נדל״ן

חברת וילאר מקימה 30 אלף מ"ר של מבני לוגיסטיקה ומשרדים בפארק התעשייה בקיסריה

פארק התעשייה מותאם בצורה מושלמת לצרכים הלוגיסטיים המורכבים ביותר. קבוצת וילאר מאפשרת לשכור שטחי לוגיסטיקה החל מ-1,000 מ"ר לשוכר ומשרדים החל מ-200 מ"ר. האכלוס – בתוך פחות משנה.

המבנים החדשים שמקימה חברת וילאר בפארק העסקים קיסריה, תוכננו מתוך מחשבה על חברות מודרניות, הזקוקות למחסנים ולשטחים לוגיסטיים לצד משרדים מעוצבים, עם נגישות גבוהה לאזור המרכז.
בעבר, חברות שביקשו לאחסן מוצרים, כלים וציוד מחוץ למשרד, נדרשו להסתפק במחסנים ישנים ומאובקים אי שם בשולי הערים, בסביבה מוזנחת וללא תנאים מתאימים לעסקים. כיום, חברות נוטות להעדיף שטחים לוגיסטיים הממוקמים בפארקי תעשייה ייעודיים ומאורגנים היטב, הכוללים גם משרדים יוקרתיים, שירותים לעסקים, סביבה מטופחת ונגישות תחבורתית גבוהה, לצד ניהול גמיש ויעיל, המתחשב בצרכים שלהן.

חלוקה ליחידות של 1,000 מ"ר ומעלה

פארק לוגיסטי חדש ומתקדם מסוג זה, המשתרע על פני שטח של 60 דונם, מוקם בימים אלה על ידי חברת וילאר בתוך פארק התעשייה והעסקים הצפוני בקיסריה – הנחשב לאחד המובילים בישראל. השלב הראשון של הפארק כולל שלושה מבנים לוגיסטיים גדולים, ובהם אלפי מ"ר הניתנים לחלוקה ליחידות של 1,000 מ"ר ומעלה, לפי רצון השוכרים. במבנה המשרדים ניתן לקבל יחידות שגודלן החל מ-200 מ"ר.

הפארק החדש - חזית דרומית (הדמיה)

הפארק החדש – חזית דרומית (הדמיה)

השטחים בפארק וילאר מציעים זמינות גבוהה, ויהיו מוכנים להשכרה בתוך פחות משנה, במחיר של 38 שקלים למ"ר לשטחים לוגיסטיים, והחל מ-45 שקלים למ"ר לשטחי משרדים.
למידע נוסף על שטחים לוגיסטיים או משרדים בפארק החדש בקיסריה: 077-7298870

התאמה לעבודה מול ספקים – אך גם מול לקוחות

לדברי מנהל הפרויקט, מתן טיסר, בבניית הפארק הושקעה מחשבה רבה על צורכי הלקוחות המשתמשים במחסנים הלוגיסטיים, מתוך רצון להפוך את השימוש בהם לקל, פשוט ומהיר. כך למשל, המפרט הטכני כולל גובה אחסון של עד 12 מטר, שערי פריקה המותאמים למשאיות בגדלים שונים, רמפות פריקה והעמסה המצוידות במשווי גובה ומערכת ספרינקלרים מתקדמת, המוזנת ממאגר מים עצמאי. כמו כן, הפארק יכלול שטחי תמרון, מדרכות וגינון בסטנדרט בינלאומי.
"הפארק מתוכנן כך שהעבודה בו תהיה נעימה ויעילה ככל האפשר, גם עבור הלקוחות וגם עבור הספקים של החברות", מסביר טיסר. "לשם כך הפארק יכלול מבנה משרדים מרווח וייצוגי עם קיר מסך מזכוכית, אזור ייעודי לקבלה ולשילוח, קומת גלריה מעל שטח הפריקה והטעינה שתאפשר לעקוב אחרי הנעשה בו, אזור קבלה עם חלל כפול, מעלית ומרחב מוגן לכל באי המקום".

נגישות לכבישים מהירים, תחנת רכבת ושירות הסעה פנימי

המיקום, בפארק העסקים והתעשייה הצפוני בקיסריה, מתאים לחברות מאזורים נרחבים בארץ, החל בחיפה והסביבה ועד תל אביב והחלקים הדרומיים של גוש דן. הפארק קרוב לצירי תנועה מרכזיים – כביש 2, כביש 4 וכביש 6, קיימת בו תחנת רכבת עצמאית ופועל בו שירות הסעה פנימי, לנוחות העובדים במקום. כמו כן, בפארק פועלים בתי קפה ומסעדות, לרווחת העובדים והמבקרים.
וילאר היא חברה ציבורית הפועלת בענף הבנייה מאז 1975 ונסחרת במדד ת"א 100 מאז שנת 1993. לחברה ניסיון רב בבנייה והשכרה של שטחי תעשייה ולוגיסטיקה, וכן בתחומים נוספים כבנייה למגורים, ייזום ובנייה של נדל"ן בחו"ל ואספקת שירותי ארכיב וגניזה. במסגרת פעילותה, וילאר עובדת עם חברות מכל המגזרים במשק – מתעשייה ומסחר ועד למשרדי ממשלה וחברות היי-טק.

מתעניין בשטחים לוגיסטיים או במשרדים בפארק החדש בקיסריה?
חייג 077-7298870, או השאר פרטים ונציג חברת וילאר יחזור אליך –


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2023: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"