בריאות ולייף סטייל

כך הפכה אנג'ל אליאב לגורו של טיפולי הפיגמנטציה: "הסיפור האישי הוביל אותי לפתח שיטה אפקטיבית"

אל הקליניקה של הקוסמטיקאית הפרא-רפואית, אנג'ל אליאב, הממוקמת בראשל"צ, מגיעות מדי יום נשים מכל רחבי הארץ הסובלות מכתמי פיגמנטציה. בשיחה אישית מסבירה מי שזכתה לכינוי "המלאכית" על השיטה הייחודית שפיתחה, ומשיבה את העור למראה זוהר ובריא: "מי שמתמסרת לתהליך – רואה תוצאות. נשים אומרות לי: 'סוף סוף אני יכולה להפסיק להסתיר את עצמי בשכבות של מייק-אפ'. זו שליחות בעיני"

נשים רבות סובלות מהבעיה הזו, ובמיוחד בגילאי 30 ומעלה – כתמי פיגמנטציה המופיעים על העור ומסרבים להיעלם. זה יכול לקרות משלל סיבות: חשיפה לשמש, שינויים הורמונליים, זיקנה, פוסט אקנה ועוד. רבות מהן מתקשות למצוא פיתרון לבעיה, מה שמוביל לתסכול, סטרס ואף לדיכאון. אנג'ל אליאב, קוסמטיקאית פרא-רפואית, הפועלת בתחום כבר מעל ל-26 שנה, פיתחה שיטה ייחודית לטיפול בפיגמנטציה המשלבת מיכשור חדיש וחומרים פעילים ומבוססת על מחקרים קליניים, וזאת לאחר שחוותה את התופעה ממקור ראשון. 

"השיטה שלי התפתחה בעקבות החיפוש האישי שלי", היא מספרת. "הייתי בת 25 בהריון והתפרצה אצלי פיגמנטציה מאוד קשה על רקע הורמונאלי. זה כאב גדול מאוד – להפוך ברגע אחד לאישה חסרת ביטחון, להרגיש לא במיטבך בכל פעם שאת עוברת ליד הראי. הלכתי לרופאים ולקוסמטיקאיות וניסיתי חומרים שמציעים בפארמים – אבל לא מצאתי דרך להיפטר מהכתמים ולהחזיר לעור את הברק והמראה הבריא. כך למעשה הגעתי לתחום הקוסמטיקה – עשיתי הסבה מקצועית והלכתי ללמוד קוסמטיקה פרא-רפואית ואח"כ קוסמטיקה השוואתית. נחשפתי לטכנולוגיה הכי מתקדמת ולחומרים הכי פעילים והתחלתי להעמיק את הידע והניסיון שלי בטיפול בעור, ובמיוחד בכתמי פיגמנטציה. למעשה הייתי הלקוחה הראשונה של השיטה".

"מתחילים באבחון מדויק של הגורם לבעיה"

הקליניקה של אנג'ל אליאב, המכונה בפי רבות "המלאכית" ממוקמת בראשון לציון ופועלת כבר משנת 1998. עם השנים הפכה הקליניקה למקור עלייה לרגל עבור נשים מכל רחבי הארץ הסובלות מפיגמנטציה.

מה ייחודי בשיטה שלך?

"כתמי פיגמנטציה מופיעים על העור כתוצאה מייצור מוגבר של מלנין. יש היום בשוק הרבה מאוד תכשירים למשל, לטיפול בפיגמנטציה ומוכרים לנו אותם כאילו שהכל מתאים לכולם, אבל זה רחוק מהמציאות. אנחנו לא יכולים לטפל בבעיה לפני שנבין מהי הסיבה לייצור המוגבר של המלנין במקרה הפרטי שלנו. כלומר, צריך קודם כל להגיע לשורש הבעיה".

"אנחנו מתחילה את המפגש עם הלקוחה באבחון מדויק באמצעות מיכשור ממוחשב. יש הבדל בין מי שסובלת מפיגמנטציה סולארית, שמגיעה מחשיפה לשמש לבין מי שסובלת מפיגמנטציה סנילית, שנובעת מהזדקנות מואצת או מי שסובלת מפיגמנטציה הורמונאלית, שמגיעה כתוצאה משימוש בגלולות או מתפרצת בהריון. אני בודקת באמצעות המכשיר את רמת הפיגמנטציה ובאיזה עומק נמצאים הכתמים – ומשם מתחיל תהליך".

למידע נוסף - השאירו פרטים >>
*הקליניקה ממוקמת בראשון לציון

פרוטוקול אישי לכל מטופלת

פגישת האבחון אורכת כשעה, ולאחריה יותאם למטופלת פרוטוקול טיפול אישי המדויק לצרכים שלה, לסוג העור שלה, לסוג הפיגמנטציה ולעומק הכתמים. "אני בונה תמהיל טיפול שמשלב טכנולוגיות מתקדמות וחומרים פעילים. אני אדם שאוהב ללמוד ולחקור ואני יוצאת להשתלמויות מקצועיות לפחות 3 פעמים בחודש כדי לשמור את ה"אצבע על הדופק" ולהכיר את כל החידושים בתחום.. "ואגב, כל טיפול /תכשיר  חדש שיוצא לשוק אני מנסה קודם כל על עצמי", היא מוסיפה. 

"אנחנו עובדים תמיד בשלושה שלבים: טיפול בכתם שנוצר והעלמתו, עצירת ייצור המלנין המוגבר כדי למנוע הופעה של כתמים חדשים ולבסוף – שימור התוצאה לאורך זמן. משך התהליך הזה הוא אינדיווידואלי לכל מטופלת. יש נשים שיכולות להגיע לתוצאה הרצויה בתוך ארבעה חודשים ויש אחרות שזה ייקח להן 6-10 חודשים". 

"אחרי 15 שנה היא יכלה להסיר את המייק-אפ"

לסיום מספרת אנג'ל סיפור אופטימי: "הגיעה אלי לפני מספר חודשים מישהי בת 48 עם פיגמנטציה קשה שהיא לא הצליחה לפתור במשך 15 שנה. היא לא היתה מוכנה לצאת מהבית בלי שכבות של מייקאפ על הפנים. יצאנו לדרך והיא הגיעה היום למצב ש-90% מהכתמים נעלמו. היא פשוט מאושרת. זה כיף גדול לראות את השינוי, זו שליחות בעיני. מגיעות לפה לפעמים נשים מיואשות כי אמרו להם ששום דבר לא יעזור להן, שהן יצטרכו ללמוד לחיות עם הפיגמנטציה או לקחת כדורים וכשהן מתחילות לראות את השינוי חוזר להן החיוך, חוזר הביטחון העצמי".

לסיכום, אומרת אנג'ל: "למרות שנתנו לי את השם "המלאכית" אני אומרת לכולן שאין פה קסמים. זה כמו אדם שירצה להוריד 50 קילו, אז הוא מבין שיש לו דרך לעבור. ברגע שנשים מבינות שמדובר בתהליך ומתמסרות אליו – הן רואות תוצאות. גם אם אמרו לך שאין פתרון – אל תאמיני. שיטת הטיפול שלי תמיד עובדת. זה דורש הליכה משותפת, הבנה שלא מדובר בקסמים, אדיקות והתמדה בטיפול בבית לפי הפרוטוקול האישי, אמונה וסבלנות. ולכל השאר – אני אדאג".

למידע נוסף - השאירו פרטים >>
*הקליניקה ממוקמת בראשון לציון

מטופלות בקליניקה מספרות:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"