למעלה מ-3,000 קבלנים הוציאו רישיון קבלן רשום בשנה האחרונה: זו הסיבה האמיתית מאחורי התופעה

עו”ד אלון אייזנברג, העומד בראש המשרד הגדול ביותר המסייע לישראלים בהוצאת רישיון קבלן רשום, מסביר מדוע עסקים בתחום הבנייה, המעוניינים להרוויח עוד מאות אלפי שקלים בשנה, חייבים להוציא רישיון קבלן רשום מהמדינה

יותר ויותר קבלנים העוסקים בתחום הבנייה בישראל מוציאים רישיון קבלן מהמדינה. הבירוקרטיה בדרך לרישיון המיוחל מתישה וכמעט בלתי אפשרית, אז מדוע הם עדיין מתאמצים כל כך? עו”ד אלון אייזנברג, ממשרד אייזנברג קדוש המתמחה בהוצאת רישיון קבלן מסביר את התופעה.

“מעל ל-3,000 ישראלים מוציאים רישיון קבלן מדי שנה. הסיבה היא מאוד פשוטה: הם רוצים עסק רווחי, וכדי להרוויח עוד מאות אלפי שקלים בשנה הם זקוקים לרישיון. המסמך הזה הוא קודם כל תו איכות, אבל זה לא העניין המרכזי. החשיבות של רישיון באה לידי ביטוי בשני דברים עיקריים: הראשון הוא השתתפות במכרזים – אם אין לך רישיון קבלן מבחינת המדינה אתה לא רשאי להשתתף בעבודות בהיקף של מעל ל-45,000 שקל.

“הנושא השני והחשוב לא פחות כשמדובר בעסק בתחום הבנייה הוא העסקת פועלים זרים גם לשיפוצים, עקב מחסור חמור בידיים עובדות בענף, המדינה מאפשרת גם לשיפוצניקים להעסיק עובדים זרים.  חשוב לציין כי ההיתר ניתן רק לקבלנים מורשים הרשומים ברשם הקבלניםזה מאפשר לך כקבלן להפסיק לעבוד דרך מתווכים – ולהרוויח הרבה הרבה יותר”.

לצד היתרונות הברורים, מי שכבר החל את התהליך יכול לספר עד כמה הוא ארוך ומתיש. “רק מי שבקיא בפרטי החוק, הפסיקה והתקנות יכול להביא לתוצאה טובה ומהירה. אנחנו מכירים את התהליך של הוצאת רישיון קבלן ומתמחים בכך כבר למעלה מעשור. מסיבה זו יש לנו הצלחה של 99% ואלפי לקוחות מרוצים. לקבלנים ושיפוצניקים אין באמת סיבה לא להגיש את הבקשה דרכנו, אם אנחנו לא מצליחים להוציא להם רישיון אז הם לא משלמים”

לבדיקה התאמה (*ללא עלות) להוצאת רישיון קבלן רשום>>>
*התחייבות לקבלת מבחן/זימון לועדה/קבלת רישיון - המוקדם מביניהם

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

Array ( [0] => 24686 ) 33069

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"