בריאות ולייף סטייל

שלא ימתחו אתכם: הג'ל המהפכני שמטפל בסימני המתיחה

נשים מוציאות אלפי שקלים על מוצרים וטכניקות שמבטיחים להעלים את סימני המתיחה והצלוליט, אבל מתאכזבות שוב ושוב מחוסר התוצאות. אז איך בכל זאת מטפלים בתופעה המטרידה?

אחת התופעות שמטרידות ביותר נשים אחרי לידה היא סימני המתיחה. על פי הערכות מקצועיות, כ-90% מהנשים ההרות נותרות עם סימני מתיחה. אבל לא רק נשים בהיריון סובלות מהתופעה. סימני המתיחה נוצרים כשהגוף מתרחב או מתכווץ בתוך תקופה קצרה, והעור לא עומד במתיחה. לכן נשים וגברים שעוברים שינוי קיצוני ומהיר במשקלם, סובלים אף הם מסימני מתיחה. וכך גם לא מעט נערים מתבגרים שמתמודדים עם סימני מתיחה על הגב התחתון.

תקוות גדולות ואכזבות גדולות

רבות מהנשים (וכן, גם גברים) הסובלות מסימני מתיחה מנסות מוצרים שונים וטכניקות שונות להעלמת הסימנים ומשקיעות בכך כסף רב ותקוות גדולות, אך לרוב מתאכזבות מהתוצאות.

חלק מהנשים אף פונות לטיפולים דרמטיים כולל קילוף עור כימי, גלי רדיו ולייזר. יעילותן של שיטות אלה מוטלת בספק, ואם הן מבוצעות באופן לא מקצועי, עלול להיגרם נזק של ממש. גם לא מעט תרופות סבתא נקשרו בתופעה, ובהן מריחת מרכיבי מזון שונים כמו סוכר, שמן ולימון.

מהם בעצם סימני המתיחה?

אלו קרעים של סיבי הקולגן והאלסטין שאחראים לגמישות העור. בשלב ראשון נוצרות צלקות בצורת פסים בגווני ורוד-אדום-סגול, שבהמשך הופכות לבהירות יותר. גם הנטייה הגנטית משפיעה על הסיכוי לזכות בסימני מתיחה. למרבה הצער, הסימנים מתגלים בעיקר באזורים אסטרטגיים כמו הבטן, המותניים, הירכיים, הישבן והחזה.

הרצון העז להחזיר את מצב העור לקדמותו גורם לנשים להוציא אלפי שקלים, ולנסות מוצר אחרי מוצר ושיטה אחרי שיטה, למרות מפחי נפש חוזרים ונשנים.

האתגר: להגיע לשכבות העמוקות של העור

יוסי זיו, מבעלי חברת "טוליפ נטורל", יצרנית קרמים ותכשירים, ובהם גם תכשיר לטיפול בסימני מתיחה וצלוליט, מסביר מה עומד מאחורי האכזבות וההבטחות הלא ממומשות.

"סימני המתיחה לא נעלמים מעצמם, והקושי המרכזי לטפל בהם נובע מהעובדה שהם נוצרים בשכבות העמוקות של העור (הדרמיס)", מסביר זיו. "הקרמים הקוסמטיים הרגילים לא חודרים כל כך עמוק ולכן לא משפיעים על סימני המתיחה. לרוב, היעילות המוגבלת שלהם מסתכמת במניעת היווצרות הסימנים. הם שומרים על הלחות והגמישות של העור וכתוצאה מכך נוצרים פחות קרעים בסיבי הקולגן והאלסטין. אבל כאמור, מדובר בשלב שלפני היווצרות הסימנים. לאחר שכבר נוצרו סימני המתיחה, קשה מאוד לטפל בהם".

אז איך אתם מתגברים על הקושי הזה?

"הג'ל שלנו מבוסס על האצה ספירולינה, שהוגדרה בשנים האחרונות כמזון על בזכות המרכיבים החיוניים שבה. הספירולינה עשירה בבטא קרוטן, ויש בה כמויות גדולות של חלבון מלא, חומצות אמינו, ויטמינים ומינרלים כמו מגנזיום, מנגן, זרחן, סלניום, נחושת, אבץ וכרום. מעבר לכך היא שופעת אנטי אוקסידנטים שעוזרים במניעת חמצון ובהגנה מפני רדיקלים חופשיים.

"הודות למבנה הייחודי שלה, הספירולינה גוברת על מחסום העור הטבעי ומסייעת לחומרים השונים לעבור דרכו. כך היא מאפשרת את החדרת החומרים הפעילים לשכבות העור השונות, גם אלה העמוקות יותר".

הצלחה מוכחת

זיו מציין כי ההרכב החדשני של הג'ל הופך אותו לאפקטיבי הרבה יותר מהמוצרים האחרים. "אנחנו מקבלים חיזוקים לכך בכל יום מחדש לאור הביקוש הרב שיש למוצר, ובמיוחד שהתוצאות נראות לעין כבר בתוך שלושה-ארבעה חודשים", הוא אומר.

למי מומלץ להשתמש בג'ל?

"המוצר יעיל מאוד לנשים ולגברים בכל גיל. החל מבני נוער, דרך נשים אחרי לידה ועד אנשים שעברו דיאטות ושינויי משקל קיצוניים. השימוש בו מביא להפחתת צלוליט, לטשטוש סימני הרזיה והריונות, וכמו כן הוא פועל למיצוק, למתיחה ולהגמשת העור".

לא עבד - לא שילמת!

אחרי כל האכזבות של צרכני הקרמים, מה יגרום להם לתת אמון בקרם שלכם?

“אנחנו מודעים לתסכול הרב של הסובלים מהתופעה, ולכן יצאנו במבצע מיוחד– אם לאחר שבועיים של שימוש בג'ל לא יורגש שום שינוי, אנחנו לא רק נחזיר את מלוא הכסף ששולם, אלא נוסיף עוד 5 אחוזים לתשלום, כפיצוי. זו הוכחה שלנו עד כמה אנחנו סומכים על המוצר שלנו ויודעים שהוא אכן עושה את העבודה”.

כבר אחרי שבועיים מגיעים לתוצאה הרצויה?

“התוצאה הרצויה תושג לאחר שלושה או ארבעה חודשים אבל בתוך כשבועיים כבר אפשר יהיה להבחין במגמת שינוי. זו ההבטחה שלנו, ואנחנו עומדים מאחוריה. יצאנו עכשיו גם במבצע לזמן מוגבל – 299 שקלים לאריזה (120 מ”ל) במקום 425 שקלים, עם אפשרות לרכישה מקוונת בחנות הוירטואלית שלנו ובעמוד הפייסבוק, וללא דמי משלוח”.


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2023: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"