בריאות ולייף סטייל תיירות

"יצרנו לישראלים חופשת סקי מושלמת, במחירים שקשה להתחרות בהם"

רשת מועדוני הסקי הבינלאומית Belambra יחד עם חברת פינגווין תיירות הישראלית, טרפו את השוק עם מחירים נמוכים משמעותית, מבלי להתפשר על סטנדרטים גבוהים במיוחד. "במחיר של 1,850 יורו אנחנו נותנים לחובבי הסקי הישראלים פתרון מקצה לקצה: טיסות, העברות, לינה על בסיס הכל כלול וסקי פס. הכל מוסדר מראש עד הפרט הכי קטן"

ישראלים רבים טסים מדי שנה לחופשת סקי בחו"ל, והפופולריות של טיולי החורף רק עולה. נראה שמדובר בשילוב אופטימלי בין ספורט אתגרי רווי אדרנלין, חופשה בבית מלון יוקרתי, בילויים מסביב לשעון, מסעדות וברים, והכל באווירה אירופאית רגועה ושלווה, אבל יש רק בעיה קטנה אחת: תגי המחיר של חופשות אלה נוטים להיות גבוהים מאוד, במיוחד כשמדובר במועדוני הסקי היוקרתיים והמבוקשים של צרפת.

בשנתיים האחרונות, חברת התיירות פינגווין, המייצגת באופן בלעדי בישראל את רשת מועדוני הסקי הבינלאומית Belambra, מביאה בשורה לחובבי הסקי הישראלים, ומציעה חבילות סקי "הכל כלול" במחירים תחרותיים במיוחד: מבוגרים החל מ-1,850 ועד 2,300 יורו בממוצע לחופשה שבועית וילדים החל מ- 1590 יורו. זאת, לעומת מחירים של 2,900-3,600 יורו לחבילות מקבילות. חבילות הסקי שמשווקת פינגווין כוללות את כל הדרוש, מטיסה הלוך ושוב (טיסות אל על לז'נבה בימי ראשון או במטוסים החכורים של פינגווין בימי שבת), נציגים ישראלים, העברות, 7 לילות על בסיס הכל כלול, סקי פס ואפשרות להוסיף לחבילה השכרת ציוד והדרכה.

"אנחנו אוהבים להגיד שאפשר להגיע לחופשה הזו בלי ארנק – כי האירוח הינו על בסיס הכל כלול, אמיתי", מספר ירון אוחנה, מנכ"ל פינגווין שירותי תיירות. "אנחנו מציעים פתרון מושלם לחובבי סקי המעוניינים להתארח במועדוני סקי ברמה גבוהה. האירוח במועדונים כולל ארוחות בוקר, צוהריים וערב, שתייה קלה, חמה וחריפה ללא הגבלה, מרכז ספא מפנק עם בריכת שחייה מקורה וסאונות, חדרים מרווחים, מועדוני ילדים ומופעי בידור מושקעים מידי ערב".

5B: המועדונים ברמה הגבוהה ביותר

פינגווין מציעה חמישה מועדוני סקי של רשת Belambra ברמת 5B, שניים מהם חדשים (מדצמבר 2023) באתרי הסקי גראנד מאסיף ולה דוז אלפ בצרפת. המועדונים מתאפיינים באווירה צעירה ותוססת, בר אלכוהול, מופעים וערבי בידור. החופשות מותאמות גם למשפחות, עם מועדוני ילדים, ואף קייטנות סקי בעברית לילדים בני 6 עד 14, בתאריכים נבחרים. הגלישה אפשרית ברוב המועדונים מ/אל פתח המועדון.

האמנם אפשר לשלם פחות על אותו מוצר, מבלי להתפשר על האיכות? לדברי אוחנה, התשובה בהחלט חיובית.  הוא מסביר כי "רשת המועדונים Belambra החליטה להשקיע מאמץ רב בחיזור אחרי גולשי הסקי הישראליים, ובהמלצתנו זה נעשה במחירים אטרקטיביים מאוד. כל מועדוני רשת Belambra מדורגים באות B (בדומה לכוכבים), ואנחנו בפינגווין משווקים חמישה מועדונים של הרשת ברמת 5B בלבד – הרמה הגבוהה ביותר. גם במונחים של תמורה ביחס לעלות, אין ספק שמועדוני Belambra מקבלים את הציון הגבוה ביותר".

לפרטים נוספים אודות חופשת סקי הכל כלול עם פינגווין תיירות
השאירו פרטים >>

אתרי הגלישה המבוקשים

אחד ממועדוני הדגל של Belambra נמצא באתר הסקי טין (Tignes) בצרפת, במרכז העיירה התוססת ואל קלארט. המועדון שופץ לחלוטין ב-2021, וממוקם על המסלולים של אתר הסקי. האתר מציע 300 ק"מ של מסלולים המתאימים לכל רמות הגלישה, ממתחילים ועד מתקדמים ואף קרחון, אליו ניתן להגיע ברכבת תחתית. מרחב הגלישה המשותף לעיירות טין ו-ואל דיזר ידוע כאחד הטובים באלפים הצרפתיים.

מועדון נוסף, שנפתח בחורף 2024, נמצא בגראנד מאסיף (Grand Massif), הידוע כאתר הסקי עם המספר הגבוה ביותר של ימי השמש בעונה. האתר מציע 265 ק"מ של מסלולים ופעילויות נוספות כמו אופנועי שלג, מזחלות הרים, מצנחי רחיפה, טרקטורונים ועוד. הגלישה במרחב מאפשרת ביקור בלא פחות מחמש עיירות קסומות באזור, והכל בסקי-פס אחד. המועדונים הנוספים נמצאים ב-Les Deux Alpes, Les Arcs ו-Avoriaz.

"לצאת לחופשה בלי לדאוג"

"התחושה שכולנו מחפשים ביציאה לחופשה, היא שאין צורך לדאוג לשום דבר – שהכל יהיה מאורגן מראש, מטופל ומסודר, ברמה הגבוהה ביותר, עם נציג חברה ישראלי שדואג להכל", אומר אוחנה. "זה בדיוק מה שמקבלים בחבילות שאנו מציעים במועדוני Belambra. שמחנו מאוד על פתיחת המועדון הראשון של הרשת בחורף 2021, כי הבנו שהוא מתאים בדיוק לצרכים ולאופי של הקהל הישראלי.

"לאחר בחינה מדוקדקת, בחרה הנהלת הרשת בפינגווין לייצגה בבלעדיות בישראל, עובדה המאפשרת לנו לרכוש מראש מלאי חדרים גדול, במחיר מיוחד שעובר ישירות ללקוחות החברה. לא מעט לקוחות שלנו כבר חזרו מחופשה באחד המועדונים, והחליטו בשנה שלאחר מכן להזמין חופשה למועדון נוסף של רשת Belambra, עובדה אשר מעידה יותר מכל על רמת שביעות הרצון של הלקוחות. המגמה מראה שיותר ויותר ישראלים מגלים שאפשר ליהנות מחופשת סקי מדהימה, כשהכל משולם מראש, ובמחיר אטרקטיבי מאוד".

הטבות בלעדיות למזמינים עד סוף אוקטובר חופשת סקי באחד ממועדוני בלמברה!

מזוודת Base Camp Pro ב- 49€ במקום 155€
חליפה תרמית איכותית + 3 זוגות גרבי סקי ב- 29€ במקום 69€
השכרת חליפת סקי לילדים ללא עלות
ועוד מגוון הטבות לבחירה!

לפרטים נוספים אודות חופשת סקי הכל כלול עם פינגווין תיירות
השאירו פרטים >>

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

Array ( [0] => 24686 ) 39540

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"