נדל״ן

בלב הטבע העירוני: קולקציית פנטהאוזים חלומית וסטנדרט חדש של איכות בשכונה החדשה בגוש דן

שכונת נווה איילון החדשה הנבנית בימים אלו , בין רמת אפעל לאור יהודה נהנית מאיכות חיים יוצאת דופן המשלבת בין ריאות ענק ירוקות לצד מתחמי בילוי ופנאי. רק 10 דקות מתל אביב, ובנגישות מקסימלית לצירי תנועה מרכזיים ותחנות הרכבת הקלה והמטרונית. הביקושים לשכונה החדשה בשיאם."שקד על הפארק", הינו אחד מהפרויקטים הראשונים שהחלו להיבנות בשכונה. 70 משפחות הבטיחו את מקומן במגוון הדירות אותן מציע הפרויקט, ועכשיו נפתחה השקת קולקציית הפנטהאוזים המרהיבים

להתעורר בבוקר לקול ציוץ הציפורים, לצאת מהבית – עם הילדים או הכלב – ולהגיע בכמה דקות הליכה אל פארק ירוק עם פינות חמד נסתרות, לנשום אוויר נקי וצלול ולהתחיל את היום ברוגע ושלווה. אם זה נשמע כמו פנטזיהכדאי שתדעו שזו המציאות היומיומית של הדיירים בשכונת נווה איילון, שנבנית בימים אלה באור יהודה. 

אור יהודה נמצאת במיקום אופטימלי שמשלב את הטוב שבשני העולמות: גם לגור בלב גוש דן,כ-10 דקות נסיעה מת"א וגם ליהנות סביבה ירוקה. אתם מוזמניםלבחור ממגוון דירות רחב, וגם לקנות אותן במחירים שפויים בהרבה מבערים השכנות. לא פלא שהיא זוכה לביקושים גוברים מצד משפחות, משפרי דיור וגם משקיעים.

נווה איילון היא חלק מתנופת הפיתוח המשמעותית של אור יהודה. השכונה החדשה נבנית בדרום-מערב בקעת אונו, צמוד לרמת אפעל, וצפויה לכלול כ-2,500 דירות. נווה איילון מתוכננת לפי תפיסת ה"מיני עיר", כך שיהיה בה כל מה שדרוש לתושבים, מגנים, בתי ספר וגינות משחק, דרך מוסדות ציבור, משרדים ומסחר ועד ריאות ירוקות ענקיות, שבילי ריצה ואופניים ומתחמי ספורט. סמוך לשכונה מתוכנן פארק התעסוקה והמסחר O Park. הכול אפשרי כמעט בלי להיכנס לרכב.

השכונה נבנית ממש מעל פארק נחל איילון המתוכנן, כך שהתושבים ישקיפו אל הנוף הירוק מהמרפסת ומהחלונות ויוכלו לפתוח את היום או לסיים אותו בהליכה בטבע. בזכות המיקום האידיאלי, התושבים ייהנו מגישה מהירה לעורקי תחבורה ראשיים – כביש 4, כביש 1, כביש 461 ועוד – ולתחנות של הקו הסגול של הרכבת הקלה ושל המטרו, שמתוכננות להיבנות סמוך לשכונה.

מעוניינים לשמוע עוד על הדירות בפרויקט ועל קולקציית הפנטהאוזים?
השאירו פרטים >>>

מגדלים, בנייני בוטיק וקוטג'ים עם מפרט מפנק

במיקום האטרקטיבי ביותר בנווה איילון, צמוד לפארק, מוקם פרויקט "שקד על הפארק". הפרויקט הוא מהראשונים בשכונה שכבר החלו להיבנות. בשלב ההרשמה המוקדמת, שהסתיים לאחרונה, כבר נמכרו ב"שקד על הפארק" יותר מ-70 דירות, נתון שמסמן אותו כאחד הפרויקטים המבוקשים בשכונה.

את הפרויקט בונה חברת עץ השקד בשיתוף חברת א. חבר. שתי חברות הנדל"ן שיתפו פעולה בפרויקטים רבים, ובכולם הושם דגש על סטנדרט בנייה גבוה וחיבור לטבע ולקהילה.

ב"שקד על הפארק" נבנים מגוון רחב של בניינים ודירות, מבחר שמאפשר לכל משפחה למצוא את הדירה שמתאימה לחלומות, לצרכים ולאפשרויות שלה. בפרויקט מתוכננים מגדלים בני 12 קומות, לצד בנייני בוטיק בני שש קומות וקוטג'ים בני שתי קומות. והמגוון לא מסתיים בזה. 161 יחידות הדיור שייבנו בפרויקט כוללות שלל סוגי דירות, ובהן בולטות דירות פנטהאוז ודירות גן. הדירות בגדלים שונים, והן בנות 3, 4, 5 ואפילו 6 חדרים. כל דירה מציעה אפשרות מגורים ייחודית, כולן מוקפות בפארקים וסביבה ירוקה, וכולן מתוכננות ונבנות בסטנדרטים גבוהים ומוקפדים.

על איכות הדירות בפרויקט מסבירה אלה קלפנר, מנהלת השיווק של עץ השקד נדל"ן: "השכונה משווקת כולה ללקוחות פרטיים, ללא פרויקטים של מחיר למשתכן. והמשמעות היא איכות גבוהה בהרבה של הדירות. בחרנו להתמקד בבנייה בוטיקית, בלי מגדלי ענק עמוסים. הקפדנו על מפרט מפנק ביותר, עם כל מה שרוכשי דירות ברמה הגבוהה ביותר יכולים לצפות לו בימינו. בדירות יש מרפסות רחבות ידיים שמאפשרות ליהנות מהנוף הירוק, ולכל דירה חנייה ומחסן. כל זה כמובן במחירים אטרקטיביים בהרבה לעומת דירות דומות בתל אביב ואפילו ברמת גן".

קולקציית פנטהאוזים יוקרתית ומגוונת

ממש עכשיו נפתחה לשיווק קולקציית הפנטהאוזים של "שקד על הפארק". זו קולקציה מרשימה, רחבה ומגוונת בפני עצמה, ובה 15 דירות מיני פנטהאוז ופנטהאוז בגדלים שונים, בנות 4, 5 ו-6 חדרים. כל הפנטהאוזים והמיני פנטהאוזים מעוצבים, מושקעים ומפנקים. דייריהם ייהנו מנוף מקסים פתוח לאופק, תכנון מושלם ומפרט יוקרתי. הנה כמה דוגמאות לפנטהאוזים בפרויקט:

פנטהאוז 4 חדרים, 118 מ"ר + כ-55 מ"ר מרפסות.

פנטהאוז 5 חדרים, 160 מ"ר + כ-68 מ"ר מרפסות.

פנטהאוז 6 חדרים, 165 מ"ר + כ-79 מ"ר מרפסות.

פנטהאוז 6 חדרים, 171 מ"ר + כ-43 מ"ר מרפסת.

לרגל ההשקה: הטבות והנחות משמעותיות

"המחירים בפרויקט הם עדיין יתרון", קלפנר מדגישה, "כי הם נמוכים מאשר בתל אביב, רמת גן וגבעתיים הסמוכות. עם זאת אנחנו צופים שכשבניית השכונה תסתיים והקו הסגול של הרכבת הקלה יחל לפעול, המחירים יזנקו בחדות. כך שחשוב לדעת מתי להיכנס לעסקה הזו כדי לא להתחרט אחר כך על הפספוס". ועוד דבר שכדאי לדעת: במסגרת תקופת ההשקה חברת עץ השקד מציעה הטבות לרוכשים, ובהן הנחות משמעותיות של עד 400,000 ש"ח וגם תנאי מימון גמישים ומותאמים אישית. בין היתר תיתכן אפשרות לשלם רק 20% מהסכום במעמד החתימה ואת 80% הנותרים עם קבלת הדירה – עם פטור מלא מהצמדה! ויותר מזה, בפגישות אישיות עם מתעניינים החברה מציעה הטבות ייחודיות נוספות.

מעוניינים לשמוע עוד על הדירות בפרויקט ועל קולקציית הפנטהאוזים?
השאירו פרטים >>>


מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

Array ( [0] => 24686 ) 39292

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"