“רציתי להראות זוהרת ולא מנותחת – ומצאתי את הטיפול שמתאים לי בול”

ז’ניה, בת 38 ממרכז הארץ, מסבירה מדוע היא ונשים בגילה בוחרות להתחיל לעשות בקביעות טיפולים אסתטיים לפנים – ואיך הן עושות את זה בלי להיראות נפוחות ומנותחות. “העור שלי מתוח וקורן, עצמות הלחיים גבוהות והלסת מסותתת – ולא הייתי צריכה לוותר על קמטי ההבעה בצידי העיניים שאני אוהבת לראות”

כשפוגשים את ז’ניה היפהפיה, בת 38 ממרכז הארץ, קשה להאמין כי היא עברה טיפול פנים קוסמטי מקיף. עם עור רענן ומתוח, קו לסת מפוסל ועצמות לחיים גבוהות, פניה של ז’ניה נראות טבעיות לחלוטין – כולל קמטי צחוק בצדי העיניים, שהם היחידים שמעידים כי עברה כבר את שנות ה-20 שלה.

ואולם, מתברר שממש לא מזמן החליטה ז’ניה לעבור טיפול בשיטת Full Face – וחיכתה למצוא את המקום הנכון. ההזדמנות הגיעה כשז’ניה נכנסה לקליניקה לרפואה אסתטית של ד”ר מריאנה ויינרמן – וגילתה צוות רופאות צעירות ומוכשרות, שאמנם מצוידות בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, אך מקפידות להתאים את הטיפול לרצונה של הלקוחה, תוך הקשבה מירבית.

למה אישה צעירה ויפה כמוך צריכה בכלל טיפול כזה?

“אני מעשנת, אני נחשפת לשמש כמו כולנו – בגיל הזה יש לנו פיגמנטציה, סנטר קצת כפול, לא אוכלים בריא, וכל זה בא לידי ביטוי בפנים שלנו. אני מסתכלת על זה כמו על ספורט. אדם שמתאמן מגיל צעיר מגיע לתוצאות טובות יותר מהר יותר, ואילו למי שיתחיל לעשות ספורט בגיל 50 יהיה קשה יותר להגיע לריבועים בבטן. כך זה גם עם הזרקות – אם אתחיל היום, יש לי סיכוי טוב יותר לשפר את הנתונים הבסיסיים שלי ולהגיע לתוצאות טובות יותר. מי שמתחילה בגיל 48 צריכה להשקיע יותר כסף, וגם נתוני הפתיחה שלה כבר יהיו אחרים”.

למה בחרת דווקא בשיטת Full Face?

“ידעתי שאני רוצה את השיטה הזו כי כל אישה, גם אם היא הכי יפה בעולם, רוצה לחדד ולהדגיש את היופי הטבעי שלה – וכך גם אני. בניגוד לניתוח, Full Face משיגה תוצאות – אבל בלי ליצור מראה מנופח או מנותח, את פשוט נראית קורנת. אנשים שרואים אותך יום אחרי הטיפול אומרים “וואו, את נראית מדהים”, אבל אף אחד לא יודע מה עשית”.

לתיאום פגישה במרכזי ד"ר מריאנה ויינרמן בפתח תקווה ותל אביב - השאירי פרטים >>>

"כיף לי להגיד שאני עוד רגע בת 40 ונראית כך כי אני מטופחת"

לדברי ז’ניה, למרות שידעה מה היא מחפשת, לא היה לה פשוט למצוא את המקום הנכון. “בדקתי ונפגשתי עם הרבה רופאים, הרוב, אגב, גברים מבוגרים. רציתי שיתחשבו במה שאני רוצה, לקבל מענה מדויק לצרכים שלי. למשל, ביקשתי שישאירו לי את הקמטוטים בצדי העיניים. יש לי עיניים בהירות ומגיל צעיר אני מכווצת אותן בשמש וזה יצר קמטים עמוקים מאוד, אבל לא רציתי שהם ייעלמו לגמרי. יש בזה משהו חינני ומותאם לגיל, כשנשארים קמטי חיוך קטנים.

“אבל רוב הרופאים שפגשתי לא רצו לעשות את מה שביקשתי, אלא את מה שהם יודעים לעשות כבר שנים – ועם זה תסתדרי. ולי זה לא התאים. אני אדם דעתן מאוד, וידעתי איזו תוצאה אני מחפשת. היה לי חשוב לשמור על המראה הטבעי בהתאמה לגיל שלי. אני לא רוצה להסתיר אותו. כיף לי להגיד שאני עוד רגע בת 40 ואני נראית ככה כי אני מטופחת. וכשהגעתי לד”ר מריאנה ויינרמן, כל הדיאלוג איתה היה אחר”.

מה היה שונה?

“קודם כל, כולן בקליניקה רופאות צעירות, והן היו קשובות אלי. הן בדקו מה אני רוצה, ישבו איתי על התוכנית וייעצו. הן יודעות בדיוק איפה לשאוב את השומן ואיפה להזריק, כך שהתוצאה תהיה מדויקת לצרכים שלך”.

"בכל העולם מחפשים עכשיו את המראה הטבעי"

ד”ר מריאנה ויינרמן, רופאת שיניים בהכשרתה, עוסקת ברפואה אסתטית כבר 12 שנה – וכיום היא הבעלים של מרכז לאסתטיקה רפואית הכולל סניף בצפון תל אביב ושני סניפים בפתח תקווה. את המרכז פתחה לאחר שלמדה אצל רופאים מובילים בעולם והביאה לישראל ידע חדשני ומתקדם. צוות המרכז כולל רופאות צעירות ומוכשרות, אותן לימדה ד”ר ויינרמן בעצמה, כדי שכל הטיפולים במרכז יספקו את התוצאה האיכותית שהיא סימן ההיכר שלו, עם לקוחות שמעידות כי הטיפול מעניק להן מראה צעיר בעשור.

“התחום מתפתח כל הזמן, וכדי לתת את הערך הגבוה ביותר ללקוחות שלנו, אנחנו חייבות להכיר את כל החידושים”, אומרת ד”ר ויינרמן. “זה אומר שאנחנו מגיעות לכנסים המובילים בחו”ל. רק השנה היינו בחמישה כנסים, ובקרוב ניסע לאחד נוסף. המראה הכי מבוקש עכשיו הוא טבעי ולא מטופל. המרכז שלנו הוא היחיד בישראל שמציע טכניקה למילוי שפתיים בשיטת הפפיון, לקבלת מראה טבעי, לא ברווזי ולא מנופח”.

הלהיט האחרון במרכז הוא כאמור טיפול Full Face, כמו זה שבחרה ז’ניה. “מדובר בטיפול המשלב בוטוקס וחומצה היאלורונית”, מסבירה ד”ר ויינרמן. “הטיפול כולל עיצוב של עצמות לחיים, קו לסת, סנטר ושפתיים, תוך שימוש במכשור רפואי מיוחד שמונע מראה נפוח של הפנים”.

ד"ר מריאנה ויינרמן (משמאל) וצוות המרפאה

"כמה זה עולה לי? פחות מהוצאות על מסעדות בחודש"

ואם נחזור לז’ניה, הרי שהיא מעידה כי הטיפול שעברה, “מעלה את הביטחון העצמי ברמה מטורפת. אני יכולה להגיד שמבחינת הביטחון העצמי שלי, לפני ההזרקה ואחרי ההזרקה – אני אישה אחרת לגמרי”.

את לא חוששת להשתעבד לטיפולים?

“זה לא מביא להשתעבדות. זה ממש כמו ספורט. את יכולה לעשות ספורט, להוריד 20 ק”ג ולהיות מרוצה, אבל אחר כך כבר לא תרצי להתעמל. אז מה זה אומר? שאת לא תעשי ספורט מהחשש שיום אחד תרצי להפסיק? מי שעושה בוטוקס או חומצה הילארונית לא משתעבדת לחומר, היא פשוט כל כך נהנית לראות את עצמה במראה, שהיא רוצה לשמר את זה”.

בואי נדבר במספרים. זה טיפול שכל אחת יכולה להרשות לעצמה?

“זה באמת נחשב יקר יותר מטיפול שפתיים, למשל, כי זה כולל את כל הפנים. אבל כשאני מחלקת את זה לתשלומים, יוצא שאני משלמת משהו כמו 500-550 שקל בחודש, וצריך לחדש את זה כל שנה וחצי בערך. אני חושבת שרוב האנשים מבזבזים יותר כסף על מסעדות בחודש. זה סכום שאני, כאישה עובדת ועצמאית, יכולה להרשות לעצמי, בטח עבור פינוק שמרים אותי הכי גבוה שאפשר, אז זה באמת שווה לי כל שקל”.

לתיאום פגישה במרכזי ד"ר מריאנה ויינרמן בפתח תקווה ותל אביב - השאירי פרטים >>>

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

Array ( [0] => 24686 ) 33164

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"