נדל״ן

גדרה: ישראלים רוכשים כאן קרקעות בשלב התכנוני בשביל להגיע להנחה של 45% על הדירה

מתחם 8 נחשב למוצר הנדל"ני הכי רותח בגדרה. משקיעים, שמכירים את האזור ואת השכונות שעתידות לקום בו, רוכשים כעת קרקעות במחיר יזמי בכדי לייצר לעצמם רווח עודף גדול בשלב אישור התוכניות הסופי. ההון העצמי שנדרש עומד על 330 אלף שקל בלבד

גורם המשיכה העיקרי של גדרה הוא ללא ספק האופי הכפרי שלה – כשהיא מצליחה לשלב בין סביבה ירוקה ושקטה לבין כל השירותים העירוניים הדרושים לתושבים, מוסדות חינוך מגוונים ואיכותיים, וכן מרכזי בילוי ומסחר.

למרות הביקוש הגובר לדירות בעיר, אין בה כמעט בנייה חדשה, מה שמביא לעליית מחירים ומלחמה בין הרוכשים על כל דירה שיוצאת לשוק. "אנשים מגיעים לגדרה כדי ליהנות ממקום רגוע, לא רועש ולחוץ כמו בערים הגדולות, ועם חיי קהילה משמעותיים. יש פה ביקוש עצום אבל אין קרקעות לבנייה חדשה. רוב הקרקעות שנמכרות הן בצפון או במזרח גדרה, אבל הן כלל לא מאושרות למגורים", אומרים בהנהלת החברה המשווקת את המתחם.

רובע חדש עם פארק ונחל

לעומת הקרקעות בצפון או במזרח גדרה, על מתחם 8 אושרה תוכנית מתאר, להקמת רובע חדש לגדרה, בין רחוב הרצל לכביש 40. הופקד כותמ"ל (ועדה ארצית לתכנון ובניה מתחמים מועדפים), מהלך שמאיץ את קידומו אל עבר שלב היתרי הבנייה. הרובע החדש צפוי לכלול כ-2,000 דירות חדשות ולאכלס 6,400 תושבים. בנוסף, ישולבו ברובע עשרות אלפי מ"ר של מסחר ומשרדים, מוסדות ציבור ואפילו קאנטרי קלאב ושטחים ייעודיים לספורט.

בימים אלה נסגרו התנאים של שיווק מתחם 8 בתנאים המיטיבים עם הרוכשים: החל מ-530 אלף שקל ליחידת קרקע שצפויה להקנות זכות לדירה, כאשר ההון העצמי הדרוש עומד על 330 אלף שקל בלבד – והיתרה בתשלומים.
עם קבלת ההיתרים שוויה של הקרקע יגיע לכ-מיליון וחצי ש"ח. מי שירצה להמשיך לשלב הבנייה יוכל להוסיף עוד כ-מיליון ש"ח (עלויות בניית הדירה) ולהגיע לדירה חדשה בהנחה של כמיליון וחצי ש"ח ממחירה הריאלי – הזדמנות יוצאת דופן בשוק הנדל"ן הישראלי. 

למידע נוסף - השאירו פרטים:
* הקרקע מיועדת לבניה רוויה בלבד
* הקרקע אינה זמינה לבנייה​

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

Array ( [0] => 24686 ) 39310

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"