהם בעבר, התוצאות נראות טבעיות, כאילו לא התאמצתי כלל כאילו ככה קמתי בבוקר – יפה, זוהרת וטבעית. אפשר לדעת יחסית בקלות מתי משתמשים בחומרים איכותיים שמשקמים את השיער ומתי לא, והתחושה אחרי השימוש במוצרים של ENVY היא מאוד חיובית וגורמת לך לנטוש את ההרגלים הישנים שלך, להתחבר לצורת השיער הטבעית שלך כמו שהיא אמורה להיות.

איפה קונים את כל הטוב הזה?

את המוצרים קונים באתר של ENVY ונהנים גם ממשלוח מהיר וחינמי (מדהים עד שלושה ימים – המוצר אצלך בבית). לאלו מכן שלא אוהבות לרכוש אונליין אז שיטוט קצר בתגובות של ENVY  בפייסבוק ירגיע אתכן. מדובר במותג עם תודעת שירות גבוהה ונראה שאני לא היחידה שיצאתי מרוצה. שימו לב שבדף המוצרים שלהם תוכלו למצוא 3 ערכות שונות. אם מדובר ברכישה הראשונה שלכן אז אתן יכולות לקנות את הערכה הזולה יותר שמוצעת עכשיו בהנחה (299 ₪ בלי סרום במקום 439 ש"ח) או (329 ₪ עם סרום במקום 533 ש"ח)

סרום, לאלה מאיתנו שלא יודעות – מוצר סופר יוקרתי, סופר מפנק, סופר משהו שלא הייתי קונה בדרך כלל –  אבל, אני לחלוטין הרגשתי את השינוי שהוא עושה. מדובר בשלב האחרון שסוגר את העניין, מכיל שמני הזנה ייחודיים ונותן לכל התהליך את הטון הסופי והמהמם מי שרוצה לפנק את עצמה באמת וגם להיות בטוחה שיהיה לה את המוצרים לטווח הארוך – יכולה לקנות את הערכה ב-749 ₪ ולמעשה לקבל כמות גדולה מאוד של תכשיר במחיר מוזל ואטרקטיבי.

יאללה תנסי זאת בעצמך – מגיע לך (והשיער שלך יגיד לך תודה)


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"