נדל״ן

הקניון של עומר אדם, עיר הילדים ופארק מים: המהפך הנדל"ני של עפולה עם קרקעות ב-109 אלף שקל

העיר עפולה עוברת מהפכה, עם פארק מים ענק שעומד להיפתח, עיר ילדים שנבנית בימים אלה, הקניון שנרכש לאחרונה ע"י עומר אדם ופארק הייטק עצום שיוקם במרכז העיר. "מי שרואה 2 צעדים קדימה רוכש כאן קרקעות תחת התוכנית שכבר הופקדה לוועדה המחוזית"

עפולה היא סיפור הצלחה, לא רק בקנה המידה של אזור הצפון – אלא בקנה מידה ארצי. העיר שבשנות ה-90 מנתה רק 20 אלף תושבים, נהנתה ב-2022 מההגירה החיובית הגדולה ביותר במדינה.

3,000 התושבים החדשים שהגיעו לעיר, לפי נתוני משרד הפנים, העלו את אוכלוסיית עפולה ליותר מ-66 אלף – אבל היא לא עוצרת כאן. תוכנית מתאר שאושרה לעיר כוללת תוספת של 60 אלף דירות וכן שטחי מסחר ומשרדים נרחבים, במטרה להגיע ל-250 אלף תושבים. 

כן, קראתם נכון – עפולה צפויה להיות המטרופולין החמישי בגודלו בישראל. כבר כיום היא משמשת מרכז לבילויים, תרבות, קניות וגם שירותי רפואה עבור תושבי האזור, אבל תנופת פיתוח משמעותית צפויה לשדרג את מעמדה עוד יותר ולסייע לה למשוך עשרות אלפי תושבים חדשים. בין היתר, ייפתחו בעיר פארק מים חדש, קומפלקס קולנוע מפואר, עיר ילדים, פארק הייטק ועוד. 

בימים אלה, מוצעות לשיווק קרקעות בעיר תמורת 109 אלף שקל, כשההון העצמי הדרוש הוא 49 אלף שקל בלבד. הקרקעות סמוכות לקרקעות שכבר הופשרו, ברובע הפעמון ורובע הגלבוע, וההערכה היא כי הבנייה תצא לדרך בעוד שנים בודדות – כך קובע דו"ח שמאי לפי תקן 22. 

"משקיעים שמבינים שעפולה עומדת להיות סיפור הצלחה ענק, ורואים 2 צעדים קדימה – ממהרים להשקיע עכשיו, וליהנות מפוטנציאל רווח של פי 4-5 על ההשקעה", אומרים בארזים קפיטל, המשווקת את הקרקעות. 

מעוניינים במידע נוסף?
השאירו פרטים >>

מתחם הבילוי, הקניות וההייטק של הצפון

כבר בשבועות הקרובים, ייפתח בעפולה פארק מים חדש, שנבנה בהשקעה של 15 מיליון שקל – ויהיה היחיד מסוגו בצפון, לאחר סגירת הלונה גל. בסוף אוגוסט, יצטרף לעיר גם קומפלקס הקולנוע "בלו וואלי", עם 9 אולמות קולנוע ומתחם מפואר של מסעדות ובתי קפה. 

לרשימה הארוכה של מקומות הבילוי המושקעים בעיר, תצטרף גם "עיר הילדים" – מתחם רחב היקף עבור ילדים ומשפחות, ובו לונה פארק, טרמפולינות, מתחמי משחק, משחקי וידאו ואפילו ג'ימבורי. ללא ספק, עפולה מתכוננת היטב לשפע המשפחות הצעירות שצפויות להעתיק אליה את ביתן. 

אך לא רק הילדים נהנים. קניון העמקים הישן בעיר, שמשרת את תושבי העיר והסביבה, נרכש לאחרונה בידי קבוצת משקיעים הכוללת את עומר אדם – תמורת 120 מיליון שקל. מהסכום הגבוה ניתן להבין את הפוטנציאל הרב המיוחס לקניון. והיכן יעבדו התושבים החדשים? התשובה נמצאת בפארק ההייטק שצפוי לקום בלב העיר ובאלפי המשרדים החדשים שקמים בה. 

להרשמה לפריסייל - השאירו פרטים >>

"עכשיו הזמן הנכון להיכנס להשקעה"

"יש שלוש סיבות עיקריות לנהירה של המשקיעים שאנחנו רואים עכשיו לקרקעות בעפולה", אומרים בארזים קפיטל. "הראשונה היא ההתפתחות האדירה של העיר, כמו שראינו – עם התוכנית לעשרות אלפי דירות חדשות, ומתחמי ענק לבילוי, קניות ועסקים. השנייה היא המיקום האטרקטיבי של עפולה בעמק יזרעאל, בין עפולה לחדרה וסמוך לכבישים ראשיים. והסיבה השלישית היא הקרקע עצמה – שקרובה לקרקעות שכבר הופשרו לבניית 16 אלף דירות, מה שמעלה את הסבירות שגם על הקרקעות שלנו תהיה בנייה. 

לדברי מנכ"ל ארזים קפיטל, "כמי שפועל בשוק הנדל"ן הישראלי כבר 15 שנה ויותר, אני יודע כמה קריטי תזמון ההשקעות. מי שקנה קרקע בבאר שבע לפני 10-12 שנה, למשל, יכול היה להשיג רווחים אדירים. אני מאמין שזה מה שקורה היום גם בעפולה. יש בה כבר למעלה מ-100 פרויקטים של נדל"ן ועדיין המחירים עולים. עכשיו הזמן הנכון להיכנס להשקעה, כשהעיר כבר מתחדשת ומתקדמת – אבל עוד רחוקה ממיצוי הפוטנציאל הגדול שלה".

מעוניינים במידע נוסף?
השאירו פרטים >>

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"