נדל״ן

הזדמנות נדירה: 230 אלף שקל ליחידת קרקע בסמוך לרצועת החוף של חדרה

השקעה נדירה לחופי ישראל: יחידות קרקע ב-230 אלף שקל במתחם רובע הים, עם נוף לים בחדרה. הרווח הפוטנציאלי, על פי דו"ח שמאי, יכול להגיע עד ל-300 אלף שקל. "אנו רואים ברצועת החוף בחדרה את אחת ההשקעות הטובות ביותר שניתן למצוא בישראל"

דירה בקו הראשון לחוף חדרה

יחידת קרקע להשקעה בקו ראשון לים

בלוקיישן נדיר בישראל הקטנה עם רצועת החוף הצפופה שלה, עומד לקום בשנים הקרובות מתחם "רובע הים" בחדרה. דו"ח שמאי שהוכן לפי תקן 22 של משרד המשפטים קובע כי השקעה של 230 אלף שקל תקנה למשקיע רווח פוטנציאלי של עד 300 אלף שקל בעת אישור התוכנית המפורטת.

העירייה מקדמת את התוכנית במרץ

"רובע הים" בחדרה הוא אחד המקומות האחרונים באזור המרכז בו ניתן לקנות קרקע להשקעה בקרבת הים. הרובע צפוי ליצור חיבור אורבני בין חדרה לקיסריה, ולהציע לתושבים איכות חיים גבוהה במיוחד: קרוב לחוף הים וסמוך לעורקי תחבורה מרכזיים, כמו כביש החוף, כביש 6, כבישים 4 ו-9, וכן לתחנת הרכבת במזרח חדרה. האזור נהנה גם מערכי טבע ייחודיים, ובהם פארק חדרה ונחל חדרה.

"מדובר בפרויקט דגל של עיריית חדרה, שמבינה שרובע הים חיוני להתפתחות שלה כעיר גדולה ומבוקשת. לכן העירייה מקדמת את תוכנית הרובע בכל האמצעים, ומתכננת להשקיע תקציבים גבוהים מאוד כדי למשוך תושבים חדשים וגם תיירים", מסביר אחד המשקיעים ברובע הים.

"לפי תוכנית העירייה תיבנה באזור טיילת גדולה, ולצדה בתי מלון, פארקים, מתחמי מסחר, בילוי ועוד, כאשר המטרה ברורה: להפוך את רובע הים לאזור מגורים ותיירות מבוקש במיוחד".

תזמון אופטימלי להשקעה

התוכנית המתארית אושרה בוועדה המחוזית ונמצאת כעת בשלב של הכנת תוכנית מפורטת ואינה זמינה עדיין לבנייה. "זו הסיבה לכך שהתזמון הנוכחי הוא אופטימלי לרכישת הקרקע", אומרים בחברה המשווקת את הקרקע. 

"מצד אחד, האישורים מבטיחים שהבנייה תצא לדרך, ומצד אחר, מכיוון שעוד לא התחילה הבנייה, פוטנציאל הרווח גבוה מאוד. זה שילוב שכמעט אי אפשר למצוא כמוהו בישראל כיום".

"התוכנית המתקדמת ביותר לאורך החוף"

מתחם "רובע הים" הוא היהלום שבכתר של תוכנית ההתרחבות והפיתוח של חדרה. מבחינת האישורים ושלבי התכנון, תוכנית רובע הים היא המתקדמת ביותר שאפשר למצוא לאורך החוף, באזור המרכז. כעת עומדת בפני המשקיעים הזדמנות חד פעמית להשקיע באחד הפרויקטים המבוקשים בישראל, בסכום שווה לכל כיס ועם צפי לרווח מהיר יחסית של עד 300 אלף שקל. המעטפת שיצרה החברה למשקיעים כוללת את כל השירותים הדרושים, ובהם ייעוץ אישי וכן ליווי בידי עורך דין בכיר.

"אנו רואים ברצועת החוף בחדרה את אחת ההשקעות הטובות ביותר שניתן למצוא כיום בישראל", מסכמים בחברה. "זוהי הזדמנות חד פעמית להצטרף להשקעה בטוחה. לדעתנו, משקיע שירכוש את הקרקע יעשה ללא ספק את אחת העסקאות הטובות בחייו".

מעוניינים לשמוע פרטים על השקעה ברובע הים בחדרה?
השאירו פרטים >>

מעוניינים במידע נוסף?
השאירו פרטים >>
* הקרקע מיועדת לבניה רוויה בלבד
* הקרקע אינה זמינה לבנייה​

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"