לימודים וקריירה

באיזו עבודה תוכלו להרוויח בין 20 ל-40 אלף שקל בחודש?

אם אתם אוהבים נדל"ן ונהנים לעבוד עם אנשים, יכול להיות שלימודי תיווך תפורים עליכם: קורס קצר והכשרה יישומית, ללא צורך בידע קודם – ויש לכם מקצוע מבוקש ורווחי במיוחד.

עדיין לא יודעים מה תעשו כשתהיו גדולים, גם אם כבר עברתם מזמן את גיל 20? אתם לא לבד. בחירת מקצוע היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שאנחנו מקבלים במהלך החיים, ורבים בוחרים מסלול מקצועי, לעתים לאחר לימודים ארוכים ויקרים, רק כדי לגלות שמדובר בתחום שלא באמת מתאים לנו, שקשה למצוא בו עבודה… או שהשכר פשוט נמוך מדי.

אם אתם חולמים להיות עצמאים, אוהבים את תחום הנדל"ן ונהנים לעבוד מול אנשים, יכול להיות שלימודי תיווך הם בדיוק בשבילכם – עם מסלול לימודים קצר יחסית, שאינו מצריך השקעה גדולה של זמן או כסף, בחינה פסיכומטרית או ידע קודם, אך מספק מקצוע מבוקש בשכר נאה. כל עוד אנשים קונים ומוכרים דירות, תיווך יישאר מקצוע נדרש; ומאחר שהתשלום הוא בעמלות, מתווך נדל"ן מרוויח שכר מפתה במיוחד, שיכול להגיע בקלות לעשרות אלפי שקלים בחודש.

מכרת שתי דירות בבאר שבע? הרווחת 30 אלף שקלים
מחשבון הסימולציה של רשת התיווך הארצית אנגלו-סכסון, מגלה כי סוכן נדל"ן שיצליח למכור רק שתי דירות בחודש בבאר שבע, צפוי להרוויח 30 אלף שקלים מעמלות תיווך. אם במקום שתי דירות יצליח למכור בית קרקע אחד בלבד בעיר, הרווח יהיה דומה, ובעיר הממוקמת במרכז הארץ ולא בפריפריה – יגדל משמעותית.

שוק הנדל"ן הרותח לצד עמלות התיווך הגבוהות, מספקים למתווכים שכר הנחשב לגבוה באופן חריג מהממוצע הארצי, והפכו את תיווך הנדל"ן למקצוע פופולרי, בייחוד בשנים האחרונות. כדי לענות על הביקוש הרב למתווכים, אנגלו-סכסון מפעילה מכללה לנדל"ן המציעה קורסי תיווך אשר מתקיימים ברחבי הארץ: אשדוד, באר שבע, הרצליה, חדרה, חיפה, ירושלים, כפר סבא, נתניה, עפולה, פתח תקווה, ראשון לציון ותל אביב.

הקורס נועד למי שמבקש לעבור את מבחני התיווך של משרד המשפטים, ומאפשר לקבל רישיון לעיסוק במקצוע. הוא נבנה בהתאם לתוכנית הלימוד הממשלתית, וכולל את הנושאים הפורמליים הנדרשים, בהם חוקים ותקנות רלוונטיות. הקורס מתפרש על פני 30 שעות לימוד המרוכזות בששה מפגשים דו-שבועיים – שלושה שבועות בסך הכל, ועלותו עומדת על 1,350 שקלים.

נועם ענב, מנכ"ל המכללה לנדל"ן מקבוצת אנגלו סכסון, מספר: "לרשת יש ניסיון של יותר מ-50 שנה בתחום הנדל"ן בישראל, והסוכנים שלנו חורשים את השטח ומכירים אותו מצוין. החלטנו לרתום את הידע והניסיון האלה כדי לפתוח קורס תיווך שמתבסס לא רק על חומר שכתוב בספרים, אלא על מורים מסוג אחר – הסוכנים המנוסים שלנו, שנפגשו כבר עם מאות ואלפי קונים ומוכרים ומכירים היטב את כל השיטות לניהול משא ומתן".

אפשרות להשתלב כסוכן ברשת אנגלו-סכסון
כדי להצליח להגיע לרווחים גבוהים כבר עם תחילת הקריירה בענף – לבוגרי הקורס יש אפשרות להעמיק את ההשכלה בתחום באמצעות קורס יישומי קריירה בנדל"ן. הקורס מיועד לאלה שכבר קיבלו רישיון תיווך, והוא מתקיים במרכז ההדרכה של אנגלו-סכסון בהרצליה פיתוח. עלות הקורס היא 3,000 שקלים עבור 65 שעות לימוד המרוכזות בתשעה מפגשים, ובוגריו יכולים לבחור להשתלב בסניפי הרשת לאחר סיום.

צוות המכללה מעיד כי בנוסף לשכר הגבוה ולתחום המרתק, לעיסוק בתיווך יש גם יתרונות אחרים. "מתווך נדל"ן הוא הבוס של עצמו – ובוחר כיצד לנהל את שעות העבודה שלו", מסביר נועם ענב. "במקום לשבת במשרד כל היום, מול המחשב, המתווכים נמצאים בפגישות בשטח.

"כבר מרגע סיום הקורס, כל התלמידים שלנו זוכים לתמיכה מלאה מהרשת בכל עניין – כולל הדרכות, מפגשים קבוצתיים, נטוורקינג, פרסום ושיווק", הוא אומר. "אנו מספקים לבוגרי הקורסים שלנו השמה לעבודה במשרדי תיווך ברחבי הארץ, כאשר בוגר שמשתלב ברשת אנגלו-סכסון מקבל גם חונך אישי ל-60 יום שמלווה אותו לכל הפגישות בתחילת דרכו כמתווך נדל"ן, מערכת מחשוב, פרסום על חשבון המשרד, ביטוח מקצועי ועוד.

"ממוצע ההצלחה של התלמידים שלנו בבחינה הממשלתית עומד על 98%, שמקבלים רשיון תיווך", אומר ענב. "סקר שביעות רצון שערכנו ביניהם הראה ש-94% מהתלמידים מאוד מרוצים מהמסלול המקצועי שבחרו, ו-89% ממליצים עליו בחום", הוא מחייך, "אני חושב שהנתונים האלה מדברים בעד עצמם".

 


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"