נדל״ן

סנהדרין בבלי: אי של שקט ויוקרה בלב תל אביב השוקקת

בעולם שבו הקצב המהיר של החיים העירוניים הפך לנורמה, מציע פרויקט “סנהדרין בבלי” של חברת שלום את נתן הזדמנות נדירה: לחיות בלב בבלי היוקרתית וליהנות מכל מה שיש לתל אביב להציע – המסעדות, בתי הקפה ומקומות הבילוי; ובסוף היום, בכמה דקות של הליכה אפשר לחזור הביתה לדירה השקטה, המעוצבת והמרווחת

בוקר תל אביבי טיפוסי. אתם מתעוררים לנוף של פארק ירוק או ים כחול, בנייני תל אביב הלבנה משתרעים סביבכם. בתוך דקות ספורות של הליכה, ריצה או דיווש על אופניים, אתם כבר בלב פארק הירקון הירוק והמרענן. הליכת בוקר בין העצים, ריצה קלה על שבילי הפארק, שחייה בים או אולי רכיבה על אופניים לאורך הירקון – כל אלה הופכים לחלק בלתי נפרד משגרת היום-יום שלכם.

אחרי הבילוי בטבע, אתם חוצים את הפארק ומגיעים בקלות לבתי הקפה התוססים של העיר. ארוחת בוקר ביהודה המכבי, קניות באבן גבירול או דיזנגוף, יום עבודה או פגישה עסקית במגדלי המשרדים של מרכז העיר – הכל נגיש וקרוב. אבל כשאתם חוזרים הביתה, זה עולם אחר. שקט, ירוק, שלו. הסלון, המטבח והחדרים רחבי ידיים ומוארים; ובמרפסת הדירה אפשר לשבת בנחת עם החברים והמשפחה. זו בדיוק החוויה המצפה לדיירים בפרויקט היוקרה סנהדרין בבלי – שעתיד להתאכלס כבר ביוני 2025.

דירות 3 חדרים, דירות גן ומיני פנטהאוז

פרויקט סנהדרין בבלי של חברת “שלום את נתן” ממוקם בלב שכונת בבלי היוקרתית, במרחק הליכה קצר מפארק הירקון. הפרויקט כולל בניין בן 7 קומות, המשלב אלגנטיות מודרנית עם חמימות ביתית. בבניין תמהיל מגוון של דירות, להתאמה מלאה לצרכים ולרצונות של כל דייר ודיירת. 

רוב הדירות בפרויקט כבר נמכרו, אך עדיין נותרו למכירה דירות גן מרווחות עם גינות פרטיות של עד 100 מ”ר; דירות 3 חדרים מרווחות בקומה ה-6 עם נוף מרהיב לתל אביב והים, בשטח 90 מ”ר; ואפילו מיני פנטהאוז יוקרתי המשתרע על כ- 150 מ”ר, עם מרפסת הצופה ישירות לפארק ויוצרת מראה עוצר נשימה כבר מרגע הכניסה לדירה.

כראוי לפרויקט יוקרה תל אביבי בסטנדרט גבוה, כל הדירות מתאפיינות בתכנון פנימי מוקפד, עם דגש על מרחבי אירוח גדולים, אור טבעי השוטף מדי בוקר את חדרי המגורים והאירוח, וגמישות רבה בעיצוב הפנים – לפי רצון הרוכשים. חניון תת-קרקעי עם חניות רגילות מבטיח נוחות מקסימלית לדיירים – בלי מכפילי חניה, בלי אפליקציות.

איכות חיים בלב העיר

“אנחנו מציעים את החוויה של לגור בתוך תל אביב, אבל עדיין להרגיש כמו בכפר”, אומר תומר צבר, מנכ”ל היזמות בחברת שלום את נתן. “השכונה שקטה, אין אפילו אוטובוס שעובר בה, אבל אתה עדיין במרחק הליכה מכל הדברים הנפלאים שהופכים את תל אביב למה שהיא – רחובות שוקקי חיים, מרכזי בילוי, מסעדות, פאבים, תיאטראות ומה לא. זה שילוב נדיר שמאוד מתאים לאנשים שמחפשים איכות חיים גבוהה בלב העיר.”

רוב הדירות בפרויקט כבר נמכרו. איזה סוג של אנשים יגור כאן?

“הפרויקט מתאים למגוון רחב של אנשים”, מסביר צבר. “אנחנו רואים זוגות מבוגרים שרוצים להישאר בתל אביב אבל מחפשים שקט, אנשי קריירה שרוצים נגישות למרכז העסקים אבל גם פינה שקטה לחזור אליה, ואפילו משפחות שמעריכות את הקרבה לפארק ולטבע. המשותף לכולם הוא החיפוש אחר איכות חיים גבוהה, ללא פשרה על עיצוב מרהיב והרבה מרחב, ואהבה לתל אביב. חשוב גם לציין שהפרויקט שלנו הוא המתקדם ביותר בשכונה – למי שלא רוצה לחכות עוד שנים ארוכות עד קבלת מפתח, זה המקום”.

אדריכלות מודרנית המשתלבת בנוף

על עיצוב הפרויקט הופקד האדריכל גל מרום, הידוע בגישתו הייחודית המשלבת מודרניות עם כבוד לסביבה. “הבניין משתלב בצורה הרמונית עם הנוף שסביבו”, אומר צבר. “חזית הבניין מעוטרת באלמנטים של עץ, ומתמזגת עם העצים הוותיקים שנשמרו בקפידה סביב הפרויקט. התוצאה היא מבנה שאינו מתריס או צועק, אלא משתלב בעדינות בנוף השכונתי, תוך שמירה על אלגנטיות ויוקרה שקטה”.

מאחורי פרויקט “סנהדרין בבלי” עומדת חברת שלום את נתן – על שם שני מייסדיה, שנפגשו לפני כ-35 שנה, וגם כיום מעורבים בכל הפרויקטים של החברה באופן פעיל. בימים אלה בונה החברה במקביל שמונה פרויקטים – בהרצליה, קרית אונו וגבעתיים, שם אוכלס לאחרונה פרויקט של החברה; ובתל אביב, היא בונה בנווה אביבים, הדר יוסף ובבלי. 

“אנחנו קמים בבוקר עם תשוקה לבנייה ויצירה”, מספר צבר. “יש משהו מרגש מאוד במחשבה שתוכנית עסקית שמתחילה בניירות מתגבשת בסוף לדירה שמישהו הולך לישון בה בלילה וחולם בה חלומות. אנחנו משקיעים המון מחשבה בכל פרט, מהתכנון הראשוני ועד לגימור הסופי. הפרויקט בבבלי מציע חווית מגורים תל אביבית אייקונית ששמורה רק למעטים – לקום בבוקר ולצאת לרוץ בפארק הירקון, להגיע לכל מקום בתל אביב ברגל או על אופניים, ולשבת במרפסת כשהנוף התל אביבי האהוב פרוש לפניך”.

מתעניינים בדירה בפרויקט סנהדרין בבלי? השאירו פרטים


מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

Array ( [0] => 24686 ) 40252

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"