השקעות פיננסים

בשורה לבעלי דירות: הלוואה של 200 אלף שקל ומעלה בריבית של 5%-3% בלבד לשנה

ישראלים רבים זקוקים להלוואה גדולה עבור מטרות שונות – שיפוץ הבית, רכישת רכב או כיסוי חובות. אבל כיום במערכת הבנקאית הריבית על 'הלוואה לכל מטרה' עשויה להגיע ל-10% ואפילו יותר. יש דירה בבעלותכם? בחברת "המומחים למשכנתאות" ידריכו אותכם כיצד לעקוף את הריביות המטורפות – ולקחת הלוואה בתנאים הכי שווים בשוק

"מי שזקוק היום להלוואה של 200 אלף שקלים ומעלה ומחזיק דירה בבעלותו חייב לעשות אחד ועוד אחד – ולהשתמש בנכס כדי לקבל הלוואה בתנאים טובים יותר. מי שלא עושה את זה פשוט מפספס כסף, ובדרך כלל מדובר בהרבה כסף", כך אומר קובי הלוי, מנכ"ל חברת ה"מומחים למשכנתאות".

החברה הוקמה בשנת 2011 עם מטרה אחת: למצוא עבור משקי בית את האלטרנטיבה הנוחה והזולה ביותר בשוק ההלוואות. עד היום הצליחו לוי וצוות מומחי החברה לסייע לאלפי משפחות להשיג הלוואות בתנאים הטובים ביותר ולהפחית את ההחזר החודשי – ובתנאי אחד: שיש בבעלותן נכס נדל"ני.

הזוג ממודיעין נזקק לחצי מיליון שקל: "הורדנו ריבית מ-10% ל-4%"

כך היה במקרה של בני זוג ממודיעין, שהחזיקו בבעלותם דירה בשווי של 2.4 מיליון שקלים, ללא משכנתא, אך חובות בגובה חצי מיליון שקלים הכבידו מאוד על התקציב החודשי שלהם. למעשה, הם נאלצו לשלם החזר חודשי של 12 אלף שקלים בחודש, כאשר הכנסתם המשותפת עמדה על 18 אלף שקלים בלבד. עם שני ילדים קטנים שעליהם לפרנס, לזוג לא היתה ברירה מלבד להיתמך כלכלית בבני המשפחה.

לאחר שפנו אל "המומחים למשכנתאות", כל ההלוואות של המשפחה הומרו במשכנתא בנקאית על הדירה. "הצלחנו להוריד את הריבית החודשית שלהם מ-10% בשנה ל-4%", אומר הלוי. "ההחזר החודשי ירד מ-12 אלף שקלים ל-4,000 שקלים בחודש בלבד, והם חזרו לנשום, להנות, לבלות עם הילדים. זה שינוי אדיר".

סורקים את השוק ומוצאים את ההלוואה הכי טובה

לדברי הלוי, כל משפחה שבבעלותה דירה יכולה לעבור תהליך דומה לזוג ממודיעין, ולא חייבים להיקלע לחובות. "למשפחות שונות צרכים שונים. משפחה אחת צריכה כסף לכסות חובות, משפחה אחרת רוצה לממן בר מצווה, להחליף רכב או לשפץ את הבית. לא משנה מה המטרה – כדי למקסם את האפשרויות שיש כיום בשוק דרוש ידע וניסיון. 

"הצוותים שלנו יודעים לעשות להשתמש בכל הנתונים ולהוביל את המשפחה להלוואה הנכונה והזולה ביותר. כלומר, אם יש בבעלות המשפחה דירה או נכס אחר אנחנו נסרוק את כל האופציות ונמצא עבורה את ההלוואה הכי טובה שיש", מסביר הלוי. 

לסיכום הוא אומר: "ההיכרות המעמיקה שלנו עם כל הגופים הבנקאיים והחוץ בנקאיים והשיטה שפיתחנו במשך השנים מאפשרת לנו להציע לכל מי שיש בבעלותו נכס להיכנס לתהליך, לפנות כסף לצרכים מידיים ולספק תחושה של יציבות פיננסית, במיוחד בתקופה של אי ודאות".

יש דירה בבעלותכם ואתם זקוקים להלוואה בנקאית של 200 אלף שקלים ומעלה?
לתיאום פגישת ייעוץ ללא תשלום במרכז "המומחים למשכנתאות" לחצו על אזור מגוריכם או התקשרו 077-9965393


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"