השקעות נדל״ן

כנראה שזו עסקת הנדל"ן הטובה בישראל: קרקע לפני היתר בפרויקט EAST רחובות

כמו "מחיר למשתכן", רק בלי הגרלה: המדינה מקימה שכונת ענק חדשה בעיר רחובות, ואתם מקבלים הזדמנות שלא תחזור – קרקע המקנה זכות לדירת 5 חדרים ומרפסת שמש, שעברה את כל התהליכים הבירוקרטיים המסובכים ונמצאת רגע לפני היתר. מחיר הקרקע עומד כעת על 750 אלף  ₪, ופוטנציאל הרווח לפי דו"ח שמאי מצביע על חיסכון של כ-1.3 מיליון ₪ לכל רוכש בדרך לדירה

במזרח רחובות, מהערים המובילות בישראל באיכות החיים, צפויה לקום בשנים הקרובות שכונת ענק חדשה – ובה כ-8,400 דירות לצד שטחי מסחר ותעסוקה נרחבים, מבני ציבור וגם פארקים מוריקים. התב"ע (תוכנית בניין עיר) לקרקע במקום כבר אושרה, לאחר שעברה את כל שלבי התכנון, והצפי הוא שבקרוב יוצאו היתרי הבנייה.

בינתיים, ניתן לרכוש יחידת קרקע תמורת 750 אלף שקל, במסלול המוזל לדירה. בחישוב סופי, יוכלו הרוכשים להגיע לדירת 5 חדרים בעיר המבוקשת, בהנחה משמעותית של כ-1.3 מיליון ש"ח. הקרקע, אותה משווקת קבוצת צמרות, נמצאת במגרש פינתי המאופיין בבנייה נמוכה של כ 8 קומות, בסמוך לשכונת רחובות המדע היוקרתית – שם תג המחיר לדירות 5 חדרים מגיע כבר למעל 3.5 מיליון ש"ח.

"בעסקה רגילה בה אנחנו קונים דירה מקבלן, אנחנו משלמים על 3 רכיבים מרכזיים: הקרקע, עלות הבנייה והרווח היזמי. בעסקה שאנחנו מציעים, אנו רוכשים את הקרקע במחיר מוזל, ובהמשך משלמים על רכיב הבנייה בלבד. למעשה אנחנו חוסכים עלות גבוהה על הקרקע והרווח היזמי ובכך מגיעים למחיר דירה שנמוך בכ-1.3 מיליון ₪ ממחיר שוק. גם מי שיעדיף לא לחכות, אלא למכור מיד עם קבלת אישור הבנייה – צפוי ליהנות מרווח משמעותי בפרק זמן קצר יחסית".

למידע נוסף
השאירו פרטים >>>

"אפילו הקבלנים שילמו יותר"

ברחובות מתגוררים כ-160 אלף תושבים, רבים מהם ממעמד סוציו-אקונומי גבוה, והיא משתייכת לפורום 15 הערים הגדולות בישראל. מכון ויצמן, הפקולטה לחקלאות של האוניברסיטה העברית, פארק המדע ושלל חברות הייטק הממוקמות בעיר, הופכות אותה לאבן שואבת למשפחות רבות הנהנות מהכנסה גבוהה. גורמים נוספים לביקוש הגבוה למגורים בעיר הם מערכת החינוך האיכותית, המיקום במרכז הארץ והנגישות התחבורתית הגבוהה, עם תחנת רכבת וקרבה לכבישים ראשיים.

שכונת המגורים החדשה במזרח העיר סמוכה לפארק המדע, ותוכננה על ידי משרד האדריכלים רוזנפלד ארנס – בתכנון ייחודי שזיכה אותה במקום ראשון בתחרות בין משרדי אדריכלים בישראל. עם שטח נדיב של 2,230 דונם, תכלול השכונה שטחים ציבוריים פתוחים וירוקים, כולל שבילי אופניים, מבנים ומוסדות ציבור וכן שטחי מסחר ותעסוקה, בדגש על קמפוס עירוני המשלב עסקים, מגורים וקהילה. כאמור, לשכונה תב"ע מאושרת, וכעת היא נמצאת בשלב של פיתוח תשתיות והוצאת היתר בנייה.

"כמי שכבר הובילו מאות עסקאות להשבחה וקידום של קרקע, הבנו שהקרקע ברחובות יכולה להניב למשקיעים שלנו רווחיות גבוהה מאוד", אומרים בקבוצת צמרות. "מדובר בפרויקט דגל של עיריית רחובות, שמקדמת את בניית השכונה, וחברות נדל"ן גדולות כמו פרשקובסקי וזייתוני, כבר מושקעות בפרויקט. למעשה, קבלנים שרכשו במתחם שילמו מחיר גבוה יותר מאשר המשקיעים הפרטיים שלנו – 877 אלף שקל כולל מע"מ, לעומת 750 אלף ש"ח כולל מע"מ, המחיר בו אנו משווקים את הקרקע".

מתעניינים בהשקעה בשכונת ההייטק של רחובות?
השאירו פרטים >>>

"הקרקע היא המרכיב הכי יקר"

750 אלף שקל יקנו לרוכשים כיום זכות לדירת 5 חדרים בשטח של כ-125 מ"ר, הכוללת מרפסת שמש של כ-15 מ"ר וחניות. בקבוצת צמרות אומרים כי "חשוב להדגיש שזו 'עסקה מבושלת היטב', רגע לפני מימוש, והמחיר משקף את הדרך הארוכה שהיא כבר עברה במערכת התכנון. יש כבר תשריט לבניין, אנחנו כבר יודעים לומר לרוכשים באיזו מגרש בדיוק תהיה הדירה שלהם".

בחברה מסבירים שישנם 3 נקודות יציאה בעסקה כזו: הראשונה תתאפשר בטווח הקצר, ומכיוון שהמחיר עדיין נמוך, מי שרוכש כיום וימכור לאחר היתר בניה, יוכל להרוויח כ-40% מסכום ההשקעה. הנקודה השנייה היא בטווח הבינוני – משקיע יוכל להמתין לסיום הבנייה, וכך ניתן להגיע לדירה חדשה בחיסכון של כ 1.3 מיליון ש"ח לעומת המחיר בשוק, על פי הערכת שמאי. זאת, גם אחרי תוספת של עלות בנייה והיטל השבחה. הנקודה השלישית היא בטווח ארוך – השכרת הדירה לאחר הבנייה לאורך שנים, והכנסה של כ 7,500 שח לפחות בכל חודש.

"זו הזדמנות ייחודית לרכוש בהנחה משמעותית קרקע באחד האזורים היקרים בישראל. דירה הרי מורכבת ממחיר קרקע ועלות בניה. בעלות הבניה כמעט ואי אפשר לחסוך. אנו בשיטה הזאת רוכשים את הקרקע היקרה במחיר זול כשהיא זמינה לבניה, מזמינים שירותי בניה ומגיעים לנכס בפחות מ 40% ממחירו בשוק החופשי. עשינו זאת בהצלחה באזור השרון ובטוח שנעתיק את ההצלחה גם לרחובות".

"בשוק של היום, בו רכישת דירה היא צעד לא כלכלי בגלל הריביות והעלויות הגבוהות, זאת הדרך השפויה והמשתלמת ביותר להצליח לשים יד על דירה באזורי הביקוש".

מתעניינים בהשקעה בשכונת ההייטק של רחובות?
השאירו פרטים >>>

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"