נדל״ן

בלב הטבע העירוני: השכונה החדשה שמביאה סטנדרט יוקרתי לאור יהודה – במחיר שת"א יכולה לחלום עליו

שכונת פארק איילון, נבנית בימים אלה מעל פארק המשתרע על פני אלפי דונמים עם טבע עירוני פראי, ממוקמת בין רמת אפעל לאור יהודה – רק 10 דק' נסיעה מתל אביב. וכשמוסיפים לכך בניינים בתכנון אדריכלי מוקפד עם מרפסות הפונות לנוף מרהיב, מוסדות חינוך איכותיים, חיבור מהיר לצירי תחבורה (+תחנה של הרכבת הקלה מתחת לבית) ומרכזי קניות – לא פלא שהביקוש בקרב תושבי גוש דן והסביבה שובר שיאים

להתעורר בבוקר לקול ציוץ הציפורים, לצאת מהבית – עם הילדים או הכלב – ולהגיע בכמה דקות הליכה אל פארק ירוק עם פינות חמד נסתרות, לנשום אוויר נקי וצלול ולהתחיל את היום ברוגע ושלווה – בדרך לבית הספר, לגן הילדים ולעבודה. אם זה נשמע כמו פנטזיה על שוודיה או אירלנד, כדאי שתדעו שזו יכולה להיות גם המציאות – ליתר דיוק, של הדיירים בשכונת "נווה איילון", שנבנית בימים אלה באור יהודה. 

במרחק 10 דקות נסיעה בלבד מתל אביב, אור יהודה נמצאת במיקום אופטימלי שמשלב את הטוב שבשני העולמות – עיר השוכנת בלב גוש דן, אך במחירים שפויים בהרבה לעומת השכנות הקרובות שלה. מכאן ברור מדוע היא זוכה לביקושים גוברים מצד משפחות, משפרי דיור וגם משקיעים. שכונת "נווה איילון" החדשה היא חלק מתנופת הפיתוח המשמעותית של העיר, ומתוכננת כ"מיני עיר" בפני עצמה – עם כל מה שדרוש לתושבים, מגנים ובתי ספר ועד מרכזים מסחריים ואף ריאות ירוקות ענקיות. 

השכונה נבנית ממש מעל פארק איילון המתוכנן, כך שהתושבים יוכלו לפתוח את היום – או לסיים אותו – בהליכה בטבע, וליהנות מהנוף הירוק מהחלון והמרפסת. לכך מתווסף התכנון הקפדני של הדירות שמציג סטנדרט בנייה גבוה, חיבור לכל עורקי התחבורה הראשיים, תחנות סמוכות של הרכבת הקלה וכאמור, קרבה משמעותית לתל אביב.

מגדלים, בנייני בוטיק וקוטג'ים עם המפרט המפנק ביותר

נווה איילון, הממוקמת בחלקה המערבי של בקעת אונו, בצמוד לרמת אפעל, צפויה לכלול כ-2,500 דירות חדשות. במיקום הטוב ביותר בשכונה, צמוד לפארק, ממוקם פרויקט "שקד על הפארק", אותו בונה חברת עץ השקד בשיתוף חברת א. חבר. שתי חברות הנדל"ן שיתפו פעולה בפרויקטים רבים, בהם הושם דגש על סטנדרט בנייה גבוה וחיבור לטבע ולקהילה. 

זהו אחד הפרויקטים הראשונים שייבנו בשכונה החדשה ומאפשר לרוכשים להיות מהראשונים שייהנו מהמיקום הייחודי, והוא כולל מגדלים בני 12 קומות, בנייני בוטיק בני 6 קומות וקוטג'ים בני 2 קומות. הפרויקט כולל דירות בגדלים שונים – 3,4, ו-5 חדרים, וכן דירות גן ופנטהאוזים. 

אלה קלפנר, מנהלת השיווק של עץ השקד נדל"ן, מסבירה כי "מדובר בשכונה שמשווקת כולה ללקוחות פרטיים – ללא פרויקטים של מחיר למשתכן. המשמעות היא איכות גבוהה בהרבה של הדירות. אנחנו בחרנו להתמקד בבנייה בוטיקית, בלי מגדלי ענק עמוסים. כל רוכש יכול למצוא את הדירה המתאימה לו ביותר – בין אם מדובר בבניין בן 12 קומות, בבניין בוטיק או אפילו בקוטג' אורבני.

"הקפדנו על מפרט מפנק ביותר – עם כל מה שרוכשי דירות ברמה הגבוהה ביותר, יכולים לצפות לו בימינו. כך למשל, בדירות מרפסות רחבות ידיים שמאפשרות ליהנות מהנוף הירוק, חניה ומחסן לכל דירה. כל זה כמובן, במחירים אטרקטיביים בהרבה לעומת דירות דומות בתל אביב או אפילו ברמת גן".

מעוניינים להירשם למכירה המוקדמת ב"שקד על הפארק"? השאירו פרטים >>>

עיר בתוך עיר – עם כל מה שצריך

במסגרת תפיסת ה"מיני עיר" שהובילה את תכנון נווה איילון, לצד מבני המגורים יוקמו גם בנייני משרדים ומסחר, מוסדות ציבור, אזורי מסחר וגם מתחמי ספורט, כולל שבילי ריצה ואופניים וגינות משחק – כשהפארק מהווה ריאה ירוקה ענקית, מקום לנפוש בו בסוף השבוע עם המשפחה, או אפילו כל יום, אחרי הגן ובית הספר. 

ייחוד נוסף של השכונה הוא הנגישות הגבוהה – קרוב לכבישים 1, 40 ו-461, ולתחנת המטרו העתידית. בעתיד הקרוב יצטרפו גם 2 תחנות של הקו הסגול של הרכבת הקלה, הממוקמות במרחק 2 דקות הליכה מהשכונה, אשר יחברו את התושבים הישר לשדרות רוטשילד ולחוף הים בתל אביב. ומי אמר שאי אפשר לשלב טבע עם תעסוקה? במרחק קצר מנווה איילון מתוכנן לקום פארק התעסוקה והמסחר O Park, שיציע גם מגוון של אפשרויות פנאי ובילוי.

"כאשר הקו הסגול של הרכבת הקלה יחל לפעול המחירים יזנקו"

"זו שכונה שתוכננה עם המון מחשבה מראש – כדי שלתושבים יהיו כמה שפחות סיבות להזיז את האוטו ולצאת ממנה", מסכמת קלפנר. "יש כאן את כל המרכיבים שדרושים לאיכות חיים גבוהה – מיקום נוח ונגיש, שמורת טבע בפתח הבית, תעסוקה ומסחר במרחק הליכה וגם בתי ספר וגנים חדשים. כשמצרפים לזה דירות חדשות מהניילונים, עם אבזור מפנק, מבינים למה מדובר בפרויקט ייחודי.

"גם המחירים הם עדיין יתרון, כי הם נמוכים מאשר בתל אביב, רמת גן וגבעתיים הסמוכות. עם זאת, אנחנו צופים שכאשר בניית השכונה החדשה תסתיים והקו הסגול של הרכבת הקלה יחל לפעול, המחירים יזנקו בחדות – כך שחשוב לדעת מתי להיכנס לעסקה הזו, כדי לא להתחרט אחר כך על הפספוס".

מעוניינים להירשם למכירה המוקדמת ב"שקד על הפארק"? השאירו פרטים >>>


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"