נדל״ן

30 דונם של דירות מעוצבות, בריכות וספא: הפרויקט הנחשק בלרנקה שצפוי לייצר 170 יורו ליום למשקיע

ב"רמת אביב" של העיר לרנקה, דקות ממרכז העיר ומשדה התעופה ובמרחק נגיעה מחוף הים נבנה בימים אלה ריזורט מגורים ייחודי הכולל דירות סטודיו, 2-3 חדרים, גן ופנטהאוזים, בריכות, ספא וחללי עבודה. מאחורי הפרויקט עומדת Ewave Cyprus, היזם הישראלי הוותיק באי וחברה אחות של Ewave Nadlan הישראלית. "ישראלים שרוכשים בפרויקט שלנו הם אלו שרוצים להרוויח בגדול בקפריסין, אבל מחפשים גם חברה ישראלית גדולה שתיקח אחריות מלאה על הפרויקט והשכרת הנכס"

"המטרה שלנו היא ליצור חוויה המשלבת מגורים, עבודה ופנאי כשהכל קרוב זה לזה, לאיכות חיים גבוהה במיוחד. אנחנו מאמינים שריזורט שמשרת דיירים בכל מזג אוויר תורם בסופו של דבר למיקסום הרווחים של המשקיעים בדירות – וזה בהחלט עומד לנגד עיננו", אומר אסף כהנר, מנכ"ל Ewave נדל"ן, יזמית פרויקט CYPRUS VALLEY בלרנקה.

המתחם נפתח לאחרונה לפריסייל ומיועד בדיוק עבור ישראלים שמחפשים את השילוב בין החיים הטובים להשקעה סולידית ומשתלמת. המחירים מתחילים ב-186 אלף יורו, כאשר ההון העצמי ההתחלתי הדרוש עומד על 90 אלף יורו בלבד. בצד ההכנסות, על פי הערכות, דמי שכירות גבוהים במיוחד, הצפויים לעמוד על החל מ-1,500 יורו לחודש בהשכרה לטווח ארוך והחל מ-170 יורו ליום בהשכרה לטווח קצר.

לדברי כהנר, "מי שרוכש דירה בקטגורייה גבוהה, החל מ-300 אלף יורו ומעלה, יוכל גם לקבל תושבות קבע בקפריסין וזה אלמנט שמושך ישראלים רבים".

להרשמה ראשונית ושריון מחירי פריסייל – השאירו פרטים:

בריכות שחייה, מתחמי עבודה משותפים, טרקלין עסקים וספא

מתחם CYPRUS VALLEY משתרע על פני 30 דונם ושוכן בעמק ירוק ומלא בטבע, דקות ספורות מחוף הים וממרכז העיר לרנקה. במתחם דירות סטודיו, דירות 2 ו-3 חדרים וכן דירות גן ופנטהאוזים המעוצבות באופן מרהיב. לכל הדירות מרפסות והדיירים יכולים להנות מרשימה ארוכה של פינוקים, כולל בריכות שחייה, חדר כושר מאובזר, ספא, חדר מוסיקה, בית קפה ומסעדות.

אחד היתרונות המרכזיים של המתחם הוא הדגש שניתן לחללים משותפים. במקום תוכננו טרקלין עסקים מפואר, חללי עבודה משותפים וחללים נוספים, המאפשרים שילוב של עבודה, נופש ופנאי וכן שהייה נעימה בימים קרים.

"פתרון אידיאלי לישראלים שמפחדים מעסקה במדינה זרה"

Ewave Cyprus היא חברה אחות של Ewave Nadlan הישראלית – המוכרת מפרויקטי הבנייה הרבים שלה בתל אביב-יפו וכן במיקומים אחרים בישראל. "העובדה שאנחנו חברה ישראלית היא יתרון אדיר עבור הרוכשים, במיוחד אלה שכבר שמו עין על קפריסין אבל נרתעים מהרעיון לעשות עסקים במדינה זרה", אומר כהנר.

יתרון מרכזי נוסף הוא מותג התיירות והלייף סטייל LIV, שנמצא בבעלות החברה, אשר באמצעותו היא מנהלת גם את בתי המלון ומתחמי דירות הנופש שלה. LIV מדורגת גבוה בכל אתרי התיירות המובילים וזוכה לביקושים גבוהים בלרנקה. כלומר, מי שרוכש דירה בקפריסין דרך EWAVE יכול להנות משירותי ההשכרה וניהול הנכס של LIV, על שלל היכולות המקצועיות והמוניטין שמגיעים איתם.

"יש לנו צוות של 25 עובדים בקפריסין ומשרדים פעילים גם בישראל וגם בקפריסין. במקום שהרוכשים יצטרכו לשבור את הראש באיתור נכס מתאים, ניהול מו"מ, רכישה, ואחר כך טיפול בנכס, השכרה, גבייה וכן הלאה – אנחנו יכולים לעשות את כל זה בשבילם, אם ירצו. כל זאת, תוך ייעוץ משפטי ומיסויי צמוד לרוכשים".

"הביקוש עולה והמחירים עדיין נמוכים ב-30%"

לסיום, אומר כהנר: "ההערכה היא לעליית מחירים משמעותית של הדירות במתחם, שכן הביקוש לנופש בעיר רק הולך ועולה, והדירות בה עדיין מתומחרות ב-30% פחות מהערים הסמוכות. ישראלים שמחפשים נכס מעבר לים מוצאים פה שילוב אידיאלי של עסקה רווחית וראש שקט".

להרשמה ראשונית ושריון מחירי פריסייל – השאירו פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"