השקעות

פתח תקוה על המפה של המשקיעים: 5 יתרונות ברורים הופכים את המתחם הזה לחד הקרן של עולם הקרקעות

אם גם אתם ‘יושבים על הגדר’ כבר שנים בניסיון למצוא את הקרקע המדויקת ביותר בשבילכם – כדאי לכם לקרוא לעומק על המתחם העתידי שייבנה על הפארק הכי גדול בגוש דן

גם בשוק הרווי של קרקעות להשקעה, מתחם “אינפיניטי על הפארק” בפתח תקווה מצליח לבלוט מעל השאר. זאת, בזכות חמישה יתרונות ברורים שהופכים את המתחם ל”חד הקרן” של עולם הקרקעות:

  1. מרכישת קרקע – ועד לקבלת מפתח (בבית אחד)
    הרוכשים במתחם “אינפיניטי על הפארק” ייהנו מליווי מלא לאורך כל הדרך. חברת Contempo נדל”ן, הבונה 1900 יחידות דיור בישראל, מקדמת את ההליך התכנוני על הקרקע ולמעשה תלווה את המשקיעים בכל תהליך השבחת הקרקע ועד למסירת המפתח (למשקיעים שירצו להמשיך לתהליך הבנייה במתחם)
  1. העירייה וסטטוס התוכנית
    מדובר בעתודת קרקע מטורפת שהעירייה עובדת עליה כבר 20 שנה. העירייה היא היזמית של הפרויקט והמתחם ממוקם בסמיכות לאם המושבות והשכונה החדשה של סגולה. הצפי הוא כי תוך 4-5 שנים, לפי דו”ח השמאי תקן 22, התוכנית תאושר סופית והקרקע תופשר.
  1. הנסיקה של פתח תקווה
    אז מה תכלס קורה בפתח תקווה? העיר היחידה שבאמת הונגשה לתל אביב עם המטרו הראשון שהושק בישראל. מחירי הנדל”ן עולים והעיר לא מפסיקה להתחדש. מתחם “אינפיניטי על הפארק” צפוי להפוך את העיר לאחת המצליחות והיקרות בישראל. בעוד 10 שנים כשיספרו לכם בדיחה על פתח תקווה – אתם תוכלו לצחוק בחזרה כי רכשתם שם קרקע בדיוק בזמן.
  1. ה”פארק” של גוש דן
    באיזור מתוכנן פארק עצום שיהיה פי 3 מגודלו של פארק הירקון. הפארק הולך לשנות את פני האזור וליצור את השילוב המושלם בין כפר לעיר. המגרשים בפרויקט מיועדים לבנייה בסמיכות לפארק וישקיפו עליו. השילוב של הפארק ובנייני היוקרה יצור תו תקן חדש לאיכות החיים בגוש דן.
  1. חישובי הרווח
    המגרשים בפרויקט נמכרים היום בשלב הפריסייל במחיר של 319,000 ש”ח ליחידה. האישור של התוכנית צפוי להוביל לרווח של מאות אחוזים רק על רכיב הקרקע. המשקיעים הסובלניים יותר יכולים גם להרוויח הרבה יותר עם התקדמות הבנייה ומסירת המפתח לדירות. כניסה לעסקה מזכה את הרוכשים בזכות משוערת לכ-200 מ”ר בנוי!

הרוכשים מוגנים בהסכם שיתוף המבטחי את ההתקדמות התכנונית על הקרקע לאורך כל שלבי הפרויקט. 

מעוניינים בפרטים נוספים?
השאירו פרטים >>

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

Array ( [0] => 24686 ) 39914

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"