השקעות נדל״ן

דירות יוקרה בריביירה האיטלקית: ישראלים מצטרפים לפריסייל באחד מהאזורים היפים באיטליה

דירה מעוצבת עם מרפסת קטנה בפרויקט הצופה לנמל ולים התיכון מצד אחד ולהרי האלפים מהצד השני, קרובה לחופי ים בתוליים ואינסופיים, טיילת, כפר דייגים, מוזיאונים וקתדרלות – במחיר כולל של 115,000 יורו וצפי לתשואה של כ-10%. זה נשמע כמו חלום, אך זו הזדמנות נדל"ן אמיתית שכל ישראלי יכול להגשים בפרויקט LINNEO 130 בגנואה, בירת הריביירה האיטלקית

כבר שנים רבות שאיטליה מדורגת בראש מצעד יעדי התיירות האהובים ביותר על הישראלים – די פשוט להבין למה. המדינה הגדולה הזו מציעה שילוב בין עיירות עתיקות וערים מודרניות ותוססות, אזורי כפר ירוקים ופסטורליים, חופי ים ואגמים, וגם הרים ויערות – כל מה שאפשר לרצות ביעד אחד. כשמוסיפים על כך את המטבח האיטלקי המשובח במחוזות השונים, אדריכלות ואמנות שהן חלק מההיסטוריה העולמית ואת האופי האיטלקי התוסס והשמח – מתקבלת חגיגה של ממש בכל נסיעה.

כעת, הישראלים שחולמים על איטליה כל השנה, יכולים להשקיע בדירה בפרויקט חדש בגנואה, בירת הריביירה האיטלקית שמושכת המוני תיירים בכל שנה.

"מדובר במיקום חלומי שמשלב את כל מה שהתיירים אוהבים באיטליה", מסביר ניר שליין, העומד בראש קבוצת שליין שמתמחה במגורי יוקרה בתל אביב ובאיטליה. "מצד אחד יש שם נמל וחופים של הים התיכון, ומצד שני – את הרי האלפים המושלגים.

"גנואה היא בירת הריביירה האיטלקית והיא מושכת יותר ויותר תיירים שמחפשים לינה ברמה גבוהה. עכשיו אנחנו מציעים לישראלים להשקיע בדירה להשכרה החל ב-115 אלף יורו. עבור מי שמכיר את שוק הנדל"ן הישראלי, מדובר ביחס מדהים בין השקעה לתשואה המוערכת בכ-10%, עם צפי לעליית ערך של כ-50% בשנים הקרובות".

בין הרי האלפים לים התיכון

גנואה, שבה כ-700 אלף תושבים, היא העיר השישית בגודל אוכלוסייתה באיטליה. המיקום שלה אסטרטגי – בלב הריביירה האיטלקית, לחוף הים הליגורי הנחשב חלק מהים התיכון. העיר גם צופה אל הרי האלפים, והיא שוכנת שעה וחצי ממילאנו ונמל התעופה הגדול שלה, כאשר במרחק נסיעה קצרה נמצאים כמה מיעדי התיירות האהובים ביותר באיטליה – כמו פיזה, טורינו ופורטופינו, ואילו הריביירה הצרפתית נמצאת במרחק שעה.

לגנואה היסטוריה עשירה וייחודית – היא עיר הולדתו של קולומבוס, וחלק מהעיר העתיקה בה הוכרז כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו. העיר משלבת ישן עם חדש – נמל גנואה הוא הגדול ביותר באיטליה, והשני בגודלו במזרח התיכון; ובעיר עצמה פזורים מבנים ומתחמים עתיקים המושכים תיירים רבים, מארמון הדוכס והקתדרלה, ועד לרחובות הקניות שמציעים את המותגים היוקרתיים בעולם. גם כפר דייגים שהשתמר היטב ניתן למצוא בעיר – לצד מוזיאונים, חופי רחצה ועוד ועוד.

השילוב של כל אלה בעיר אחת, הופך את גנואה ליעד תיירות אטרקטיבי במיוחד הן עבור תיירים מכל העולם – והן עבור האיטלקים, שממלאים אותה בהמוניהם בחגים ובעונת הקיץ. בשיא העונה, המחיר ללילה בחדר מלון או בדירת Airbnb מגיע לכ-250 יורו ללילה – והביקוש עולה על ההיצע, כך שהמחירים רק ממשיכים לטפס.

מעוניינות בפרטים נוספים?
השאירו פרטים >>

סטנדרט גבוה – לדיירים אמידים

"פרויקט LINNEO 130" שמשווקת קבוצת שליין כולל קומפלקס עם בניינים בני 9 קומות, המכילים בסך הכל 167 דירות (30 מהן כבר נמכרו). כל הדירות הן בשטח של 55 מ"ר, עם מרפסת קטנה וחניה, והמעוניינים בכך יכולים לאחד דירות וליצור דירה גדולה יותר. המפרט הטכני, מדגיש שליין, הוא הגבוה ביותר האפשרי. "אנחנו מכוונים גבוה – לתיירים אמידים שמחפשים מקום לינה מודרני, איכותי ויפה. לכן גם בחרנו מיקום מיוחד – מצד אחד, הבניינים צופים אל הים הליגורי, ומהצד השני – אל ההרים הליגוריים, שהם חלק מהרי האלפים".

הדירות מתאימות להשכרה לטווח ארוך, אך גם לטווח הקצר – כדירות נופש. היזמית השותפה בפרויקט הוא חברת קיש גרופ, הבונה פרויקטים בכל הערים הגדולות באיטליה; ואילו הבנייה מבוצעת על ידי חברת אדריכלות ופיקוח מרכזית בשוק האיטלקי.

המהפך שיזניק את המחירים בכ-50%

שליין מספר כי "בימים אלה גנואה עוברת מהפך – בונים רכבת תחתית עם תחנה בפיאצה פלביצ'יני, שתקצר את זמן ההגעה מרומא או אליה בשעתיים וחצי, וצפויה להקפיץ את מחירי הדירות בכ-50% מיד כשתושלם העבודה. במקביל, העיר עוברת תהליך פיתוח מואץ, אבל עדיין חסרות בה המון דירות – בוודאי לאור הביקוש הגבוה מצד תיירים, מאיטליה ומחוצה לה.

"הישראלים גילו מזמן את הנדל"ן במדינות זרות, אבל באיטליה הם בקושי פועלים – בעיקר כי הם פשוט לא מכירים את השוק. זה אומר שלקוחות שלנו שיזהו את הפוטנציאל ייהנו גם מהראשוניות. כמי שעוקבים אחרי השוק האיטלקי כבר זמן רב, אנחנו מאמינים שנקודת הזמן הנוכחית היא הטיימינג הטוב ביותר להשקיע בגנואה – מקום שהישראלים עדיין לא גילו, אבל כולל את כל המרכיבים בדרך להשבחה משמעותית של הנכסים.

"למעשה זו השקעה מהחלומות – שמאפשרת לישראלים להיות בעלים של דירה באחד היעדים היפים בעולם, ועוד להרוויח מכך הכנסה נאה מדי שנה. מה יכול להיות טוב יותר?".

מעוניינות בפרטים נוספים? השאירו פרטים >>

אימות באמצעות SMS

ברגעים אלה שלחנו אליך קוד אימות בן 4 ספרות לטלפון הנייד. כדי להשלים את שליחת הטופס יש להזין את הקוד וללחוץ על כפתור השליחה

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"