השקעות

היזם שחסך ל-20,000 עובדים מאות אלפי שקלים: "גיליתי שאפילו אנשים שטובים בבירוקרטיה, סובלים מדחיינות פיננסית"

טל עקרוני הקים כמה סטארט-אפים בחייו ובאופן טבעי היה מוקף באנשי דאטה, מהנדסי תוכנה ושאר אנשים שבולעים דו"חות לארוחת בוקר, אך גילה שדווקא 'אנשי הנתונים' מוכנים לעשות הכל כדי לא להתעסק במשכנתא, הביטוחים או הפנסיה שלהם – ובכך זורקים לפח כסף רב. החברה שהקים פיתחה טכנולוגיה במיוחד עבורם, ומאז הקמתה חסכה כבר שווי מצטבר של 980 מיליון שקל ליותר מ-20 אלף עובדים
עקרוני (באמצע): "הבנו שלאנשים פשוט אין כוח להתמודד עם הכסף הגדול. זה מכביד עליהם. הטכנולוגיה עושה להם חיים קלים - כלכלית ונפשית"

"אנשים שאוהבים נתונים אוהבים שליטה על מספרים. הם יכולים לדבר בארוחת צהריים שעה שלמה על כמה הם משלמים לנטפליקס או כמה עולה להם הבירה בפאב, אבל מרגע שהשיחה מתגלגלת לפנסיה או למשכנתא או לביטוח חיים שלהם – פתאום יש גירוד בראש ושתיקה", כך אומר טל עקרוני, מייסד ומנכ"ל Better. 

"אנחנו יודעים שאנחנו משלמים עמלות, אנחנו יודעים שיש סיכוי שדמי הניהול שלנו גבוהים, אבל בסוף אנחנו אומרים לעצמנו שזה 'כסף קטן' או מוצאים סיבה אחרת לדחות את העיסוק בזה. המציאות היא שלא מדובר בכסף קטן, בטח לא עבור מי שמרוויח משכורות של 15 אלף שקל ומעלה. מדובר במאות אלפי שקלים שניתן לחסוך. יש אנשים שמשיחה של 30 דקות איתנו הצליחו לחסוך מעל ל-700 אלף שקל. זה מטורף!".

לתיאום פגישת חיסכון פיננסית (ללא עלות) עם מומחה של "Better" הירשמו כאן >>

"אנשים מדמיינים סוכן ביטוח עם 60 קלסרים - ומוותרים"

לדברי עקרוני מאז ומתמיד אנשים יודעים שהוא הבן אדם לפנות אליו בשאלות על כסף. "אני רגיל שבני משפחה וחברים פונים אלי בשאלות – האם זה הזמן למחזר משכנתא? איפה כדאי לשים את הפנסיה? לקנות דולרים? איפה להשקיע חסכונות? 

"אבל מה שבאמת הפתיע אותי זה שגם אנשים שהם 'אנשי נתונים' בהגדרה – אנשים שעובדים בהייטק, מהנדסים, אנשי קוד ותוכנה – כשזה מגיע לכסף הגדול, הם נרתעים מלטפל בזה. הם מדמיינים פגישה קלאסית במשרד עם סוכן ביטוח – ומוותרים. זה מעיק עליהם והם פשוט מעדיפים לא להתעסק בזה", הוא אומר.

כשנפל לעקרוני האסימון שיש פה צורך אמיתי הוא חבר לערן אורנשטיין ולאורי וייס – מומחה השקעות ואיש טכנולוגיה מוביל. מטרת השלושה הייתה להקים חברה שתתן מענה בדיוק לחבר'ה שלהם – אנשים עם אוריינטציה טכנולוגית, משכורות גבוהות, מעט זמן, כאלה שרגילים לסטנדרט עבודה איכותי ולתוצאות מהירות. כך נולדה הטכנולוגיה של Better.

"התהליך בנוי תוך הבנה שיש כזה דבר 'דחיינות פיננסית'. זה דבר קיים ואין לנו מה לבוא ולשפוט ולבקר את זה או לגלות את הסיבות העמוקות לכך. אנחנו פשוט עוקפים את זה ועושים את הכל בשביל הלקוח. נפגשים לשיחה של 30 דקות בזום ומשם הכל קורה לבד. המערכת סורקת בכל זמן נתון מידע בכל הגופים הפיננסיים הרלוונטיים ומחפשת כל הזמן דרך לייצר אופטימיזציה בתיק הפיננסי על כל מגוון המוצרים שבו: מפנסיה ועד משכנתא, מביטוח חיים ועד למיסים", מסביר עקרוני.

"כלומר, מרגע שנתת הסכמה לתהליך המערכת שלנו מכוונת לחסוך לך כסף ואם היא מצאה הזדמנות כזאת תקבלי על כך הודעה לוואטסאפ ורק תצטרכי לאשר את הפעולה".

התהליך של בטר פשוט ומאפשר לקבוע פגישת ייעוץ אפקטיבית של חצי שעה שבה מתחילים כבר לעבוד. כבר בזמן הפגישה מצליחים לקבל תמונה כללית של "מה עושים וכמה ניתן לחסוך". את הפגישה ניתן לתאם אונליין באמצעות ההרשמה כאן והצוות של בטר כבר ידריך אתכם מה צריך להביא לפגישה (וזה לא מורכב מדי).

לתיאום פגישת חיסכון פיננסית (ללא עלות) עם מומחה של "Better" הירשמו כאן >>

מיכאל שפיר, בכיר בחברת סייבר: "חסכתי 348 אלף שקל"

מיכאל שפיר, בכיר בחברת סייבר, היה סקפטי. כמי שעובד בחברה טכנולוגית גדולה הוא כבר שמע עשרות פעמים על אלגוריתם שעושה קסמים ויזמים שהבטיחו הרים וגבעות. "אני ניגש למיזמים האלה ממש בזהירות רבה. מה גם שבין תחביבי ניתן למנות טבלאות אקסל, השקעה במניות, ובאופן רגיל אני עם אצבע על הדופק בכל מה שקשור בהוצאות הפיננסיות 'הגדולות' של החיים", הוא אומר. 

אבל כששפיר קיבל צו 8, ההוצאות שלו ושל בני משפחתו תפחו – והוא חש צורך לעשות סדר בבלאגן. בפוסט ארוך שכתב שפיר בלינקדאין הוא סיפר שבמילואים הוא הבין בפעם הראשונה שהוא זקוק לעזרה. "ההחלטה להקדיש חצי שעה לסיפור הייתה מעולה ומשתלמת", הוא אומר. "חסכתי 348,000 שקל ב-30 דקות ובאפס השקעה".

מנהלת הלקוחות בטיקטוק: "חסכתי מעל ל-272 אלף שקל"

גם ד', מנהלת לקוחות בחברת טיקטוק, הופתעה לגלות כמה כסף היא יכולה להשיב לעצמה בכל כך מעט זמן עבודה. "הרווחתי כ-20 אלף שקל בחודש, והיה לי חשוב לוודא שאני חוסכת לעתיד. היה לי סוכן מהעבודה, איש חביב בן 60, סמכתי עליו ובדיעבד הבנתי שהתנאים לא היו משהו", היא מספרת. 

"חסכתי 272,992 ש"ח עם Better, הם עשו עבורי את כל העבודה, ולא הייתי צריכה להוציא שקל מהכיס על איתור החיסכון".

כמה זה עולה לנו לחסוך מאות אלפי שקלים?

לסיכום, מסביר עקרוני על מודל התשלום: "המודל העסקי שלנו בנוי על כך שהלקוחות לא משלמים על איתור החיסכון. כלומר, מה שהטכנולוגיה שלנו עושה היא עושה עבורך בחינם. אם תגלי שאת יכולה לחסוך למשל 80 אלף שקל במשכנתא  או 150 אלף שקל בפנסיה נשלח לך הודעה. אם תאשרי את הפעולה – אנו נקבל תגמול על כך, ואם לא – לא יקרה שום דבר.

"זה מודל שהוא הוגן כלפי שני הצדדים והוא מבוסס רק על מציאת החסכון ועל הסכמה של הלקוחות למימוש".

את הפגישה החינמית ניתן לתאם אונליין באמצעות הרשמה כאן ⬇️ הצוות ב"Better" כבר ידריך אתכם מה צריך להביא לפגישה >>


מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

Array ( [0] => 24686 ) 39122

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"