נדל״ן

"זו הקרקע המושלמת לעסקת אקזיט": עשרות משקיעים רכשו יחידות במתחם 8 גדרה מיד עם השקת התוכנית

על עתודת הקרקע המבוקשת ביותר במערב גדרה צפויה להיבנות שכונה יוקרתית בבנייה רוויה. התכנון המפורט עבר לידי החברה הממשלתית "דירה להשכיר", אשר תהיה אמונה על הפיכתו לשכונה חדשה. עשרות משקיעים רכשו קרקעות במתחם מיד עם השקת התוכנית, במטרה ליהנות מעסקת אקזיט עם צפי לרווחים של 300%. כמה תעלה לכם שם יחידת קרקע?

המועצה המקומית בעלת האופי הכפרי והפסטורלי גדרה משנה את פניה – ושכונת הדגל במתחם 8,  המתוכננת במערב ובסמוך ליישובי גדרות היוקרתיים, יוצאת לדרך. לפי תוכנית המתאר, שכבר קיבלה אישור של ועדות התכנון, שכונת הענק תכלול בנייני מגורים בבנייה רוויה של עד 7 קומות, בנייני משרדים, שטחי מסחר, מוסדות ציבור – וגם קאנטרי קלאב ושטחי ספורט. התוכנית כוללת גם פארק רחב ידיים, שבו עובר נחל שורק היפיפה, עם נוף פתוח אל השטחים הירוקים.

קרקע צמודה ליישובים יוקרתיים

גדרה נהנית בשנים האחרונות מעלייה חדה בביקוש לנדל"ן, ומערב גדרה הוא האזור המבוקש ביותר. עם פתיחת שיווק הקרקעות במתחם, הסמוך ליישובי גדרות היוקרתיים, צמוד לתחנת רכבת ובמרחק קצר ליציאה לכבישים מרכזיים כמו 6 ו-4, הגיבו בהתאם – ורכשו עשרות יחידות קרקע. 

משקיעים במתחם הסבירו כי על פי דו"ח שמאי הצפי לרווחים על קרקעות שנמכרות במחיר ההתחלתי עומד על כ-300%. התכנון המפורט של המתחם עבר לידי החברה הממשלתית "דירה להשכיר", מה שמאיץ את קידומו אל עבר שלב היתרי הבנייה.

עסקת אקזיט עם צפי לרווח של מאות אלפי שקלים

"מדובר בהזדמנות חד פעמית להשקיע באחת הקרקעות המבוקשות ביותר באזור גדרה, המאושרות בתוכנית מתאר", מסבירים בחברת קליימקס. החברה משווקת כיום יחידות קרקע בודדות במחיר של החל מ-185,000 שקל. משקיעים שיצליחו להשיג את הקרקע במחיר ההתחלתי צפויים להרוויח וליהנות מאקזיט רציני על ההשקעה שלהם.

מעוניינים במידע נוסף על אפשרויות השקעה במתחם 8, גדרה?
השאירו פרטים>>

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"