השקעות נדל״ן

כנראה שזו עסקת הנדל"ן הטובה בישראל: קרקע לפני היתר בפרויקט EAST רחובות

כמו "מחיר למשתכן", רק בלי הגרלה: חברת צמרות החלה לשווק קרקעות בשלב טרום קבלת היתר הבנייה. מדובר בהזדמנות ייחודית לרכוש קרקע זמינה לבניה ולהגיע לדירת 5 חדרים יוקרתית + כ 15 מ"ר מרפסת בהנחה של כ1.3 מיליון ₪.

במזרח רחובות, מהערים המובילות בישראל באיכות החיים, צפויה לקום בשנים הקרובות שכונת ענק חדשה – ובה כ-8,400 דירות לצד שטחי מסחר ותעסוקה נרחבים, מבני ציבור וגם פארקים מוריקים. התב"ע לקרקע במקום כבר אושרה, לאחר שעברה את כל שלבי התכנון, והצפי הוא שבקרוב יוצאו היתרי הבנייה.

בינתיים, ניתן לרכוש יחידת קרקע בתכנית תמורת 750 אלף ש"ח, במסלול המוזל לדירה. בחישוב סופי, יוכלו הרוכשים להגיע לדירת 5 חדרים בעיר המבוקשת, בהנחה משמעותית של כ-1.3 מיליון ש"ח. הקרקע, אותה משווקת קבוצת צמרות, נמצאת בסמוך לשכונת המדע היוקרתית – שם תג המחיר לדירות 5 חדרים מגיע כבר לכ- 3.5 מיליון שקל.

מי שירכוש קרקע יקבל זכות לדירת 5 חדרים בשטח של כ-125 מ"ר, הכוללת מרפסת שמש של כ-15 מ"ר וכן מחסן וחניות. לבניין נוף פתוח לשדות והוא נחשב נמוך מאוד לאזור – רק 8-10 קומות בבניין. בקבוצת צמרות מסבירים כי "מדובר בעסקה זמינה לבניה בבניין ספציפי, עם תשריט, רגע לפני מימוש, והמחיר משקף את הדרך הארוכה שהתכנית כבר עברה במערכת התכנון. קבלנים רבים רכשו מאות יחידות דיור במחיר שאנו מוכרים יחידות בודדות. זו הזדמנות נדירה לאפשר רכישה כזאת גם לאדם פרטי".

3 נקודות יציאה למימוש רווחים

"כיום, מבחינה תכנונית, הקרקע כבר זמינה לבניה ונמצאת לפני שלב ההיתרים", מסבירים בצמרות. רכישה בשלב כזה מאפשרת 3 נקודות יציאה: "מי שרוצה להשקיע לטווח הקצר יוכל למכור אחרי קבלת היתר הבנייה – אז מחיר הקרקע עולה משמעותית.

משקיעים לטווח הבינוני, ממתינים לסיום הבנייה, וכך משיגים דירה חדשה בחיסכון של כ-1.3 מיליון שקל לעומת המחיר בשוק, על פי הערכת שמאי. זאת, גם אחרי תוספת של עלות בנייה והיטל השבחה.

משקיעי טווח ארוך שמחפשים נכס מניב ממשיכים למסלול השכרה – שצפויה להניב הכנסה חודשית של כ 7,500 ש"ח לפחות על השקעה של הון עצמי נמוך יחסית באחד האזורים המבוקשים בישראל".

כשמנתחים את העסקה רואים דמיון גדול לעסקאות "מחיר למשתכן" – בתכנית מחיר למשתכן המדינה נתנה הנחה משמעותית על הקרקע והיו אנשים שזכו בדירות במחירים שמשקפים רווח של כמיליון ₪ גם אם הפרויקט התעכב כמה שנים. פה זה אותו דבר, רק שרוכשים קרקע פרטית, יודעים בדיוק באיזו עיר ומגרש "זוכים", והכי חשוב – לא נתונים לחסדי ההגרלות והמזל.

"בשוק של היום, בו רכישת דירה היא צעד לא כלכלי בגלל הריביות, המיסוי והעלויות הגבוהות, זאת הדרך השפויה והמשתלמת ביותר להצליח לשים יד על דירה באזורי הביקוש".

מתעניינים בהשקעה בקרקע ברחובות
השאירו פרטים >>>

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"