נשים מוכנות להוציא אלפי שקלים על קרמים שמבטיחים טיפול בפיגמנטציה ובהבהרה, ולמרות האכזבות הן חוזרות ומנסות מוצרים חדשים, ללא תוצאות. למה זה קורה והאם באמת יש פתרון?
אחד התחומים שמעוררים את העניין והביקוש הגדולים ביותר בענף הקוסמטיקה ותכשירי העור השונים, הוא התחום המטפל בכל פגעי הפיגמנטציה – בכתמי עור שהם תוצאה של גיל, בכתמי שמש, בפיגמנטציה שמופיעה לאחר לידה ובכתמים בעקבות פצעי אקנה ונזקי סבוריאה.
נשים רבות מוכנות להוציא אלפי שקלים ולפעמים יותר על מנת להיפטר מהכתמים הללו, במיוחד כשהם מופיעים על עור הפנים. עד כדי כך גדול הרצון להילחם בכתמי הפיגמנטציה, שגם תכשירים שאינם יעילים נרכשים שוב ושוב, בתקווה שיפתיעו ויעשו את העבודה.
הבטחות ללא הוכחות
יוסי זיו, מהבעלים של חברת “טוליפ נטורל”, יצרנית של קרמים ותכשירים, ובהם גם תכשיר לטיפול בפיגמנטציה ובהבהרה, מנסה להסביר מה עומד מאחורי האכזבות וההבטחות הלא ממומשות: “אחת הבעיות בתעשיית הקרמים, ובמיוחד של הקרמים היוקרתיים של חברות המותג המערביות”, אומר זיו, “זו העובדה שהתכשירים הללו מיוצרים במדינות אירופה השונות והם מתאימים למזג האוויר ולתנאי האקלים השוררים שם. אין להם את האפקט הרצוי כשהם מגיעים לאקלים המזרח תיכוני, שפגיעותיו בעור הן אחרות לגמרי. לפיכך, קרמים שמיוצרים בישראל, על פי נוסחה שהרכיבו רופאים ורוקחים ישראלים, בהתאם לאקלים בו אנחנו חיים, הם מלכתחילה בעלי יתרון מובנה על הקרמים המיובאים ממדינות שבהן מזג האוויר הוא אחר. אנחנו רואים את זה לאור הביקוש הרב שיש לקרם שלנו, שמוכיח את עצמו ומביא לתוצאות נראות לעין כבר לאחר שלושה או ארבעה חודשים.”
נוסחה כחול לבן, עם הבטחה להצלחה
הקרם של “טוליפ נטורל” מבוסס על פורמולה טיפולית המטפלת בכתמי פיגמנטציה על כל סוגיהם. הרכיב העיקרי של החומר הוא רטינול, העשיר בויטמין A, המצוי בשפע בעיקר במזונות מן החי כמו חלב, וביצים, וגם בירקות כמו גזר, כרוב וחסה. הוא חודר בקלות את שכבת העור הראשונה ופעיל בעיקר בשכבת הדרמיס.
“הקרם לטיפול בפיגמנטציה והבהרה מתאים לכל הגילאים”, אומר זיו, “החל מנערות צעירות עם בעיות פיגמנטציה, דרך נשים אחרי הריון, ועד לנשים מבוגרות שם מתחילה להיווצר תופעה של כתמי גיל. החומצות שבקרם מעודדות ייצור וחידוש של סיבים אלסטיים, תורמות להגברת הלחות בעור ומבהירות כתמים”.
לא עבד - לא שילמת!
– ואחרי כל האכזבות של צרכני הקרמים, מה יגרום להם לתת אמון בקרם שלכם?
“אנחנו מודעים לתסכול הרב של הצרכנים ולכן יצאנו במבצע מיוחד – אם לאחר שבועיים של שימוש בקרם לא יורגש שום שינוי, אנחנו לא רק נחזיר את מלוא הכסף על המוצר שנרכש, אלא נוסיף עוד 5 אחוזים לתשלום, כפיצוי. זו הוכחה שלנו עד כמה אנחנו סומכים על המוצר שלנו ויודעים שהוא אכן עושה את העבודה”.
– כבר אחרי שבועיים מגיעים לתוצאה הרצויה?
“התוצאה הרצויה תושג לאחר שלושה או ארבעה חודשים אבל בתוך כשבועיים כבר אפשר יהיה לראות תחילתה של מגמת שינוי. את זה אנחנו מבטיחים. יצאנו עכשיו גם במבצע – 289 שקלים לאריזה (50 מ”ל) במקום 385, עם אפשרות לרכישה מקוונת בחנות הוירטואלית שלנו וללא דמי משלוח”.