משהו טוב מתבשל פה: החברה שמנהלת עבורכם את החלפת המטבח מהפירוק ועד ההתקנה

לשפץ את המטבח בלי בלאגן, בלי עיכובים, בלי ריבים עם בעלי מקצוע ובלי חריגה של אלפי שקלים בתקציב? זה אפשרי. את הכפפה הרימה חברת קמילה פרו, שבנתה מעטפת שירותים מקיפה שכוללת תכנון, פירוק המטבח הישן, ניהול בעלי המקצוע ותיאום ביניהם ובקרת איכות – כדי לוודא שתקבלו את מטבח החלומות, בלי להיקלע לסיוט

אלון ליבוב, מנכ"ל Kamila Pro. "השיטה שלנו הופכת את שיפוץ המטבח לתהליך מהנה"

את מטבח החלומות שלי הזמנתי מאחת מחברות המטבחים הידועות בישראל, במחיר לא נמוך בכלל, בהנחה שזה מבטיח שאקבל מטבח באיכות הטובה ביותר, בלי פשרות. אבל כשהגענו לשלב הביצוע בשטח, כל מה שנראה נפלא בהדמיות המחשב, התחיל להשתבש. פתאום הייתי צריכה לקרוא לאינסטלטור שיפתח עוד נקודת מים, מידות השיש שהגיע לא התאימו למידות שהוזמנו, הידיות לא תואמות אחת לשנייה, הברז לא עבד כמו שצריך ועוד ועוד. מטבח החלומות נהפך לפרויקט מסויט ומתמשך.

אני לא לבד: אנשים רבים רוכשים מטבח חדש במיטב כספם ומשקיעים עשרות אלפי שקלים – אבל לא מודעים לכך שמדובר בתהליך ארוך שעלול להסתבך. “חברות המטבחים אומנם דואגות להתקנת המטבח החדש אך אינן עוסקות בהתאמת השטח או המטבח הקיים לקראת ההתקנה, ולמעשה נוצר כאן ואקום משמעותי שמאלץ את רוכשי המטבח להתחיל לג’נגל בין בעלי מקצוע רבים במטרה למצוא פתרון בשטח”, אומר אלון ליבוב, מנכ”ל חברת Kamila Pro, החברה שפיתחה את שיטת F.S.K – FULL SERVICE for the KITCHEN, שירות להחלפת המטבח מא’ ועד ת’.

“ברוב המקרים מהרגע שהלקוחות מתחילים את התהליך הכל נעשה באלתורים על הדרך. התוצאה היא עיכובים בהתקנת המטבח, עוד ועוד הוצאות כספיות לא מתוכננות, כשלים ובעיות בתהליך ההתקנה וגם הרבה כאבי ראש ועצבים לרוכשי המטבח. אנחנו החלטנו לגשת לבעיה מזווית חדשה – ולראות איך אפשר למנוע את כל אלה, ולהגיע לתהליך פשוט וקצר הרבה יותר, שבו מטבח החלומות מותקן בדיוק כמו שראיתם בהדמיה, בלי חריגות בתקציב ובלוח הזמנים”.

מעוניינים במידע נוסף?
השאירו פרטים >>>

"שיפוץ מטבח לא חייב להיות סיוט"

לדברי ליבוב, “כשאנשים מחליפים או משפצים מטבח, הם מדמיינים אותו מעוצב אבל גם פרקטי, עם פתרונות חכמים שהופכים את הבישול, האפייה והאירוח לנוחים ומהנים יותר. אבל תקלות בתהליך ההכנה וההתקנה יכולות לפגוע קשות בכל התכנונים האלה, ולהניב מטבח שהוא אמנם חדש, אבל לא ממלא את כל הפונקציות שציפינו ממנו ולא נראה כמו שדמיינו. 

“אנחנו החברה היחידה בישראל שפיתחה מתודיקה כוללת להכנת אזור המטבח לקראת התקנת המטבח החדש. במאות פרויקטים שכבר ביצענו, יצרנו שיתופי פעולה עם בעלי מקצוע מהטובים ביותר בשוק ובנינו צוות מנהלי פרויקטים מוכשר ומנוסה. שכללנו את התהליך לשלמות, והבנו שיש לנו ביד הזדמנות לעשות שינוי ולנפץ את המיתוסים על כך ששיפוץ מטבח הוא כאב ראש לתקופה ארוכה”.

בלי הפתעות במחיר

בקמילה פרו החליטו לקחת על עצמם את עבודת הניהול, התיאום והתכנון – כל מה שכרוך בשיפוץ המטבח, מהתכנון וההריסה ועד לניקיון עם השלמת ההתקנה. “אנחנו מנהלים ומבצעים את כל תהליך הפירוק, דואגים לאינסטלטור מטעמנו שיכין את נקודות האינסטלציה ויחבר את הברז והסיפון, וגם לחשמלאי שיבצע עבודות חשמל לקראת ההתקנה. גם הריצוף, התקנת הקרמיקה ע השיש ואביזרי תאורה – הכל עלינו. 

“אנחנו דואגים לשליטה וניהול של לוחות הזמנים, מייצרים את התשתית להתקנת המטבח החדש ולא מוותרים גם על עיצוב וסטיילינג באמצעות מעצבת הבית שלנו ומומחית להום סטיילינג. אנחנו דואגים לצבע חדש על כל הקירות, מתקנים את הטיח ודואגים לניקיון, כולל פינוי אשפה למכולה מטעמנו”.

לדברי ליבוב, “המחיר הסופי לפירוק המטבח הקיים נקבע בהתאם לקיום מעלית ובהתחשב במרחק מיקום המכולה מהדירה. אצלנו אין הפתעות במחיר – מאחר שאנחנו מנהלים את כל ההיבטים של השיפוץ כשלרשותנו ידע וניסיון רבים. זה מאפשר לנו לאתר בעיות ותקלות אפשריות עוד לפני שהשיפוץ מתחיל, וכך אתם ואנחנו נכנסים אליו הרבה יותר חכמים. אנחנו לוקחים על עצמנו את כל ההתרוצצויות, הטלפונים והתיאומים – ומשאירים לכם את שמחת ההתחדשות במטבח שתמיד רציתם”.

מעוניינים במידע נוסף?
השאירו פרטים >>>

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

Array ( [0] => 24686 ) 33168

אימות באמצעות SMS

ברגעים אלה שלחנו אליך קוד אימות בן 4 ספרות לטלפון הנייד. כדי להשלים את שליחת הטופס יש להזין את הקוד וללחוץ על כפתור השליחה

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"