נדל״ן

"קרקע בין הרצליה לכפר שמריהו, שנמצאת באישור תוכנית מפורטת במסלול מהיר של הוותמ"ל – זה מוצר נדיר"

לא פחות מ-12,000 דירות צפויות להיבנות בשטח עליו נמצא היום שדה התעופה של הרצליה, צמוד לכפר שמריהו וקרוב לרעננה. התוכנית מקודמת בידי הותמ"ל ונמצאת בשלבים מתקדמים, כשלפי הערכות תאושר בתוך 3-4 שנים. "רואים את ההפשרה מעבר לפינה"

באזור המתאפיין ברמות ביקושים מהגבוהות במדינה, בין הרצליה, לכפר שמריהו ולרעננה וקרוב מאוד להרצליה פיתוח – עומדת לקום שכונת ענק חדשה. המיקום המיועד הוא שדה התעופה של הרצליה, שאמור לפנות את מקומו לטובת התוכנית. השכונה החדשה, שתהיה חלק מהרצליה, תכלול יותר מ-12,000 דירות, לצד שטחי מסחר ותעסוקה נרחבים, ותציע לתושבים קהילה איכותית וחזקה, בעיר הידועה במערכת החינוך ובשירותים מצוינים לתושבים, וקרוב למתחם ההייטק הענק של הרצליה פיתוח ולאוניברסיטת רייכמן. 

אף שהדירות במתחם צפויות להגיע לרמות מחירים גבוהות במיוחד, כיאה לאזור המבוקש – קיים מסלול עוקף המאפשר למשקיעים זריזים להגיע ליח"ד חדשה בהרצליה, בכחצי ממחיר השוק. כך זה עובד: יחידת קרקע במתחם, משווקת בימים אלה ע"י חברת הנדל"ן א.ב מוראנו תמורת כ-710 אלף ש"ח. כבר לאחר אישור התב"ע, לפי הערכת שמאי, יזנק השווי ל-1.7 מיליון ש"ח – כלומר, רווח של כ-990 אלף ש"ח. 

מי שימשיך להחזיק בקרקע ויוסיף עלויות בנייה המוערכות ב-1.2 מיליון ש"ח והיטל השבחה של 350 אלף ש"ח, יוכל להגיע לדירה ב-2.3 מיליון ש"ח – בעוד שמחיר השוק כיום של דירה חדשה בת 4 חדרים, הוא 4.6 מיליון ש"ח, כלומר פי שתיים. 

צמוד לכפר שמריהו ואוניברסיטת רייכמן

שדה התעופה, כאמור, נמצא בין הרצליה לכפר שמריהו, צמוד לשכונות גן רש"ל והרצליה הירוקה – מהשכונות הוותיקות והמבוקשות בעיר – וכן לאוניברסיטת רייכמן, ובמרחק דקות נסיעה ספורות מהרצליה פיתוח על חברות ההייטק שבה, ומחופי הים של העיר. 

התוכנית המקודמת על שטח שדה התעופה היא תוכנית תמ"ל/3006, תוכנית מפורטת בסמכות ותמ"ל – המקודמת כמתחם דיור מועדף במסלול המהיר, באחד האזורים המבוקשים ביותר בארץ. כיום נמצאת התוכנית בשלב הכנת המסמכים וטרום הפקדה, כאשר על תא השטח הסמוך כבר אושרה תוכנית "קריית המסלול". לפי הערכות, בתוך 3-4 שנים בלבד, התוכנית המפורטת תאושר ותקבל תוקף של תב"ע מאושרת. 

מעוניינים במידע נוסף?
השאירו פרטים >>>

שכונה הפונה לישראלים אמידים

התוכנית לשטח שדה התעופה מתווה את הקמתו של רובע עירוני חדש בצפון הרצליה, בין רחוב הבריגדה היהודית, כביש 531, כפר שמריהו ונתיבי איילון, על שטח של כ-2,200 דונם. לצד כ-12,000 דירות חדשות, היא כוללת 436 אלף מ"ר של שטחי תעסוקה ומסחר, פארק גדול שיתחבר לפארק הרצליה ולפארק חדש ברעננה, מוסדות חינוך ואפשרויות פנאי ובילוי. גם הקישור התחבורתי ברמה גבוהה – עם חיבור מהיר לכבישים איילון, כביש החוף וכביש 531, סמוך לתחנת הרכבת רעננה מערב והרצליה, ותחנות מתוכננות של המטרו שיעברו במרכז המתחם.

"זו לא עוד שכונת ענק חדשה, אלא רובע עירוני חדש שנבנה עם חזון שמוביל אותו", אומרים בחברת א.ב מוראנו. "המטרה של המתכננים היא לשלב דיור איכותי מאוד עם חיי קהילה עשירים, חינוך מצוין, תעסוקה ומסחר ברמה גבוהה – כל מה שמחפשים היום ישראלים ממעמד סוציואקונומי גבוה המאפיין את האזור, שנמצא היום באשכול 8 מתוך 10. כתוצאה מכך, לפי הערכות זו שכונה שתזכה לביקוש אדיר בקרב אנשי הייטק, בעלי מקצועות חופשיים וכדומה.

"ההפשרה מעבר לפינה"

"כחברה שמתמחה באיתור קרקעות עם פוטנציאל גבוה מאוד, גם את הקרקע הזו בחרנו בקפידה. נכון שהמחיר שלה אינו נמוך, אבל זה נובע מכמה גורמים – המיקום באחד האזורים העשירים והמבוקשים בארץ, לצד העובדה שהקרקע כבר נמצאת בתכנון מפורט – מה שאומר שההפשרה כבר ממש מעבר לפינה", מסכמים בחברה. 

מעוניינים במידע נוסף?
השאירו פרטים >>>

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"