מוצר היום

גאוני – שקיות אפייה לטוסטר קופץ

המותג "קוקי" המשווק במרבית רשתות המזון, החל לשווק מוצר חדש לעצלנים {וזה בדיוק מה שעשה לנו את זה 🙂  } שקיות אפייה לטוסטר קופץ

ת'אמת שאין לנו המון מה לכתוב כי התמונה מפילה את האסימון ושווה במקרה הזה יותר מהמילים הכתובות, אבל בכל זאת נטחן לכם קצת את המוח…

מאוד אוהבים פטנטים לעצלנים

בדומה למרבית הפטנטים במטבח – לא כל אחד צריך את זה ולא כל אחד מתחבר לפשטות. אנחנו, כעצלני מטבח קלאסיים, מתחברים בעיקר לליין הפטנטים שמיועדים לבשלנים הפשוטים {אנשי החביתה 🙂 }.

הבשלנים הכבדים יגידו "מה צריך טוסטר קופץ בכלל" או "מי ירצה לחמם שניצל בתוך טוסטר קופץ". ואנחנו נגיד לכם "אתם מוזמנים להמתין לאיזה בצק שיתפח, אנחנו מחממים שניצל בתוך טוסטר קופץ וגאים בזה!!

שימושים נפוצים לפטנט החמוד הזה

הקלאסיקה:

טוסט עם גבנ"צ ב-2 דקות.

צריך לוודא: שהחורים של הטוסטר רחבים מספיק בכדי להכניס 2 פרוסות לחם עם גבינה צהובה בפנים.

הגשה מומלצת: בחיאת – תחתכו איזה מלפפון ליד..

החטיף המהיר:

שניצל קופץ.

צריך לוודא: במידה והשניצל ארוך מדי יש לתת לו ביס קטן לפני שמקפיצים אותו (או להפוך אותו :-))

הגשה מומלצת: דחפו את השניצל בנייר סופג ותעטרו אותו עם נגיעה של קטשופ.

קצת להתבייש:

בורקס מ-AM.PM

צריך לוודא: לא צריך לוודא כלום. אם אתם מאלו שאוכלים בורקסים שאתם קונים במכולת – אתם בטח יכולים להרשות לעצמכם לחמם אותו עם השקיות לטוסטר של קוקי

הגשה מומלצת: אם היה לכם כוח להכין טחינה, ביצה קשה ומלפפון חמוץ אז היינו ממליצים על זה 🙂

איפה ניתן להשיג:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"