נדל״ן

עם 590,000 ש”ח בלבד – כך תצטרפו לאחד הפרויקטים היפים על הכנרת

הפרויקט היוקרתי, מבית היוצר של האדריכל הבינלאומי – ערן מבל, יכלול 3 בנייני מגורים וכ-50 צמודי קרקע. הקומפלקס יכלול דירות יוקרה של 2-3 חדרים ויעניק חווית מגורים ונופש בלתי מתפשרת במרחק הליכה קצרה מהמים. משקיעים שירכשו בשלב הנוכחי צפויים להכפיל את השקעתם בתוך שנה וחצי – שנתיים מהיום. “מדובר בפרויקט ללא תחרות”

פרויקט Light Blue על חוף הכנרת לפרויקט נחשב “משנה אזור”. התכנון, הלוקיישן והשלב הנוכחי בו נמצא הפרויקט, צפויים לייצר למשקיעים נקודת פתיחה נהדרת בשביל לעשות סיבוב על הכסף. “השלב הנוכחי של הפרויקט מוגדר אצלנו כ”שלב היזמי”, מסבירים מהנהלת פ.א.י גרופ – יזמית הפרויקט. למעשה, המשקיעים שילכו איתנו כבר מהשלב הזה יממשו את הרווחים ביחד איתנו. ברגע שהאישורים לתוכנית יינתנו בצורה סופית, אנחנו והמשקיעים צפויים להכפיל את הכסף – בתהליך שצפוי לקחת בין שנה וחצי לשנתיים.”

ומי שירצה להמשיך לשלב הבנייה?

“משקיעים שירצו להמשיך לשלב הבנייה יזכו ליהנות מאחד הפרויקטים המהפנטים שיש לכנרת להציע. מדובר בפרויקט מוקפד שאנחנו עובדים עליו כבר המון זמן. נעזרנו באחד ממשרדי האדריכלים הנחשבים ביותר בישראל בשביל לייצר חוויית מגורים שקשה להתחרות בה. למעשה – אנחנו רוצים לייצר למשקיעים שלנו 2 נקודות רווח עיקריות: הראשונה תהיה בשלב ההיתרים וצפויה להיות משמעותית מאוד, והשנייה – למשקיעים שירצו להמשיך איתנו לשלב הבנייה והאכלוס.

כמה משקיעים אתם מחפשים לשלב הנוכחי?

“השלב הנוכחי הוא קטן ואקסקלוסיבי יותר. אנחנו מתכוונים להכניס מעט משקיעים בשלב הזה והם אלו שצפויים ליהנות מהרווחים היזמיים המשמעותיים יותר. בשלב השני נתחיל במכירת הדירות וצמודי הקרקע ואז הפרויקט ייפתח לציבור הרחב.

למידע נוסף - השאירו פרטים >>

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

Array ( [0] => 24686 ) 39438

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"