בריאות ולייף סטייל

הטרנד האופנתי החדש: ללמוד תפירה בלי לצאת מהבית

אין אישה בעולם שבגדים מחמיאים ויפים לא יעשו אותה מאושרת. אם גם את חולמת לדעת לתפור לעצמך את הבגדים המושלמים עבורך אבל לא מוצאת זמן לקורסים ארוכים ומחייבים, קורסים אינטרנטיים בקצב שלך יכולים להיות הפתרון האידיאלי עבורך!

אין אושר גדול יותר מאשר לתפור לעצמך את הבגדים, אלו שיחמיאו בדיוק למבנה גופך ולסגנון שאת אוהבת. כמה כיף לקבל מחמאה על בגד שאת לובשת ושאת תפרת בעצמך. התענוג הכי גדול הוא לשמוע שהבגד מיוחד וש"יש לו אופי".

וכמה פעמים את מדמיינת בעיני רוחך בגד שאת רוצה, את יודעת בדיוק איך הוא צריך להיראות, אבל אין כזה בחנויות? כמה היית מוכנה לשלם עבור בגדים כאלו שיתאימו בדיוק לסגנון שלך, שישבו עלייך מושלם ושיגרפו עשרות מחמאות מהסובבים?

אלה רק חלק מהסיבות לכך שבשנים האחרונות פורח בישראל, כמו בעולם כולו, טרנד התפירה העצמית. מאות נשים, בכל הגילאים – בנות עשרה, צעירות ומבוגרות –  מצאו את הפתרון המושלם בקורסים אינטרנטיים שנגישים להם בכל מקום ובכל זמן ומאפשרים להן ללמוד תפירה לגמרי בקצב שלהן, בגדים, תיקים, כובעים ומה לא. התפירה הביתית חזרה לאופנה, ובגדול.

בזמן ובמקום שמתאים

נשים רבות רוצות מאוד ללמוד תפירה, אבל מתקשות להתפנות לכך וחוששות להתחייב לקורסים פרונטליים ארוכים. החידוש המשמח הוא שכיום אפשר ללמוד תפירה און-ליין, בזמן ובמקום שמתאים לך. כל אחת יכולה לבחור את הקורסים שמעניינים אותה, ולהתקדם בקצב אישי.

זה הפתרון האידאלי שמצאה מעיין, סטודנטית לתואר שני בת 27. הרצון לתפור ממש דגדג לה באצבעות, אבל בינתיים היא התמקדה באקדמיה ובעבודה תובענית ולא ויתרה על בילויים. זמן ללימודי תפירה לא ממש נשאר לה, וגם לא כסף מיותר לקורסים יקרים. ובכל זאת היא החליטה שהיא חייבת להכניס קצת יותר יצירתיות לחיים שלה ולהגשים את החלום – לעצב ולתפור לעצמה בגדים ולשדרג בגדים קיימים ככה שיתאימו בול לגזרה ולטעם שלה ויגנבו את ההצגה.

הקודם
הבא
עבודות מקורס התפירה של "עיצוב חופשי"

טכניקות מעשיות

עד שמעיין שמעה על קורסים אינטרנטיים ללימוד תפירה. "חברה סיפרה לי על האתר 'עיצוב חופשי', ומיד הבנתי שזה בדיוק מה שאני צריכה", מספרת מעיין. "גיליתי באתר קורסים בנושאים שונים וברמות שונות, וכולם מלמדים טכניקות מעשיות בדרך פשוטה וברורה. התחלתי בקורסים הבסיסיים, והתקדמתי בהדרגה. בכל פעם שהתפנה לי זמן ישבתי בבית ללמוד קורס נוסף. לפעמים בסופי שבוע, לפעמים באמצע הלילה. ויכולתי לחזור על הקורס כמה פעמים שרציתי, ובקצב שלי.

מה שמעיין הכי אהבה, היה הצד המעשי של הלימוד: "התאים לי שהקורסים לא מלמדים שבלונה מסוימת והם גם לא תיאורטיים מדי. למדתי קיבלתי טכניקות קלות ופשוטות שאפשרו לי לעצב ולתפור לעצמי בגדים בדיוק בסגנון שלי. גם אחרי שסיימתי את הקורס האינטרנטי המקיף ביותר, אני עדיין מקבלת עדכונים, טיפים וחידושים שמועלים בזמן אמת לאתר".

ליווי אישי

"מה שהכי הפתיע אותי", מדגישה מעיין, "שלמרות שהלימוד אינטרנטי – יש עם מי לדבר. בכל פעם שרציתי להתייעץ, התקשרתי ונעניתי בסבלנות ובמקצועיות. יש לנו גם קבוצת וואטסאפ פעילה שבנות מעלות לשם שאלות ותמונות והמלצות והכי חשוב – לא מפסיקות לפרגן אחת לשניה. אני לא מאמינה שהייתי מקבלת ליווי כל כך אישי אם הייתי לוקחת קורס פרונטלי, ועוד במחיר הרבה יותר גבוה".

את "עיצוב חופשי", בית הספר האינטרנטי ללימוד תפירה, הקימה מעצבת האופנה והמומחית לתפירה ביתית, רבקה קליין. בית הספר מציע קורסים ידידותיים ברמות שונות, החל מ"סודות התפירה והעיצוב", "התפר הראשון" או "המלתחה הראשונה" ועד הקורס המקיף ביותר. ואם את מתעניינת בתפירת חצאיות, שמלות, מכנסיים, בגדי ים או תיקים, גם לכל אחד מאלה (ותחומים נוספים) יש קורסים ייעודיים. מחירי הקורסים משתנים בהתאם לרמה והיקף החומר כאשר המטרה העיקרית בכל הקורסים, היא לאפשר לך להיות עצמאית בתפירה ולתפור עבור עצמך כל מה שרק תרצי.

רוצה גם ללמוד תפירה מהבית, ובקצב שלך?

התקשרי עכשיו 077-9969615 או השאירי פרטים וניצור אתך קשר

או השאירי פרטים וניצור איתך קשר


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2023: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"