בזמן שאתם שורפים שעות בחיפוש אחר הטיסה הזולה ביותר או בניסיון למחזר משכנתא, הכסף הגדול נמצא דווקא במקומות שרבים לא יודעים לנצל. “זה נקרא דחיינות פיננסית”, מסביר טל עקרוני. “השיטה שפיתחנו ב-Better מתחילה בפגישת זום [ללא עלות] שנמשכת 45 דקות. מכאן, הטכנולוגיה המתקדמת שלנו נכנסת לפעולה: היא מסוגלת לחסוך לכל אחד סכומי כסף אדירים. המטרה שלנו היא שהפגישה איתנו תהיה ההחלטה הכי רווחית שעשיתם”, מסבירים בצוות בטר.
“אנשים שאוהבים נתונים אוהבים שליטה על מספרים. הם יכולים לדבר בארוחת צהריים שעה שלמה על כמה הם משלמים לנטפליקס או כמה עולה להם הבירה בפאב, אבל מרגע שהשיחה מתגלגלת לפנסיה או למשכנתא או לביטוח חיים שלהם – פתאום יש גירוד בראש ושתיקה”, כך אומר טל עקרוני, מייסד ומנכ”ל Better.
“אנחנו יודעים שאנחנו משלמים עמלות, אנחנו יודעים שיש סיכוי שדמי הניהול שלנו גבוהים, אבל בסוף אנחנו אומרים לעצמנו שזה ‘כסף קטן’ או מוצאים סיבה אחרת לדחות את העיסוק בזה. המציאות היא שלא מדובר בכסף קטן, בטח לא עבור מי שמרוויח משכורות של 15 אלף שקל ומעלה. מדובר במאות אלפי שקלים שניתן לחסוך. יש אנשים שמשיחה של 30 דקות איתנו הצליחו לחסוך מעל ל-700 אלף שקל. זה מטורף!”.
לתיאום פגישת חיסכון בזום [ללא עלות] עם מומחה פיננסי של Better בחרו את הזמן שנוח לכם לפגישה אונליין:
"אנשים מדמיינים סוכן ביטוח עם 60 קלסרים - ומוותרים"
לדברי עקרוני מאז ומתמיד אנשים יודעים שהוא הבן אדם לפנות אליו בשאלות על כסף. “אני רגיל שבני משפחה וחברים פונים אלי בשאלות – האם זה הזמן למחזר משכנתא? איפה כדאי לשים את הפנסיה? לקנות דולרים? איפה להשקיע חסכונות?
“אבל מה שבאמת הפתיע אותי זה שגם אנשים שהם ‘אנשי נתונים’ בהגדרה – אנשים שעובדים בהייטק, מהנדסים, אנשי קוד ותוכנה – כשזה מגיע לכסף הגדול, הם נרתעים מלטפל בזה. הם מדמיינים פגישה קלאסית במשרד עם סוכן ביטוח – ומוותרים. זה מעיק עליהם והם פשוט מעדיפים לא להתעסק בזה”, הוא אומר.
כשנפל לעקרוני האסימון שיש פה צורך אמיתי הוא חבר לערן אורנשטיין ולאורי וייס – מומחה השקעות ואיש טכנולוגיה מוביל. מטרת השלושה הייתה להקים חברה שתתן מענה בדיוק לחבר’ה שלהם – אנשים עם אוריינטציה טכנולוגית, משכורות גבוהות, מעט זמן, כאלה שרגילים לסטנדרט עבודה איכותי ולתוצאות מהירות. כך נולדה הטכנולוגיה של Better.
“התהליך בנוי תוך הבנה שיש כזה דבר ‘דחיינות פיננסית’. זה דבר קיים ואין לנו מה לבוא ולשפוט ולבקר את זה או לגלות את הסיבות העמוקות לכך. אנחנו פשוט עוקפים את זה ועושים את הכל בשביל הלקוח. נפגשים לשיחה של 30 דקות בזום ומשם הכל קורה לבד. המערכת סורקת בכל זמן נתון מידע בכל הגופים הפיננסיים הרלוונטיים ומחפשת כל הזמן דרך לייצר אופטימיזציה בתיק הפיננסי על כל מגוון המוצרים שבו: מפנסיה ועד משכנתא, מביטוח חיים ועד למיסים”, מסביר עקרוני.
“כלומר, מרגע שנתת הסכמה לתהליך המערכת שלנו מכוונת לחסוך לך כסף ואם היא מצאה הזדמנות כזאת תקבלי על כך הודעה לוואטסאפ ורק תצטרכי לאשר את הפעולה”.
התהליך של בטר פשוט ומאפשר לקבוע פגישת ייעוץ אפקטיבית של חצי שעה שבה מתחילים כבר לעבוד. כבר בזמן הפגישה מצליחים לקבל תמונה כללית של “מה עושים וכמה ניתן לחסוך”. את הפגישה ניתן לתאם אונליין באמצעות ההרשמה כאן והצוות של בטר כבר ידריך אתכם מה צריך להביא לפגישה (וזה לא מורכב מדי).
לתיאום פגישת חיסכון בזום [ללא עלות] עם מומחה פיננסי של Better בחרו את הזמן שנוח לכם לפגישה אונליין:
מיכאל שפיר, בכיר בחברת סייבר: "חסכתי 348 אלף שקל"
מיכאל שפיר, בכיר בחברת סייבר, היה סקפטי. כמי שעובד בחברה טכנולוגית גדולה הוא כבר שמע עשרות פעמים על אלגוריתם שעושה קסמים ויזמים שהבטיחו הרים וגבעות. “אני ניגש למיזמים האלה ממש בזהירות רבה. מה גם שבין תחביבי ניתן למנות טבלאות אקסל, השקעה במניות, ובאופן רגיל אני עם אצבע על הדופק בכל מה שקשור בהוצאות הפיננסיות ‘הגדולות’ של החיים”, הוא אומר.
אבל כששפיר קיבל צו 8, ההוצאות שלו ושל בני משפחתו תפחו – והוא חש צורך לעשות סדר בבלאגן. בפוסט ארוך שכתב שפיר בלינקדאין הוא סיפר שבמילואים הוא הבין בפעם הראשונה שהוא זקוק לעזרה. “ההחלטה להקדיש חצי שעה לסיפור הייתה מעולה ומשתלמת”, הוא אומר. “חסכתי 348,000 שקל ב-30 דקות ובאפס השקעה”.
מנהלת הלקוחות בטיקטוק: "חסכתי מעל ל-272 אלף שקל"
גם ד’, מנהלת לקוחות בחברת טיקטוק, הופתעה לגלות כמה כסף היא יכולה להשיב לעצמה בכל כך מעט זמן עבודה. “הרווחתי כ-20 אלף שקל בחודש, והיה לי חשוב לוודא שאני חוסכת לעתיד. היה לי סוכן מהעבודה, איש חביב בן 60, סמכתי עליו ובדיעבד הבנתי שהתנאים לא היו משהו”, היא מספרת.
“חסכתי 272,992 ש”ח עם Better, הם עשו עבורי את כל העבודה, ולא הייתי צריכה להוציא שקל מהכיס על איתור החיסכון”.
כמה זה עולה לנו לחסוך מאות אלפי שקלים?
לסיכום, מסביר עקרוני על מודל התשלום: “המודל העסקי שלנו בנוי על כך שהלקוחות לא משלמים על איתור החיסכון. כלומר, מה שהטכנולוגיה שלנו עושה היא עושה עבורך בחינם. אם תגלי שאת יכולה לחסוך למשל 80 אלף שקל במשכנתא או 150 אלף שקל בפנסיה נשלח לך הודעה. אם תאשרי את הפעולה – אנו נקבל תגמול על כך, ואם לא – לא יקרה שום דבר.
“זה מודל שהוא הוגן כלפי שני הצדדים והוא מבוסס רק על מציאת החסכון ועל הסכמה של הלקוחות למימוש”.