בריאות ולייף סטייל

הטכנולוגיה ניצחה – שיניים חדשות תוך יום אחד

אם התרגלתם לשים יד על הפה לפני שאתם מחייכים, או סיגלתם לעצמכם חיוך "תמונות" מיוחד בפה סגור, אנחנו בטוחים שתשמחו לשמוע את הבשורה הבאה: ד"ר אנדי ביואנג'ו, ממייסדי המרכז לבריאות הפה באיכילוב מחזיר לכם את הזכות לחייך בפה מלא באמצעות טכנולוגיה חדשה ומהפכנית. בגישה הזעיר פולשנית נחסך סבל, סיכון וזמן החלמה למטופלים. והבונוס הגדול – תוך יום אחד בלבד תוכלו לצאת עם שיניים מושלמות!

מה יכול להיות יותר טוב מטיפול על ידי אחד ממייסדי מרכז בריאות הפה של איכילוב?

ממייסדי המרכז לבריאות הפה באיכילוב מקבל מטופלים מכל רחבי הארץ במרפאתו בחולון ומוציא אותם תוך יום אחד, עם חיוך מושלם, באמצעות הטכנולוגיה המדויקת ביותר בעולם. ד"ר אנדי נמנה עם בכירי הרופאים בארץ, בעל ניסיון רב בתחום כירורגיית פה ולסת. מרפאתו של ד"ר אנדי היא מרפאת הדגל ומרכז ההדרכה הארצי והאירופי לטכנולוגיות חדשות בגישה זעיר פולשנית.

השיטה שגורמת לכולם לחייך מהיום הראשון

השיניים שלנו משמעותיות לאיכות חיינו והן מסוג הדברים שלא מקדישים להם מחשבה אלא אם משהו משתבש. שיניים טובות הן עניין של גנטיקה, הקפדה על הרגלים קבועים של היגיינה דנטלית ומזל. וכשהן עובדות כמו שצריך, אנחנו נוטים לקחת אותן כמובן מאליו. או כמו שאמר הקומיקאי האגדי ג'ורג' ברנס כשנשאל מה היה עושה אחרת בחייו, לו ידע שיגיע לגיל גבורות – "הייתי שומר טוב יותר על השיניים שלי".

סטייק פרגית במקום אנטריקוט

עם הגידול בתוחלת החיים נדרשה הרפואה המודרנית לתת מענה למגוון של מצבים שלא נדרשה להם בעבר. אחת מהם היא הצורך בסט שיניים מתפקד וייצוגי. "אם בעבר בני 50 ומעלה היו מסתפקים בפתרון הפחות יעיל והרבה פחות אלגנטי של שיניים תותבות, היום הם לא מוכנים לירידה באיכות החיים שכרוכה בבחירה בחלופה הזאת" מסביר ד"ר אנדי. "אנשים רוצים לחיות, לבלות, לצחוק, לחייך, ליהנות מאוכל, ולא להתפשר, ובצדק. במציאות הטכנולוגית של ימינו, הם בהחלט יכולים להרשות לעצמם".

חמישים זה הארבעים החדש!

וכדי להמשיך להרגיש כמו חדש, אפילו שהדגם מעט משומש, גם אנחנו צריכים לעבור טיפול עשרת אלפים מדי פעם… וזה בדיוק הדבר שמתאפשר באמצעות השימוש בטכנולוגיה החדשה. הטכנולוגיה מאפשרת לרופא השיניים לתכנן את ההשתלה במדויק עבור הלסת ומבנה השיניים שלכם ולהוציא אתכם עם חיוך מושלם תוך יום אחד.

סוף סוף אני יכולה לחייך כמו שצריך

"במשך שנים חלמתי להיות מסוגלת לחייך באופן טבעי, בלי להסוות את השיניים החסרות או להסתיר את הפה" מספרת דפנה, 53 "אבל פחדתי מהכאבים ולא היה לי את האומץ להתחיל עם כל ההשתלות האלה. חברים מסביבי עברו השתלות שיניים וסבלו מכאבים ומטיפול שנמשך חודשים על גבי חודשים, ולא הצלחתי להתגבר על הפחד". הדבר שהכריע את הכף אצל דפנה היה החתונה של בנה הבכור. "עידו הודיע לנו שהוא מתחתן, ועם כל ההתרגשות והשמחה ידעתי שחשוב לי להיות מסוגלת לחייך בתמונות החתונה. למזלי, קיבלתי את הפרטים של ד"ר אנדי מחברה טובה, והשאר היסטוריה" מסכמת דפנה בחיוך רחב וצחור.

אם גם אתם רוצים לחייך בלי להתבייש, לחזור ללעוס סטייק עסיסי, אם אתם זקוקים לשתלים או שיקום פה – מלאו את הפרטים כדי לקבל את טיפול השיניים הטוב ביותר.


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"