הגעתם למצב סיעודי ומודאגים מהקיצוץ בתנאי הפוליסה? שאלון קצר יגלה מה הסיכוי שלכם לקבל קצבת סיעוד מחברת הביטוח

ישראלים המעוניינים לממש את הביטוח הסיעודי שלהם מגלים כי מדובר במשימה לא פשוטה: מצד אחד תנאי הפוליסות של קופות החולים מקוצצות בהובלת רשות שוק ההון; מצד שני – חברות הביטוח הפרטיות מקשות על המבוטחים ודוחות תביעות. שאלון קצר שהכינו מומחי חברת "זכותי" יסייע לאזרחים להעריך מה גובה הקצבה לה אתם זכאים ומונע מכם טעויות קריטיות בטרם הגשת התביעה

הסיטואציה הזו מוכרת ללא מעט אנשים בישראל: במשך שנים הם שילמו חודש בחודשו מאות שקלים על ביטוח סיעודי. אך ברגע האמת, כאשר מצבם הפיזי או הקוגניטיבי החל להידרדר, הם גילו שלא כל כך פשוט להשיג את הקצבה המובטחת.

כך היה במקרה של אילנה שניידר (השמות המקוריים בכתבה שמורים במערכת), בת 77 מהצפון, שהייתה אישה פעילה ועצמאית עד שיום אחד היא נפלה ושברה את מפרק הירך. מאותה נקודה החל מצבה להתדרדר. היא כבר לא יכלה ללכת ולקום באופן עצמאי ולילדיה היה ברור שהגיע הזמן להפעיל את הביטוח הסיעודי. בני משפחתה של אילנה נחשפו למשבר הביטוחים הסיעודיים בישראל. קודם הם שמעו על כך בחדשות, ולאחר מכן הנושא הפך לבעיה הפרטית שלהם. 

רק לאחר שילדיה של אילנה פנו לחברת "זכותי" הם הצליחו להשיג את הקצבה המגיעה לה, בסך 5,800 שקל בחודש.

גם מנחם כהן מחולון בן 73 נדחה על ידי חברת הביטוח, בטענה שאינו מוגבל בלפחות 3 פעולות יומיומיות. במקרה שלו לאחר שנציגי "זכותי" נכנסו לתמונה, הם הנחו במדויק לגבי המסמכים הנדרשים לתביעה ולאחר הגשת ערעור מנומק, התביעה אושרה ומנשה הצליח לקבל קצבה בגובה של 5,000 שקל בחודש.  

אילנה ומנחם הם רק שניים מתוך עשרות אלפי מקרים בהם טיפלה "זכותי" בשנים האחרונות. לו היו עונים על השאלון הקצר שהכינו מומחי "זכותי" הם היו עשויים לחסוך לעצמם את עוגמת הנפש – ולהגיע לתוצאה הסופית (ולקצבה המגיעה להם לפי החוק) בזמן הקצר ביותר.

למעבר לשאלון והשארת פרטים - אנא ענו על השאלה הבאה:
האם הגעתם לגיל פרישה?

שיעורי ההצלחה הגבוהים בענף

שיעורי ההצלחה של "זכותי" הם הגבוהים ביותר בענף מבין החברות שנבדקו, כך עולה מבדיקה שנעשתה מטעם ועדת הרווחה בכנסת. בחברה מייחסים את ההצלחה להיכרות המעמיקה של מומחי החברה עם המערכת: הצוות המקצועי כולל מנהלי מחלקות לשעבר בביטוח הלאומי ובחברות הביטוח כאשר הרופא הראשי של החברה לקח חלק בוועדות ערר של הביטוח הלאומי במשך 32 שנים.

"תביעה סיעודית היא הליך מורכב שלא תמיד מובן לאזרח הקטן. חברות הביטוח אינן ממהרות לשלם כסף ולא פעם מפנים אל האותיות הקטנות כדי לדחות תביעות", אומר אלון אהרונוב, מנכ"ל זכותי. "באמצעות המומחים שלנו שמכירים את המערכת היטב אנחנו מצליחים להכין את התיק בצורה הטובה ביותר ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר".

שאלון קצר שנותן ודאות וממזער טעויות

לסיכום אומר אהרונוב: "בישראל ישנו כיום משבר אמיתי בתחום הסיעודי ואנשים רבים לא מצליחים להבין מה מגיע להם בתנאים החדשים", אומר אהרונוב לסיכום. "השאלון שהכינו מומחי החברה נועד לפזר את הערפל מעל התחום ולסייע לחולים ולבני המשפחה שלהם להבין מה הסיכוי לקבל את הקצבה הסיעודית המקסימלית ולמזער טעויות משמעותיות בטרם הגשת התביעה".

למעבר לשאלון והשארת פרטים - אנא ענו על השאלה הבאה:
האם הגעתם לגיל פרישה?

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"