נדל״ן

ב 8.7.24 אושרה תוכנית הוד הירקון בוועדה המחוזית: "הקרקע שלנו ממוקמת בדיוק שם!"

ביום שני ה-8.7.24 אישרה הוועדה המחוזית את תוכנית הענק בהוד השרון. 9,000 דירות, כ-3,000 יחידות דיור להשכרה, פארק עירוני וגן לאומי. ההרשמה למשקיעים נפתחה והמחיר נקבע על 465 אלף שקל בהון עצמי ליחידת קרקע (השאר בפריסת תשלומים נוחה). התוכנית אשר קודמה ע"י החברה הממשלתית "דירה להשכיר" נחשבת לאחת היוקרתיות באזור המרכז.
"מי שיגיע עד לשלב האכלוס צפוי להרוויח כ-2 מיליון שקל, לאחר עלויות בנייה והיטלים".
מתוך: מצגת מועצת עיר - הוד השרון, אזור G תב"ע "נוף הירקון"

הוד השרון היא אחת הערים המבוקשות והיקרות ביותר למגורים בישראל, כאשר דירות 4 חדרים בעיר כבר מתקרבות למחיר של 4.5 מיליון שקל.

"מה שקורה עכשיו", מסבירים בהנהלת החברה המשווקת את המתחם, "הוא שלב ההתנפלות על הקרקע. ברגע שמבינים שהולכת לקום כאן השכונה הבאה של הוד השרון אז מתחיל שלב הרכישה של הקרקעות במתחם. אנשים כבר עשו אחד ועוד אחד והבינו כי האישור של התוכנית בוועדה יאפשר להם לעשות סיבוב רציני על הקרקעות במתחם. מי שרוצה לקנות – קונה עכשיו."

מחיר כניסה עומד על 595 אלף שקל בלבד (הון עצמי של 465 אלף ₪). זאת, כאשר קרקע מופשרת באזור מתומחרת כבר בכ-1.5 מיליון שקל. "בעת הפשרת הקרקע צפוי ערך הקרקע לזנק בכמעט פי 3, אך משקיעים שיגיעו לשלב האכלוס צפויים להרוויח כ-2 מיליון שקל, לאחר עלויות בנייה והיטלים", מסבירים בחברה.

למידע נוסף - השאירו פרטים >>>

**הקרקע אינה זמינה לבניה מיידית


מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

Array ( [0] => 24686 ) 39475

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"