בריאות ולייף סטייל מוצר היום

המהפכה של עולם הדיאטות: זריקות לסוכרת הפכו לדרך הבטוחה והיעילה ביותר לירידה של כ-15% מהמשקל

אם אתם נאבקים עם המשקל ודאי כבר שמעתם על הזריקות שמאטות את פירוק האוכל בקיבה, מה שגורם לתחושת שובע לאורך זמן, ועל הטירוף שהן עוררו בשוק (כולל עומסים בבתי המרקחת ושוק שחור שמתנהל מאחורי הקלעים). אבל עכשיו יש דרך פשוטה ויעילה לעקוף את התורים ולקבל מרשם בליווי אישי ובפיקוח רפואי. הכירו את "מרכז להרזיה ישראל", מערך חדש הכולל רופאי משפחה, אחיות מוסמכות, יועצות תזונה ומאמני כושר – המאפשר לקבל את המרשם המיוחל בתוך זמן קצר. "הצוות המקצועי שלנו נפגש עם לקוחות מכל הארץ בזום ומתאים להם תוכנית טיפולים אישית, עם דגש על ירידה מבוקרת במשקל – ושמירה על התוצאות גם לאחר סיום הטיפול התרופתי"
צוות המומחים של מרכז להרזיה ישראל

לרדת במשקל בלי דיאטה? להשיל קילוגרמים בלי אימוני כושר אינסופיים? זה נשמע כמו חלום או הבטחה פרסומית חסרת בסיס, אבל זה בדיוק מה שהצליחה לעשות תרופה אחת שפיתחה חברה מדנמרק – ושינתה את העולם לנצח.

זריקת ההרזייה "אוזמפיק" פותחה במקור על ידי חברת נובו נורדיסק כדי לסייע לחולי סוכרת להוריד את רמות הסוכר בדם. על הדרך התברר כי 90% מהמטופלים שהשתמשו בה קיבלו "בונוס" בדמות ירידה של 15%-20% ממשקל גופם. עם השנים קיבל החומר הפעיל בתרופה אישור של ה-FDA (מינהל התרופות האמריקאי), ואז החל הטירוף, עם מיליוני אנשים ברחבי העולם שמבקשים להשיג את "תרופת הפלא" – ולרדת במשקל ללא מאמץ.

והטירוף הזה כמובן לא פוסח על ישראל – גברים בכל הגילאים שנאבקו כל חייהם במשקל, נשים אחרי לידה, לפני חתונה, בגיל המעבר וכל מי שניסתה כל דיאטה אפשרית ונכשלה – כולם וכולן מעוניינים להשיג את הזריקות החדשניות. למעשה, גל הביקושים הוא כה אדיר שבקופות החולים יש רשימות המתנה ארוכות ובבתי המרקחת לא מצליחים לספק את הסחורה – אפילו עבור אזרחים שהשיגו מרשם רופא.

אישור מהיר של המרשם – ומשלוח עד הבית

כאן נכנס לתמונה "מרכז להרזיה ישראל", פלטפורמה חדשנית המתווכת בין הרופא אליכם ודואגת לכם לכל התהליך מא' ועד ת' עבור מטופלים המעוניינים בזריקות – ללא צורך לחכות בתורים, עם ליווי צמוד של כל אנשי המקצוע הרלוונטיים. המרכז כולל מעטפת שלמה של רופאי משפחה, אחיות מוסמכות, תזונאים, מאמני כושר ועוד.

"מהרגע שהטרנד הגיע לישראל אלפי אנשים ניסו להשיג את הזריקות בדרכים לא דרכים", אומר אביתר זיסר, מנכ"ל ומנהל הפיתוח של רשת מילאן מדיקל. "חקרנו את הנושא, הבנו מה צריך לעשות כדי לייצר תהליך יעיל עם כמה שפחות בירוקרטיה, ובנינו מעטפת שלמה ששומרת על הבריאות של המטופלים והמטופלות בתהליך מבוקר.

"הגענו למצב שאפשר להירשם לשירות שלנו מכל מקום בארץ. מי שנרשם היום יכול להתחבר לשיחת זום באונליין בתוך זמן קצר, לשוחח עם צוות רפואי ולקבל מרשם ותוכנית טיפולים מפורטת ופרטנית ששומרת על התוצאות לאורך זמן. בנוסף, יש לנו הסכמים עם כל בתי המרקחת הגדולים והמובילים בארץ, כך שאין בעיה באספקת התרופה, אין צורך לעמוד בתורים – והמשלוח יכול להגיע עד הבית".

"אנשים מנסים לקנות את התרופה בשוק השחור – וזה מסוכן"

אז איך זה עובד? החומר הפעיל בזריקה יוצר למעשה עיכוב בתהליך העיכול, מה שתורם לתחושת שובע לאורך זמן רב יותר. בנוסף, גורמות הזריקות לפיתוח סלידה ממזונות מטוגנים ועתירי סוכר, הקילוגרמים פשוט יורדים בהתאמה.

לדברי זיסר, למרות שזה עשוי להישמע חלומי מדובר בתרופה עם אפקטים משמעותיים מאוד על הגוף ולכן יש להשתמש בה באחריות. "יש להיוועץ עם רופא לפני נטילת התרופה ותוך כדי התהליך ולקבל את הזריקות בהתאמה אישית במינון מדויק. אנחנו שומעים על אנשים שלא מצליחים להשיג את הזריקות דרך קופת חולים וניגשים לכל מיני פתרונות מפוקפקים כמו רכישה דרך הטלגרם, שזה ממש סוג של שוק שחור וזה לא חוקי או אנשים שיש להם קרוב משפחה סוכרתי ומשתמשים במרשם שלו. אלו פתרונות מסוכנים מאוד לבריאות המטופלים", הוא אומר.

"אנחנו מקווים שהפעילות שלנו תאפשר לאנשים להימנע מסיכונים מיותרים ולגשת לתהליך במקום חוקי ומפוקח. למרות שהתהליך אצלנו מהיר ויעיל, אנחנו בונים תוכנית פרטנית, המותאמת אישית בדיוק לצרכים של המטופלים, ועד כה רואים תוצאות יפות בשטח".

אהובה הורידה 10 קילו בפחות מ-3 חודשים

בין מטופלות המרכז שכבר ירדה במשקל בצורה משמעותית אפשר למצוא את אהובה עזר בת ה-60. "אהובה לא האמינה שבגילה היא עוד יכולה לרדת במשקל, וסיפרה על דחף לא מוסבר לאכול בשעות מאוחרות", מספר זיסר. "היא פנתה אלינו וקיבלה תוכנית בהתאמה פרטנית. הזריקות הרגיעו את החשקים הללו, ובתוך חודשיים, היא השילה 10 ק"ג ממשקלה.

לסיכום, אומר זיסר: "זריקות ההרזיה הן אפקטיביות מאוד ויש להן "קבלות" בשטח ומחקרים שתומכים בכך. לצד זה האפקטיביות שלהן תלויה בתהליך כולל, עם שינוי הרגלי אכילה, תזונה מוקפדת ופעילות גופנית. הפתרון שלנו מספק פתרונות לשתי בעיות קריטיות – הן לקושי להשיג את התרופה באופן חוקי ומבוקר, והן לצורך בתהליך מקיף שמלווה באנשי מקצוע והתאמה אישית מלאה. השילוב הזה, הוא בדיוק מה שמביא לירידה קלילה ומהירה במשקל – ושמירה עליה לאורך זמן". 


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"