נדל"ן ב-30,000 ₪ עם תשואה של 40-60%: האם זה אפשרי?

גם אתם נתקלים בעשרות פרסומים שקוראים לכם לבוא וללמוד כיצד להרוויח מנדל"ן, אבל אין לכם באמת 1,000,000 ש"ח זמינים להשקעה? הכירו את האפיק שיספק לכם רווח גבוה יותר מנדל"ן בתמורה למאמץ שלכם ולא רק לכסף שלכם.

מדוע אנחנו כל כך אוהבים להשקיע בנדל"ן?

יש 2 דברים שגורמים לישראלים לרכוש דירות: (1) מרביתנו יחסית שמרנים והידיעה שיש ברשותנו דירה מרגיעה אותנו ומשמחת אותנו. (2) הרווח – שוק הנדל"ן הוכיח את עצמו וכמעט כל מי שקנה דירה במהלך עשרות השנים האחרונות שמח על הצעד שלקח. אבל – מה אנחנו עושים אם אין לנו הון עצמי עצום שיסייע לנו לרכוש דירה או שאנחנו מבינים ששוק הדיור בישראל מתחיל לקפוא? הכירו את ההשקעה בנדל"ן אינטרנטי.

אפשר ללמוד בדיוק כיצד לבנות נדל"ן מניב (באינטרנט)

"אם אתה רוצה שמשהו יקרה עשה זאת בעצמך".  {נפוליון בונפרטה}
ההבדל העיקרי בין בניית נדל"ן אינטרנטי לבין רכישת דירה להשקעה הוא שבבניית נדל"ן אינטרנטי אתה צריך להיות הקבלן המבצע :-). וכמו שקבלני ביצוע יגידו לכם: אפשר לעשות מזה הרבה מאוד כסף אבל צריך להשקיע ולעבוד. "מי שבונה את הדברים במו ידיו משלם רק על חומרי הגלם, אבל לבסוף נשאר עם בית משלו" מסביר לנו אורי לוי מאקדמיה לאמזון של SoSimple – האקדמיה לבניית נכסים אינטרנטים מניבים.

רגע - ומה עם חלום העושר המהיר שכולם מבטיחים לי באינטרנט?

"תשכחו ממנו" אומר אורי לוי בלי להתבלבל: "מי שמעוניין שימכרו לו את החלום קונה את החלום ומתאכזב, אבל האנשים המפוכחים שמבינים שבשביל לבנות נכס אינטרנטי שמייצר הכנסה גבוהה בכל חודש צריך לעבוד קשה – הם אלו שמצליחים לעשות כסף אמיתי. תחום המסחר באמזון מאיר פנים לאנשים שבאמת מעוניינים להיכנס אליו ולא מפחדים להשקיע מזמנם וכספם."

אורי ואורי, צמד ה'אורים' שעומדים מאחורי אקדמיית SoSimple הבינו כבר מזמן שעדיף להם לקלוט רק תלמידים שמוכנים להשקיע וללמוד מאשר תלמידים שמחפשים להתעשר מהר מדי. אורי מסביר "אנחנו לא מכללה ענקית ואין לנו יכולת לגייס 1,000 תלמידים בחודש. לכן –ייצרנו סדרה של סרטוני הכנה חינמיים שמאפשרים לאדם מן השורה להבין האם הוא מתאים ובשל להתפרנס ממסחר באמזון"

"ייצרנו סדרה של סרטוני הכנה חינמיים שמאפשרים להבין האם את/ה מתאים/ה להתפרנס ממסחר באמזון" אורי ואורי

מהו ההון העצמי שצריך להשקיע כשמתחילים לסחור באמזון?

ההשקעה המינימאלית הממוצעת נעה לרוב סביב 5,000 דולר. אם תכננתם להתחיל עם סכום נמוך מזה אז כנראה שחבל על זמנכם. או כמו שאורי פירוז אומר "אם אתה מתכוון להשקיע פחות מ-5,000$ עדיף שתיקח את הכסף שלך ותוריד אותו באסלה – תקבל את אותה התוצאה רק בלי כאב הראש" 😊

כמה זמן לוקח עד שמתחילים לייצר רווחים?

החזר ההשקעה מגיע בד"כ לאחר כ5-6 חודשים ומשם העניינים מתחילים להתגלגל וניתן לייצר השקעות נוספות מהרווח שהצטבר. בסופו של יום רצוי לעשות תכנית עסקית מסודרת בכדי להבין מה עושים, מתי ומדוע..
קיימים כיום אלפי ישראליים שמתפרנסים מאמזון ומגלגלים עשרות ומאות אלפי דולרים בחודש, אבל כל אחד ואחד מהם התחיל איפשהו וכנראה עבר בהצלחה את המכשולים הקשים שמגיעים עם העיסוק בתחום.

ועכשיו – רגע של אופטימיות 😊

תחום המסחר באמזון יפתח לפניכם עולם מדהים, מעניין ובעל פוטנציאל אמיתי להתעשר. עם העשייה מגיעה גם האהבה וכשמחברים את כל האלמנטים של זמן ההתעסקות, הרווחים והעשייה נוצר מתכון מנצח עם פוטנציאל להכנסה פאסיבית. משם השמיים הם הגבול.
אם קראתם את כל זה והבנתם שבכדי לייצר נדל"ן אינטרנטי מניב צריך לעבוד קשה אז אתם מוזמנים לצפות גם בסדרת הסרטונים של אורי ואורי ולקבל עוד קצת מושג על התחום, פוטנציאל הרווח וחסמי הכניסה. בהצלחה!

נשמע מעניין? רוצים לקבל ללא תשלום סדרת סרטונים שתראה לכם איך סוחרים בהצלחה באמזון?


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"