פיננסים

“ההכנסות שלי גדלו מ-30 אלף ל-300 אלף בתוך 5 חודשים”

בעלי עסקים רבים נתקלים בבעיה – הם טובים במה שהם עושים, מוגדרים אמנים בתחומם, אבל בפן העסקי הם פשוט לא מרוויחים מספיק. כאן נכנסים לתמונה נתי נוח גרופ – הקבוצה היחידה בארץ שמשלבת תוכנית אימון מנטלית לצד ייעוץ וליווי עסקי. “המטרה היא לפרוץ חסמים ולהטמיע הרגלים מנצחים בבעל העסק יחד עם הבטחה ייחודית – התחייבות לתוצאות”
"הרגשתי שאני מתייאש, אני עובד ומכניס כסף אבל זה בקושי מכסה לי את עלויות השכירות" - רונן

כשרונן פתח קליניקה לטיפולי שיאצו, הוא בעיקר חשב על איך להפוך את חיי המטופלים שלו לטובים יותר. חודש חלף ועוד חודש, היקף הטיפולים בקליניקה עמד על 50% בקושי וההכנסות לא היו מספקות. רונן הבין שעם תחושת השליחות לא הולכים למכולת וכי על מנת שהעסק יצליח והוא יוכל להתפרנס ממנו הוא זקוק לעזרה.

“הגעתי למצב שאני כבר מעל שנה עם העסק, ואני לא מצליח לעבור את השלב שבו ההכנסות וההוצאות מתקזזות לי”, מספר רונן. “הרגשתי שאני מתייאש, אני עובד ומכניס כסף אבל זה בקושי מכסה לי את עלויות השכירות, הביטוח וההוצאות הנלוות”.

למה בעלי עסקים בתחילת דרכם מתקשים עם הפן העסקי?

“כשרונן הגיע אלינו ראיתי שמדובר באדם מרשים, אמן בתחומו, אבל שאין לו כמעט ידע בצד היזמי של העסק. מעבר לזה, הייתה פה תחושה של תקיעות מחשבתית, אפשר אפילו להגיד שרונן פחד מהצלחה”, מספר נתי נח, יועץ עסקי בכיר ומייסד קבוצת נתי נוח גרופ, “אז לפני שבכלל ניגשנו לפן העסקי והיזמי, נכנסנו לצד המנטלי, עבדנו כדי להוריד חסמים שמונעים ממנו להצליח”.

אחרי חודשיים ליווי, רונן מספר שמשהו השתנה אצלו, וכל תהליך התקשורת מול לקוחות פוטנציאליים השתנה, רונן גם עבד על תמחור שונה שיותר מתאים לקהל הלקוחות שלו, וכבר בחודש השלישי של הליווי בעצם הכפיל את הכנסותיו והגיע למחזור של 400 אלף לשנה, לאחר מכן הוא כבר עמד על מחזור של 700 אלף.

בעל עסק, יזם או אמן?

“כשאדם פותח עסק הוא מתחיל כאמן. הוא “אנדר פייד”, עובד מאוד קשה, לא יודע לתמחר את עצמו ולא יודע למכור את עצמו. הוא מגיע מאג’נדה של הגשמה עצמית. אנשים בשנת 2024 כבר לא רוצים סתם לעבוד קשה ולסיים את החודש בלי אנרגיה ועם מינוס בבנק. הם רוצים שהעיסוק שלהם ייתן להם משמעות והעסק יניב פירות. 

“לכן ליווי עסקי רגיל לפעמים לא מספיק להם. אנחנו משלבים  את הצד העסקי עם הצד הרגשי-מנטלי. בזה אנחנו מתמחים ובמפגש הזה יש נקודות פריצה – גם אישיות וגם כלכליות”.

לתיאום שיחה עם נתי נח
השאירו פרטים >>

תקרת זכוכית כלכלית ורגשית - איך שוברים אותה?

כך היה במקרה של ד’, קוסמטיקאית מרחובות, שמחזיקה קליניקה מצליחה כבר שנים. “הגעתי לתקרת זכוכית ולא הצלחתי לעבור אותה. המצב היה טוב – הרווחתי כ-30 אלף ש”ח בחודש, קבוע. הייתי גאה בעצמי לתקופה מסוימת אבל עם יוקר המחיה, והילדים שנולדו, הרגשתי שאני לא מכניסה מספיק ולא משנה מה ניסיתי, לא הצלחתי להגדיל את הרווחים, כי כשההכנסות גדלו גם ההוצאות גדלו”.

כשד’ התחילה את הליווי, היו לה הרבה ספקות, לתחושתה, אם כל מה שהיא ניסתה לבד לא הצליח, מה ישנה כבר ליווי עסקי ואישי? “לא האמנתי שמישהו יוכל לעזור לי לשנות את המצב. למה שמישהו חיצוני יכיר את העסק שלי יותר טוב ממני?”, ד’ ממשיכה ומספרת. “ואז הגיע הקליק, פתאום – הכל השתנה! ההכנסות שלי גדלו מ-30 אלף ל-300 אלף תוך 5 חודשי ליווי!” מספרת.

"ההכנסות שלי גדלו מ-30 אלף ל-300 אלף תוך 5 חודשי ליווי!" - ד' הקוסמטיקאית

מה סוד הקסם? איך בעצם ד’ הצליחה להגדיל את ההכנסות שלה בצורה כל כך דרסטית, כל כך מהר?

“ד’ בעצם הייתה תקועה בלופ” מספר נח, “היא ממש הרגישה שהיא עובדת “פול גז בניוטרל”, היא יודעת מה הביא אותה להכנסות של 30 אלף ש”ח, והיא יצאה מנקודת הנחה שאותן פעולות יביאו אותה להכנסות של 300 אלף ש”ח, מה שגרמנו לה להבין בעבודה משולבת של הפן העסקי והפן האישי, היה שדווקא צריך פה שינוי כיוון דרסטי כדי להגדיל את ההכנסות”.

לדברי נחמה שמביא אותנו להיות עסק קטן או בינוני, אלו לא אותן הפעולות שמביאות אותנו לגדול לעסק בינוני-גדול, ופה בעצם הרבה אנשים מתקשים.

“שינינו את כל המודל העסקי שלה, בנינו לה בהם חבילות שיותר מתאימות ללקוחות ויותר מכניסות לה רווח, ובנוסף עבדנו פה ברמה האישית על שינוי תפיסה לגבי אותה תקרת זכוכית שהיא הרגישה תקועה בה”.

לתיאום שיחה עם נתי נח
השאירו פרטים >>

שורה תחתונה - מה בעל עסק צריך כדי להצליח?

“קודם כל, להבין שהוא אמנם אמן או מאסטר בתחומו אבל צריך להיות גם יזם. ברגע שבעל העסק הוא “וואן מן שואו” הוא חייב להבין יותר בשיווק, במכירות וביזמות, ולא רק להיות המומחה, האוטוריטה, בתחום העיסוק שלו, ועל זה אנחנו עובדים עם בעלי העסקים שלוקחים את הליווי המשולב שלנו.

“והשלב הבא הוא להבין שאותו בעל עסק לא יכול לצמוח לבד, ואנחנו בעצם מלמדים אותו לגייס הון אנושי משובח, לנהל ולהניע אותו, ופה בעצם מגיעה היציאה האמיתית מעבדות לחירות”.

"המטרה היא לפרוץ חסמים ולהטמיע הרגלים מנצחים בבעל העסק יחד עם הבטחה ייחודית - התחייבות לתוצאות." - נתי נח

במה הליווי שלכם שונה מליווי עסקי אחר שקיים בשוק?

“אנחנו באים בגישה הוליסטית, לא מספיק לנו לתת ליווי עסקי בלבד, אנחנו בעצם הקבוצה היחידה בארץ שמשלבת תוכנית אימון מנטלית לצד ייעוץ וליווי עסקי. המטרה היא לפרוץ חסמים ולהטמיע הרגלים מנצחים בבעל העסק יחד עם הבטחה ייחודית – התחייבות לתוצאות. החברה תלווה את בעל העסק עד שיגיע לתוצאות שנקבעו בתחילת התהליך בתוכנית העסקית שנבנתה עבורו” עונה נח. “אנחנו לא זזים ממנו עד שמגיעים לתוצאות!”

לתיאום שיחה עם נתי נח
השאירו פרטים >>

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

Array ( [0] => 24686 ) 39210

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"