בריאות ולייף סטייל

אתם בדיאטה? זה הפתרון שתמיד חלמתם עליו!‎

ארוחות בריאות בהתאמה אישית - הפתרון המושלם לדיאטה

זה מתחיל מהמילה הזאת, 'דיאטה', אומר לנו שגיא שוורץ, 'השף הבריא', בחיוך. "כל מי שיצא לו לפסוע בנתיב ה'דיאטות' יודע שהמילה הזאת מלוּוה בקישורים לא סימפטיים, שגורמים לכך שברגע שאתה מכריז על דיאטה, אתה מפתח רעב מידי ומתחיל לרחם על עצמך בשל הסבל הצפוי לך מאכילת מזון שנחשב בריא ומרזה –  או במילים אחרות משהו שבלוטות הטעם שלך לא בדיוק יצאו במחול לקראתו".

לאכול טעים – או לאכול בריא?

"אני מאמין שאוכל הוא בראש ובראשונה מקור להנאה" מסביר שוורץ "ולכן אני מבין לחלוטין את האנשים שנשברים עוד לפני שהדיאטה התחילה מעצם המחשבה שהם ייאלצו לצרוך מזון שפשוט לא טעים להם. כל האופנות האלה של דיאטת כרוב, דיאטת אשכולית, או דיאטת מיצים. מי יכול לעמוד בגזירות האלה? ויותר מזה – מי בכלל רוצה?"

אז להכין אוכל טעים, זאת לא בעיה גדולה, בטח לא לשף, ולהכין אוכל בריא – לגמרי אפשרי. אבל איך מכינים אוכל בריא, מזין, טעים ומאוזן קלורית, כזה שצורכים בהנאה, ומאפשר לרדת במשקל? יש בכלל חיה כזאת?

גם שף וגם דיאטן – השילוב המושלם לאוכל טרי, טעים, מגוון ומאוזן תזונתית

שוורץ איתגר את עצמו בניסיון למצוא את שביל הביניים שיאפשר ללקוחות שלו ליהנות מכל העולמות. "אני קנאי לבריאותם של לקוחותיי לא פחות מאשר להנאתם, ולכן אנחנו מקפידים על הכנת מזון טרי, מגוון, מאוזן תזונתית, צבעוני, יפה לעין וקל לעיכול" מסביר שוורץ "אנחנו משתמשים רק בשמן זית כתית מכבישה קרה, לא משתמשים בסוכר – אבל גם לא בממתיקים מלאכותיים, וכל חומר מעובד (אבקות מרק למיניהן וכיוב') הוא מחוץ לתחום!"

האוכל שמכין השף הבריא מבוסס על דגנים מלאים, קטניות, ירקות ועשבי תיבול טריים, תבלינים אמיתיים ללא מונוסודיום גלוטומט, ומגוון מקורות חלבון: בשר, עוף, דגים, צמחוני וטבעוני וכמובן בלי שימוש בחומר משמר. מדי שבוע מקבל כל לקוח לביתו קופסאות של ארוחות שבועיות, המכילות אוכל שבושל באותו יום.

ארוחות בריאות בהתאמה אישית - הפתרון המושלם לדיאטה

דיאטה חכמה, מותאמת אישית, במשלוח עד הבית

הארוחות של השף הבריא מותאמות אישית ללקוח, ולכן אין 'מוצר מדף' סטנדרטי. כל לקוח מקבל אחת לשבוע משלוח של ארוחות המורכבות על בסיס ערך קלורי דרוש, סוג הדיאטה עליה הוא מקפיד, רגישות או אי סבילות לסוגי מזונות שונים. כמובן שיורדים במשקל (בממוצע כ-4 קג בחודש ויש לקוח אחד שירד אפילו 60 קג תוך עשרה חודשים) אבל החוכמה היא שבזכות תכנון חכם הירידה מגיעה מאיבוד אחוזי שומן, תוך שמירה על מסת שריר.

כמה פעמים ספרת קלוריות ושום דבר לא קרה?

ב'סצינת' הדיאטות, מי שלא נשבר מסיבות פסיכולוגיות, כמו הצורך להתנזר ממאכלים אהובים, לאכול מזון לא אטרקטיבי, או לספור קלוריות, עלול לגלות שדווקא ההיבטים הפרקטיים הם שמכשילים אותו: מחסור בזמן היערכות מראש, רכישת מוצרים טריים ואיכותיים ובישול מוביל, בסופו של דבר, לתוצאה סופית זהה – וכולנו יודעים שכשהרעב מכה והשעה מאוחרת, סביר יותר שפשוט נתפוס משהו זמין שניתן לצריכה מהירה. אבל מה לעשות? פסטה ברוטב עגבניות לא מהווה ארוחה מאוזנת, בריאה או מרזה…

שבוע של ארוחות צהריים וערב טעימות, טריות, ומאוזנות קלורית, עד הבית ב-597 ₪ בלבד!!

מה יכול להיות יותר נוח, נגיש, נעים ומהנה מארוחת שף שמבושלת עבורך באופן אישי? שהכנתה מבוססת על הצרכים, הרגישויות וההעדפות הקולינריות האישיות שלך והיא מגיעה אליך הביתה בקופסאות נוחות לשימוש? ואיזו הוצאה יותר יכולה להיות מוצדקת יותר מהשקעה בתזונה בריאה, מסודרת, מגוונת ומאוזנת, שעל הדרך גם מאפשרת לך להשיל את הקילוגרמים העודפים שהתווספו לגופך כחלק מהחיים במסלול המהיר?

בלי קניות. בלי בישולים. בלי ניקיונות. בלי כלים. אז מה תבחר לאכול היום?

תוכל לבחור בשוקיים בירקות שורש על מצע של חיטה בפסטו סלרי ופקאן, קציצות בקר ברוטב עגבניות צלויות בתוספת פירה תפו"א ובטטה או חזה עוף וירקות בנוסח אסייתי מלווה באורז מלא וברוקולי בניחוח הודי, ואלה רק שלושה מעשרות שילובים אפשריים! והפינוק האמיתי? כשיש לך מגוון כזה של ארוחות בבית, תוכל לבחור לאכול את מה שהכי מתאים ומתחשק לך באותו רגע, בלי להתלבט, ובלי להתחייב מראש, ולמחרת ללכת על משהו אחר לגמרי!

רוצה לנסות את השיטה של 'השף הבריא? מבצע היכרות יוצא לדרך! שבוע של ארוחות צהריים וערב ב-597 ₪ בלבד! (משלוחים מחוץ לאזור המרכז בתוספת תשלום)

לפרטים התקשרו 077-9577-532 או השאירו פרטים והשף הבריא יחזור אליכם

רוצה לנסות את השיטה של 'השף הבריא? מבצע היכרות יוצא לדרך! שבוע של ארוחות צהריים וערב ב-597 ₪ בלבד! (משלוחים מחוץ לאזור המרכז בתוספת תשלום)

או השאירו פרטים והשף הבריא יחזור אליכם


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2023: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"