בריאות ולייף סטייל

YMAX, השיטה שעושה מהפכה בהסרת שיער הפנים

אם גם לך, כמו להמון נשים אחרות, נמאס מהשיער המיותר על הפנים, כדאי שתכירי את שיטת  YMAX של יפה מקסימוב: טכנולוגיה יעילה להסרה סופית, עם השפעה מידית, ללא כאב וללא גילוח.

שיער מיותר על הפנים היא בעיה שמטרידה הרבה מאוד נשים ישראליות, אבל לרובן אין אומץ לדבר עליה. עבור חלק מהנשים, שלא מעזות לפנות לעזרה מקצועית או שחוששות שטיפול יחמיר את הבעיה, הפינצטה הופכת לחברה הטובה ביותר. והן משלמות על כך מחיר יקר – בהתעסקות ארוכה, ממכרת ומתסכלת ולא פעם במראה של זיפים. מי שחוותה את זה מכירה את חוסר האונים.

לא מעט נשים אחרות שסובלות מהבעיה מתפתות להבטחות של מכוני לייזר. רבות מהן נקלעות למפח נפש קשה, כשהן מוצאות את עצמן במקרה הגרוע פחות, בלי שיפור במצב השיעור. במקרה הגרוע יותר, טיפול הלייזר בפנים מחמיר את מצבן, מגביר את השיעור, מעבה את השערות, ואף גורם לנזקים קשים יותר כמו כוויות כואבות וצלקות בולטות לעין.

"ממש תסכול בלתי נסבל"

זה מה שקרה לעינת, בת 38 מרמת גן. "שנים סבלתי משיעור יתר בפנים", היא מספרת. "מה לא ניסיתי? שעווה, חוט, הכל. כלום לא עזר. כל החיים שלי סבבו סביב זה. הביטחון העצמי שלי היה ברצפה, נלחצתי כשאנשים הסתכלו עליי מקרוב. לא זזתי בלי פינצטה, והמצב הלך והחמיר. גם טונות של מייק אפ לא עזרו".

עינת נתקלה שוב ושוב בפרסומות לטיפולי לייזר, וחשבה שאין לה מה להפסיד. "מלאת תקוות פניתי למרכז לייזר גדול ומפורסם", היא נזכרת. "לפני כל טיפול התבקשתי לגלח את הפנים. זו הרגשה נוראית, מלבד השריטות שנגרמו לי. אחרי כל טיפול קיוויתי לראות תוצאות, אבל כלום לא קרה. בשלב מסוים עברתי למכון אחר. אבל למרות ההבטחות גם שם לא היו תוצאות. אמרו לי להתאזר בסבלנות, אבל השיעור החמיר, והשיער הפך לכהה ועבה יותר. התסכול היה ממש בלתי נסבל. והשיא היה כשבאחד הטיפולים העוצמה הייתה גבוהה מדי ונכוויתי בסנטר. באותו יום הבנתי שאני עם הלייזר סיימתי".

"זו הייתה הקלה עצומה...הפכתי לאדם חדש"

באותה תקופה עינת שמעה מחברה על שיטת YMAX. זו טכנולוגיה ייחודית להסרת שיער מהפנים, שפיתחה יפה מקסימוב, בעלת רשת מרכזי קוסמטיקה עם סניפים במרכז הארץ שנשים עולות אליה לרגל, בעיקר לצורך הורדת שיער.

"אחרי שראיתי את התוצאות אצל החברה, מיד התקשרתי לשמוע מיפה על מה מדובר", מספרת עינת. "אבל בגלל כל האכזבות שחוויתי, בהתחלה הייתי סקפטית. קודם כל שמחתי לשמוע שאין צורך לגלח לפני הטיפול. זו הייתה הקלה עצומה. החלטתי לנסות, וכבר אחרי הטיפול הראשון ראיתי הידקקות משמעותית של השיערות. וואוו, איזו התרגשות. הדימוי העצמי שלי כבר התחיל לטפס בחזרה. אחרי מספר טיפולים הפכתי לאדם חדש לגמרי. לא האמנתי למראה עיניי. סוף סוף אני לא מתביישת בפנים שלי. להיפך! אני הולכת בלי איפור, נותנת לאנשים להתקרב אליי והשיא – אני הולכת עם קוקו בלי פחד!".

אז מה ההבדל בין לייזר ל- YMAX?

כמו עינת, נשים רבות חוו אכזבה מטיפולי לייזר בניסיונות להיפטר משיער הפנים. "כ-45% ממטופלות YMAX בשנים האחרונות מגיעות אחרי טיפולי לייזר במכונים אחרים", אומרת מקסימוב. "גילחו אותן ועבדו בצורה שאינה מתאימה לשיער הפנים, ובפועל גרמו לצמיחת יתר ולעיבוי השיער".
אז מה ההבדלים העיקריים בין טיפולי הלייזר לשיטת YMAX?

אני מזמינה אותך לטיפול הדגמה חינם בשיטת YMAX להסרת שיער פנים. לחצי כאן >>

הבעיה שלך הופכת לבעיה שלנו

"מהרגע שאת מגיעה אלינו את לא הולכת יותר עם שיער על הפנים", מצהירה מקסימוב בחיוך הכובש והלבבי שלה. "בתקופת הטיפול במכוני הלייזר משאירים אותך להתעסק עם שיער הפנים ביומיום, בזמן שאצלנו, בשיטת YMAX, את לא מתעסקת בו יותר. מרגע שהתחלת בטיפול, הבעיה שלך הופכת לשלנו. את רק צריכה להגיע לטיפולים".

מקסימוב מדגישה כי הטיפול ב-YMAX גורם לשינוי משמעותי – בעובי, בצפיפות ובחוזק השערה. הטיפול מתאים ויעיל גם לנשים שמתמודדות עם בעיות הורמונליות כמו לדוגמה "תסמונת השחלות הפוליציסטיות", שגורמות לשיעור יתר בפנים ובאזורים הורמונליים נוספים, תופעה שלרפואה הקונבנציונלית אין מענה קליני עבורה. "הפתרון שלנו מעניק מענה מיידי וטרמינלי לשיעור הפנים", מסכמת מקסימוב בטון מרגיע.

וזה לא הכל. מכיוון שמקסימוב ונשות הצוות שלה בטוחות ביעילות השיטה כבר מהטיפול הראשון, בחודש הקרוב תוכלי לקבל טיפול הדגמה חינם. ולא פחות חשוב: תקבלי גם התחייבות לתוצאות שמעוגנת בחוזה כתוב וברור.

מעוניינת בטיפול הדגמה חינם להסרת שיער הפנים? שרייני לך מקום

* הטיפולים מתבצעים בסניפי יפה מקסימוב ברמת גן וראשל"צ

דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה.

 התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות.

מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2023: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"