נדל״ן

ביקוש אדיר בשכונת נווה איילון: הנחות השקה גדולות על קולקציית הפנטהאוזים בפרויקט "שקד על הפארק"

במיקום הכי אטרקטיבי בשכונת נווה איילון החדשה בבקעת אונו, רק 10 דקות מתל אביב, נבנה פרויקט "שקד על הפארק", שהפך מיד לאחד המבוקשים ביותר בשכונה ובאזור כולו. לכבוד השקת קולקציית הפנטהאוזים המעוצבים והמפנקים בפרויקט, מוצעות כעת הנחות של מאות אלפי שקלים ותנאי מימון גמישים והטבות בלעדיות נוספות למשרתי ומשרתות מילואים

שכונת נווה איילון החדשה, שמוקמת בדרום-מערב בקעת אונו, הולכת להיות הלהיט הבא של גוש דן. במיקום האטרקטיבי ביותר בשכונה, צמוד לפארק, נבנה פרויקט "שקד על הפארק", הבולט כאחד משיאני הביקושים בה: משפחות רבות הבטיחו את מקומן בפרויקט כבר בשלב המכירה המוקדמת.

נווה איילון נבנית בין רמת אפעל לאור יהודה, רק 10 דקות נסיעה מתל אביב. השכונה חדשנית ומתקדמת ותוכננה באופן מושלם לאיכות חיים מקסימלית למשפחות. גנים ובתי ספר איכותיים, גינות משחק, מוסדות ציבור, שבילי אופניים, ריאות ירוקות, מתחמי בילוי ופנאי ופארק תעסוקה ומסחר צמוד. וכל זה מעל פארק ירוק ענק, נוף פתוח ונגישות מקסימלית לצירי תנועה מרכזיים ותחנות הרכבת הקלה והמטרו.

"שקד על הפארק" הוא מהפרויקטים הראשונים שהחלו להיבנות בשכונה, והוא מוקם בידי חברת עץ השקד בשיתוף חברת א. חבר. שתי חברות הנדל"ן שיתפו פעולה בפרויקטים רבים, ובכולם הושם דגש על סטנדרט בנייה גבוה וחיבור לטבע ולקהילה.

הנחה משמעותית בהשקת קולקציית הפנטהאוזים

הפרויקט מציע רף גבוה של איכות חיים בלב הטבע העירוני, ומתוכננים בו מגדלים בני 12 קומות, בנייני בוטיק בני 6 קומות וקוטג'ים בני 2 קומות. הרוכשים יכולים לבחור מתוך מגוון סוגי דירות בגדלים שונים, ובהן בולטות דירות פנטהאוז ודירות גן. הדיירים ייהנו ממפרט מפנק, מרפסות גדולות הפונות אל הנוף הירוק וחנייה ומחסן לכל דירה. בקיצור, פנטזיה. וכל זה במחירים אטרקטיביים בהרבה לעומת דירות דומות בתל אביב ואפילו ברמת גן.

ועכשיו נפתחה לשיווק קולקציית הפנטהאוזים המרשימה והמגוונת של "שקד על הפארק", שכוללת 15 מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים בגדלים שונים, מעוצבים ומושקעים. לדיירים מחכה נוף מקסים פתוח לאופק, תכנון מושלם ומפרט יוקרתי.

לרגל ההשקה, עץ השקד מציעה הנחה משמעותית של עד 400,000 ש"ח על קולקציית הפנטהאוזים. בפגישות אישיות עם מתעניינים מוצעות הטבות ייחודיות נוספות, כולל תנאי מימון גמישים.

לרגל ההשקה: הטבות והנחות משמעותיות

"המחירים בפרויקט הם עדיין יתרון", קלפנר מדגישה, "כי הם נמוכים מאשר בתל אביב, רמת גן וגבעתיים הסמוכות. עם זאת אנחנו צופים שכשבניית השכונה תסתיים והקו הסגול של הרכבת הקלה יחל לפעול, המחירים יזנקו בחדות. כך שחשוב לדעת מתי להיכנס לעסקה הזו כדי לא להתחרט אחר כך על הפספוס". ועוד דבר שכדאי לדעת: במסגרת תקופת ההשקה חברת עץ השקד מציעה הטבות לרוכשים, ובהן הנחות משמעותיות של עד 400,000 ש"ח וגם תנאי מימון גמישים ומותאמים אישית. בין היתר תיתכן אפשרות לשלם רק 20% מהסכום במעמד החתימה ואת 80% הנותרים עם קבלת הדירה – עם פטור מלא מהצמדה! ויותר מזה, בפגישות אישיות עם מתעניינים החברה מציעה הטבות ייחודיות נוספות.

להצטרפות למחירי ההשקה - השאירו פרטים >>>


מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

Array ( [0] => 24686 ) 39885

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"