השקעות נדל״ן

המשקיעים נוהרים לאזור הקריות: 1.19 מיליון שקלים לדירה חדשה בגבעת אלונים

גבעת אלונים, שנהנתה מעלייה של 20% במחירי השכירות בתוך שנתיים בלבד, מתרחבת ומציעה נכסים להשקעה באזור ירוק, מתפתח וסמוך לנתיבי תחבורה ראשיים.

יותר ויותר משפחות מואסות בצפיפות של מרכזי הערים בגוש דן, ומחפשות איכות חיים אחרת: נוף ירוק ושלו, חיבור לטבע ותחושה של מרחבים, מבלי לוותר על הקירבה למרכזים עירוניים. אחד המקומות בישראל המשלבים את כל היתרונות הללו הוא גבעת אלונים – שכונה חדשה הצמודה לקרית אתא ונהנית מביקוש גובר הן מצד משפחות והן מצד משקיעים.

גבעת אלונים ממוקמת בסמוך לשמורות טבע ולמרחבים המוריקים של הגליל, ונמצאת במרחק של דקות נסיעה ספורות ממרכזי הבילוי והקניות הגדולים בחיפה ובקריות. שתי דקות נסיעה בלבד יביאו את התושבים למחלף סומך החדש, הצפוי להתחבר לכביש 6 – שהקירבה אליו כבר הוכחה כגורם משמעותי לעלייה בשווי של נכסים.

99 אלף שקלים במועד הרכישה, היתרה באכלוס

הביקוש הגבוה לדירות בגבעת אלונים אינו מפתיע, לאור העובדה שהיא מציעה דירות מרווחות ואף בתים צמודי קרקע עם גינה פרטית במחירים נמוכים משמעותית לעומת מרכז הארץ, בנוסף לאיכות חינוך גבוהה, אווירה כפרית, נגישות למוקדי בילוי, קניות ותעסוקה, קירבה לכבישים ראשיים, וכמובן, מיקום – בלב אחד מהנופים היפים בישראל.

בגבעת אלונים מתגוררות כיום מאות משפחות, ובימים אלה נמשך שיווק הדירות בשכונה במחירים הנחשבים לאטרקטיביים במיוחד. מחירי דירת 4 חדרים בשכונה מתחילים ב-1.19 מיליון שקלים, כאשר הרוכשים נדרשים לשלם רק 99 אלף שקלים במעמד הרכישה – ואת היתרה באכלוס. בנוסף, לרוכשים ניתן סיוע במשכנתאות ובמימון רכישת הנכס.

תשואה הגבוהה ב-50% מהתשואה הממוצעת בשוק השכירות

קירבתה של גבעת אלונים לכבישים מרכזיים נוספים, ובהם כביש 79 וכביש 22, וכן הנגישות הגבוהה שלה למרכזי התעסוקה הגדולים של הצפון – חיפה, מפרץ חיפה, יקנעם, מת"ם, עכו, תפן וציפורית – הם בין הגורמים לעליית המחירים המהירה באזור. כך, בתוך שנתיים זינק שווי הנכסים בה ב-25%, כשמחירי השכירות עלו ב-20% והם מספקים למשקיעים תשואה הגבוהה ב-50% מהתשואה הממוצעת בשוק השכירות, הצפויה להמשיך ולעלות.

גורם נוסף הצפוי להעלות את המחירים בשכונה, הצמודה לקרית אתא, הוא איכות החינוך הגבוהה בעיר. בשנים האחרונות עיריית קריית אתא משקיעה סכומים גבוהים במערכת החינוך, מהגנים ועד בתי הספר התיכוניים, והתוצאות ניכרות היטב. השקעה גבוהה זו תבוא לידי ביטוי גם בגבעת אלונים, שבה יוקמו מוסדות חינוך רבים, לצד גינות ציבוריות ושטחים ירוקים.

תכנון עם הפנים לנוף

שילוב של נוף ירוק במגרשי המגורים

שילוב של נוף ירוק במגרשי המגורים

הבנייה הקיימת והחדשה בגבעת אלונים מגוונת, וכוללת דירות 4 ו-5 חדרים, דירות גן, דופלקסים ופנטהאוזים בבנייני בוטיק בני חמש קומות (עם שתי דירות בלבד בקומה), בנייני פרימיום ומגדלים, וכן בתים צמודי קרקע דו-משפחתיים. על תכנון הדירות והבתים הופקד משרד האדריכלים אמר-קוריאל, והוא כולל שילוב של נוף ירוק במגרשי המגורים, לצד חלוקת חלל חכמה הכוללת מרחבים פתוחים ומוארים ונגישות קלה לשטחי החניה ולגינות הצמודות.

השכונה משתלבת היטב בנוף הירוק המקיף את האזור – גבעות האלונים של הגליל התחתון, כשמפרץ חיפה ורכס הכרמל סובבים אותן. כדי לנצל את גובהה של הגבעה ולאפשר לתושביה ליהנות מנופים אלה, הפרויקט בנוי בכמה מתחמים מדורגים, כך שרוב הדירות והבתים נהנים מקו ראייה ישיר לנוף, ללא הפרעות.

מאחורי גבעת אלונים עומדת חברת שרביב, חברת בנייה משפחתית הפועלת מאז 1956. החברה מתמחה בביצוע עבודות הנדסיות מורכבות, מערכות תשתית ומבנים ציבוריים בכל רחבי ישראל ועבדה עם משרדי ממשלה, רשויות מקומיות וחברות מסחריות גדולות. במהלך 60 שנות פעילותה, יזמה שרביב ובנתה אלפי יחידות דיור באזורי המרכז, בדרום ובצפון הארץ.

מתעניין ברכישת נכס להשקעה בגבעת אלונים? התקשרו עכשיו ל-077-9978069


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2023: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"