בריאות ולייף סטייל

לקפוץ ולרוץ ללא חשש: טכנולוגיה פשוטה ואפקטיבית לטיפול בדליפת שתן בזמן מאמץ – זמינה עכשיו בישראל

ריצה, קפיצה, אימון בחדר כושר, שיעול או אפילו התעטשות – הפעולות היומיומיות הללו כרוכות באי נוחות עבור מאות אלפי נשים הסובלות מדליפת שתן. פטנט מהפכני בו נעשה שימוש במרפאות סאן קליניק מאפשר לטפל בבעיה בצורה פשוטה, יעילה וללא צורך בזמן החלמה. לפי מחקרים השיטה מספקת שיפור משמעותי בקרב כ-80% מהמטופלות

נשים רבות שחצו את גיל 30, בעיקר אחרי לידה, מכירות את הבעיה הזו היטב: דליפת שתן בזמן מאמץ. כל שיעול, קפיצה, ריצה ואפילו אימון רגיל בחדר כושר, עלולים להביא לבריחת שתן – בשל היחלשות רצפת האגן. לרוע המזל, התופעה לא הולכת ומשתפרת עם השנים, כך שבקרב בנות 30 עד 40 רק 10%-15% סובלות מהתופעה הלא נעימה הזו, ובגילאי 50-60 שיעורן כבר עולה לכ-25%.

מומחי סאן קליניק, רשת מרפאות לאיכות חיים, מסבירים כי במהלך הלידה, נוצרת טראומה ברצפת האגן – כשהתינוק עובר בתעלת הנרתיק נוצרים קרעים ומתיחות של רקמות חיבור ואפילו של שרירים מסוימים, והסימפטום השכיח ביותר הוא דליפת שתן במאמץ – שכן הנשים מתקשות "להחזיק" את השתן ולהתאפק. 

בדרך כלל, ישנן שני דרכים נפוצות לטפל בבעיה הזו. הראשונה היא טיפול פיזיותרפיה, הכולל תרגילים לחיזוק שרירי רצפת האגן. זה יכול לעזור, אבל זה לוקח הרבה זמן ונשים צריכות להתמיד ולהיות עקביות מאוד כדי לראות תוצאות. הדרך השנייה היא ניתוח, אך זה לא מתאים לכולן ונשים רבות מעדיפות להימנע מטיפול פולשני הדורש החלמה ארוכה.

עם זאת, יש כיום שיטה חדשנית יותר וקלה יותר, שאינה כרוכה בתהליך פולשני, ולא דורשת מאמץ כמו בתרגול פיזיותרפיה. מדובר בשיטת לייזר שנמצאה כיעילה עבור דליפת שתן במאמץ, במיוחד עבור נשים מגיל 30 ועד 60, ומבוצע ברשת סאן קליניק. "זאת שיטה אידיאלית לנשים העסוקות של היום. הלייזר מאפשר סדרה קצרה – לרוב שלושה טיפולים בלבד – ללא מאמץ וללא זמן החלמה".

כדי לבחון את התאמתך לטיפול לייזר בבריחת שתן אנא השיבי על שאלון קצר:
לאיזו קבוצת גיל את משתייכת?

תהליך ביולוגי שבונה מחדש את הרקמות

מדובר בטיפול לייזר מבית חברת FOTONA – המובילה העולמית בטכנולוגיות לייזר לטיפולים רפואיים ואסתטיים. "עבור דליפות שתן, אנחנו מבצעים טיפול IncontiLase באמצעות לייזר שאינו אבלטיבי, כלומר – הוא אינו פוגע ברקמות ולא גורם לכוויות, אבל גורם לשינויים פנימיים ברקמות, מה שנקרא 'תגובה ביולוגית'. הפעולה עצמה דומה לבדיקת לאולטראסאונד וגינלי ומאפשרת שמירה על הגיינה, עם כיסוי אישי לכל מטופלת", מסבירים מומחי סאן קליניק. 

"טיפול IncontiLase גורם להתקצרות סיבי הקולגן ולעלייה בגמישותם. הרקמות באזור המטופל מתכווצות והפעולה משפרת את התמיכה של השופכה ושלפוחית השתן, ובכך מפחית את הסימפטומים של בריחת שתן במאמץ. למרות העובדה כי IncontiLase הוא תחליף מלא לניתוח, השיטה היא בהחלט לא טראומטית. נזק לקרום הרירי אינו מתרחש, ההליך מבוצע ללא אשפוז וללא הרדמה ואין תקופת החלמה".

לקפוץ ולרוץ – בלי לחשוש

טיפולי לייזר מוכרים כבר  שנים רבות בתחומי רפואת העיניים, העור והאסתטיקה, אך בעשור האחרון, הלייזר הגיע גם לרפואת נשים וגינקולוגיה – לאחר שפותחו מכשירים ייעודיים. "המכשור החדש מאפשר ביצוע טיפול יעיל, מהיר, קליל ואפקטיבי שאינו מחייב הרדמה, וגם לנשים רגישות אין בעיה – ניתן להשתמש בקרם אלחוש מקומי", מסבירים בסאן קליניק. 

"בעת בחירת קליניקה לטיפול בלייזר נרתיקי, חשוב לזכור כי מדובר באזור רגיש במיוחד. לכן, יש לוודא כי צוות המרפאה מיומן ומנוסה בטיפולים מסוג זה ועבר הדרכה מתאימה. אצלנו בראש התחום עומד אורוגניקולוג בכיר והטיפול נעשה בפיקוחו.

"לפני שמתחילים בטיפולים, חשוב לקבל ייעוץ מקיף ומקצועי, על מנת לוודא שהטיפול בלייזר אכן יעיל לדליפת השתן ממנה סובלת המטופלת, וכן שאין בעיות רפואיות אחרות העלולות לפגוע בהצלחת הטיפול. 

"ולאחר שוידאנו כי הטיפול אכן מתאים – אפשר לצאת לדרך, כאשר בתוך טיפולים ספורים נשים מדווחות לנו על הצלחה. סוף סוף הן יכולות לקפוץ, לרוץ, לצחוק ואפילו להתעטש בלי חשש מבריחת שתן, בלי ניתוח ובלי פיזיותרפיה מתישה".

כדי לבחון את התאמתך לטיפול לייזר בבריחת שתן אנא השיבי על שאלון קצר:
לאיזו קבוצת גיל את משתייכת?
*התכנים המופעים באתר אינם מהווים תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי וכל מטרתם לספק מידע ובשום מקרה אינם בגדר המלצה או עצה רפואית ו/או חוות דעת רפואית מקצועית.
*דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה.

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"