בריאות ולייף סטייל

לנשים בלבד: שיטה חדשנית מאפשרת לעצור את נשירת השיער ולחדש את צמיחתו באמצעות פלזמה מועשרת

נשירת שיער היא תופעה שמטרידה נשים רבות ויכולה להיות קשורה למצבי לחץ וחרדה, שינויים הורמונליים או מחסור בוויטמינים. טיפול חדשני מרשים את הקהילה הרפואית בישראל בתוצאותיו. הכירו את PRP (Platelet-Rich-Plasma), שיטה פורצת דרך במסגרתה מחדירים פלזמה מועשרת בטרומבוציטים לתאי הקרקפת, ובכך מחזקים את השערה – ומביאים להתחדשות ולהפסקת הנשירה

נשים רבות מכירות את הבעיה הזו: השיער המלא והבריא שהן הכירו כל חייהן נעלם, ובמקומו נותר שיער דהוי ומדובלל המותיר עקבות על מברשת השיער והכרית. הסיבות לנשירת שיער מגוונות ויכולות להיות קשורות לחוסר בוויטמינים, מצבי לחץ וחרדה, הורמונים, לידה ועוד.

עבור כל אותן נשים מדובר בבשורה של ממש: שיטת ה-PRP (או פלאזמה תרפיה), הידועה כבר שנים כטיפול מקובל בעיקר עבור מי שסובל מפגיעה ברקמות או מכאבי פרקים, התגלתה כיעילה בטיפול בנשירת שיער.

פלזמת הדם שלך משקמת זקיקי שיער פגומים

במסגרת שיטת ה-PRP לוקחים מעט דם מהמטופלת, מעבדים אותו בתהליך מיוחד ומעשירים אותו בטרומבוציטים. את הדם המועשר מזריקים למטופלים ובכך מחדשים את הזקיקים הזקוקים לשיקום. מדענים גילו שהשיטה יעילה במיוחד בטיפול בנשירת שיער ואף בחידוש ועיבוי השיערה.

"בסדרה של 3-4 מפגשים אנו מצליחים לחולל שינוי דרמטי. ולנשים שחוששות מהזרקות עם מחטים יש טכנולוגיה חדשה להזרקה ללא מחט", מסבירים ברשת סאן קליניק, אשר מציעה את הטיפול במרפאותיה ברחבי הארץ.

"לפזמה המצויה בדם יש יכולת ריפוי אדירה. היא מכילה גורמי גדילה אשר אחראים על שיקום התאים בגוף שלנו. ללא קשר לסיבה ולשלב של התקרחות, ניתן לעצור נשירת שיער באופן כמעט מידי, ובמקביל להתחיל את תהליך של שחזור זקיקי השיער, אם אלו עדיין שלמים. אנחנו רואים מטופלות בגילאים שונים ומצבי חיים שונים שהטיפול מצליח לחזק את תאי השיער שלהן, להביא להתחדשות התאים ולהפסקת הנשירה".

"להגיע מיד כשהנשירה מתחילה"

בסאן קליניק מדגישים כי חשוב להגיע לטיפולים כבר כשמתחילה הנשירה. "לשמחתנו, שורשי השיער לא מתים באופן מידי עם נשירת השיער, וכל עוד הם לא מתים לחלוטין כמו אצל אנשים קירחים לגמרי, ניתן לחזק אותם והטיפול יכול להצליח. בשיטה זו אין צורך לחפש את הגורם לנשירת שיער מכיוון שהשיטה עוזרת במגוון רחב של מקרים.

"לכן אם מישהי מרגישה שהיא מאבדת שיער, שהמברשת או הכרית שלה מלאה בשערות, כדאי להתחיל בהקדם וליהנות מהתוצאות".

למידע נוסף על שיטת הפלזמה להבראת השיער –
השאירו פרטים >>

סאן קליניק – היא רשת מרפאות ארצית עם ניסיון של 30 שנה ועם מגוון רחב של טיפולים רפואים. סאן קליניק הייתה הראשונה בישראל לבצע טיפול פלזמה לפני כ-15 שנה. במהלך השנים נצבר וסוכם ניסיון עשיר וייחודי לא רק בביצוע הליך זה, אלא גם בטיפול בהתקרחות נשית בכלל. 


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"